jacket |
5-12-2007 18:23 |
 Posts: 502 |
zoek het project van die monster derbi>> derbi met als eindresultaat die monster kappen.. iemand link?? kan m niet vinden
|
|
|
|
Royal Club |
5-12-2007 18:33 |
 Posts: 60390 |
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
jacket |
5-12-2007 18:35 |
 Posts: 502 |
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
5-12-2007 18:46 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
goed discovery gekeken dus
die dingen lopen met afgelaten frietvet als olie
en als je ze van een flat gooit looptie nogsteeds
zou dat aan die brommer liggen?
ik denk als ik in een mt frietvet gooi dat er ook nog wel mee te rijden is (voor langere tijd)
ik als ik hem van een flat gooi en hij komt met de wielen op de grond (net als bij die c50) dan zal het blokje ook nog wel lopen.
Wat ze bij discovery hebben laten zien zegt helemaal niks lijkt mij.
Net als wat ze bij topgear met die landcruiser gedaan hebben, dat kan ook met de meeste auto's wel
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
- Han - |
5-12-2007 18:54 |
 Posts: 9667 |
hoe heet die user hier die allemaal politie (total loss) enzo plaatjes in zen profiel heeft staan?
|
|
<10.000 posts |
|
Razor |
5-12-2007 19:08 |
 Posts: 1554 |
wat is de functie van rekbouten? (bijv bij auto cilinderkoppen e.d.)
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Sypie_Honda |
5-12-2007 19:09 |
 Posts: 13830 |
die hoef je niet na te trekken.
1x op moment, en een een aantal graden er achteraan, en ze zitten.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
bart de scootergek |
5-12-2007 19:10 |
 Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razor
wat is de functie van rekbouten? (bijv bij auto cilinderkoppen e.d.)
Bouten komen als je ze op het goede moment aandraaid in het gebied van plastische vervorming, hierdoor bereik je een grotere restklemkracht als ik me niet vergis. Bouten zijn dus ook maar eenmaal te gebruiken.
|
|
Honda RC-33 |
|
Ariej |
5-12-2007 19:15 |
 Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
Bouten komen als je ze op het goede moment aandraaid in het gebied van plastische vervorming, hierdoor bereik je een grotere restklemkracht als ik me niet vergis. Bouten zijn dus ook maar eenmaal te gebruiken.
je verhaal is goed, maar je bedoeld denk ik elastische vervorming..
die bouten hebben een groot elastisch "trek" gebied voordat ze in het permanente plastische vervormgebied komen.
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
bart de scootergek |
5-12-2007 19:18 |
 Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]
je verhaal is goed, maar je bedoeld denk ik elastische vervorming..
die bouten hebben een groot elastisch "trek" gebied voordat ze in het permanente plastische vervormgebied komen.
Ze rekken juist uit, zijn na het aantrekken echt een stuk langer, ze komen dus wel degelijk in het gebied van plastische vervorming.
Heb op mijn stage wel eens die dingen nagemeten, hierdoor konden we bepalen of dat de oorzaak was dat koppakking er tussen uitklapte.
|
|
Honda RC-33 |
|
master3rnie |
5-12-2007 19:21 |
 Posts: 601 |
bij een onsteking van een auto zit een stekkertje met drie punten..
de -, 0 en + wat moet ik waar aansluiten..
ik weet dat de accu (+) via schakelaar (contactslot) naar je bobine moet vanaf de bobine gaat de min naar de ontsteking maar op welk aansluit punt moet hij dan?
en de andere 2 ??
graag reactie
|
|
|
|
Razor |
5-12-2007 19:23 |
 Posts: 1554 |
thx ariej, sypie en bart
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
-Bassie- |
5-12-2007 19:25 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: master3rnie
bij een onsteking van een auto zit een stekkertje met drie punten..
de -, 0 en + wat moet ik waar aansluiten..
ik weet dat de accu (+) via schakelaar (contactslot) naar je bobine moet vanaf de bobine gaat de min naar de ontsteking maar op welk aansluit punt moet hij dan?
en de andere 2 ??
graag reactie
er kom op je bobine een + van je contactslot te staan deze sluit je aan op punt 15.
dan gaat uit de bobone nr 1 naar je condensator en je contact punten.
Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 5-12-2007 om 19:26 uur.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Razor |
5-12-2007 19:28 |
 Posts: 1554 |
sorry heb nog een klein vraagje
Waarom worden er bij auto's glijlagers bij big-end gebruikt ? (en bij brommers naaldlagers)
En waarom wordt er bijv bij een Iveco daily busje ook bij het small-end gebruik gemaakt van glijlagers?
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
master3rnie |
5-12-2007 19:29 |
 Posts: 601 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]
er kom op je bobine een + van je contactslot te staan deze sluit je aan op punt 15.
dan gaat uit de bobone nr 1 naar je condensator en je contact punten.
Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 5-12-2007 om 19:26 uur.
jah dat weet ik.. maar moet die nou op de -, 0 of +
en wat moet ik op de andere 2 aansluitpunten aansluiten??
|
|
|
|