Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 59 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Viertakt 7-12-2007 18:25 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

bwoap was verzuipen. te groot dus.
@ jw: huh?

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 7-12-2007 om 18:23 uur.


Nee, bwoap is te arm.
 
Viertakt uber alles.
leonkloosterman 7-12-2007 18:33 Print reply

Posts: 72
stotteren is meer te groot dacht ik, en whaop is meer verzuipen in lucht..
 
je moeder in een string.
ikkejw 7-12-2007 18:34 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonkloosterman
stotteren is meer te groot dacht ik, en whaop is meer verzuipen in lucht..



justem
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Erik 39 7-12-2007 18:39 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonkloosterman
stotteren is meer te groot dacht ik, en whaop is meer verzuipen in lucht..

Dan wast bij mn puch andersom
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Viertakt 7-12-2007 18:40 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Dan wast bij mn puch andersom


Nee.
 
Viertakt uber alles.
leonkloosterman 7-12-2007 18:46 Print reply

Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Dan wast bij mn puch andersom


had je toen je puch ook andersom ?
 
je moeder in een string.
Vehikel 7-12-2007 19:07 Print reply

Posts: 2903
Het kan allebei, bij arm gebeurt het meestal iets spontaner. Als je een lange tijd net iets te rijk rijdt, dan kan het exact hetzelfde klinken.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Harold 7-12-2007 19:29 Print reply

Posts: 1052
Wanneer je een Airsal 74cc cilinder op een am6 zet, is het dan noodzakelijk om een betere krukas te moteren?

Heeft het de zelfde pen dikte als standaart?

M'n standaart krukas heeft 20k gelopen, wat is verstandig?
 
-simon- 7-12-2007 19:30 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
Wanneer je een Airsal 74cc cilinder op een am6 zet, is het dan noodzakelijk om een betere krukas te moteren?

Heeft het de zelfde pen dikte als standaart?

M'n standaart krukas heeft 20k gelopen, wat is verstandig?


als hij zoveel heeft gelopen zou ik er zowieso nieuwe lagers inzetten en als je hem dan toch open hebt en bezig bent ook zou ik ook meteen nieuwe krukas doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Elco 7-12-2007 19:31 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harold
Wanneer je een Airsal 74cc cilinder op een am6 zet, is het dan noodzakelijk om een betere krukas te moteren?

Heeft het de zelfde pen dikte als standaart?

M'n standaart krukas heeft 20k gelopen, wat is verstandig?



het krijgt nog meer te verduren dan 50 cc en meer aangezien die al 20 k heeft, zou ik hem reviceren + andere kruk erin
 
TSX-man 7-12-2007 19:36 Print reply

Posts: 376
ik had ook een blok dat 30k had gelopen, altijd orgineel denk ik.
heb ik toen een airsal opgezet en is uiteindelijk vastgelopen, niet de krukas maar de cilinder zelf. Krukas eigenlijk nooit naar gekeken maar gaf verder ook geen problemen.
Je orginele krukas kan de cilinder best aan, maar zoals gezegd zou ik ook je blok eerst gewoon laten reviseren en dan evt een andere krukas erin.
 
Harold 7-12-2007 20:17 Print reply

Posts: 1052
Het lijkt mij ook dat het wel moet kunnen, maar ik wist het niet zeker. Nieuwe krukas vind ik een beetje zonde van het geld (ik hoop binnenkort m'n motorrijbewijs te hebben, vandaar), dus als het even kan hou ik hem erin.
Krukaslagers vervang ik wel als dat nodig is, is geen probleem.

Weet iemand nog de pistonpen diameter?
 
antonhonda 7-12-2007 21:26 Print reply

Posts: 3616
bij yamaha dt wil kickstart niet werken
met aanduwen start die wel aardig snel en loopt die goed ook stationer, alleen met kickstart wil die niet lopen ?
maar met duwen loopt hij wel goed dus dat staat de onsteking toch wel goed ?
weet iemand hoe je de onsteking moet stellen ? of ik het het zelfde als met de puch enzo ?

 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
antonhonda 7-12-2007 21:32 Print reply

Posts: 3616
nog ee nvraag ik heb brommer met kenteken plaat maar geen papieren kan ik die dan aanvragen of hoe moet ik daar aan komen ?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Elco 7-12-2007 21:46 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edese zwarte crosser
nog ee nvraag ik heb brommer met kenteken plaat maar geen papieren kan ik die dan aanvragen of hoe moet ik daar aan komen ?



ja, alleen moet dat de rechtmatige eigenaar doen, kosten 100 euro, en je krijgt er een 1tje op, dus moet je nieuwe papieren, plaat etc
 

Dit topic is 88699 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 59 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved