Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 2144 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 48 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 90324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 4-12-2007 15:55 Print reply

Posts: 13700
Rem ontluchten. Ik heb dus al vaker een rem ontlucht, normaal dus geen probleem. Nu is het dat het setje eerst op druk stond maar de remkabel te kort was. Heb deze dus vervangen voor een langere stalen remleiding. Nu begin ik met ontluchten en zit er geen luchtbel meer na de ontluchtingsnippel in het doorzichtige slangetje, maar toch bouwt hij geen druk op. Ook lekt het systeem naar mijn weten nergens bij de nieuwe leiding of bij de banjo's.
 
- Han - 4-12-2007 15:56 Print reply

Posts: 9667
wel overal nieuwe koperen ring ertusse?
 
<10.000 posts
zeno 4-12-2007 15:56 Print reply

Posts: 1595
waarom hebben srpinters nooit een voorkap/andere kappen, ziet er toch veel beter uit en weegt haast niks
 
bier drinken en kut roepen
Jozeff - Forum en Sales Moderator 4-12-2007 16:08 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
Rem ontluchten. Ik heb dus al vaker een rem ontlucht, normaal dus geen probleem. Nu is het dat het setje eerst op druk stond maar de remkabel te kort was. Heb deze dus vervangen voor een langere stalen remleiding. Nu begin ik met ontluchten en zit er geen luchtbel meer na de ontluchtingsnippel in het doorzichtige slangetje, maar toch bouwt hij geen druk op. Ook lekt het systeem naar mijn weten nergens bij de nieuwe leiding of bij de banjo's.


als hij geen druk op bouwt dan kan de lucht er ook niet uit

ik zou het in je cilinder op het stuur zoeken.
theorie erachter:
systeem heeft lang in elkaar gezeten en is nu leeg gelaten en met ontlucht weer eens een keer helemaal ingeknepen.
Daardoor is er vuiligheid tussen je rubbers en zuigertje in je remcilinder gekomen.

Haal dat spul uit elkaar en maak het goed schoon en zet het weer in elkaar met beetje remvet en dan nog maar eens proberen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 4-12-2007 16:09 Print reply

Posts: 13700
Nee, maar lekt nergens en pakt er ook geen lucht (zit geen luchtbel in slangetje).

@Joost, lijkt me niet erg waarschijnlijk of toch ?

Dit bericht is gewijzigd door Trax op 4-12-2007 om 16:11 uur.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 4-12-2007 16:14 Print reply

Posts: 10835
tja, jij vraagt het mij. Moest dat ding bij mij binnen staan zou ik dat zeker gaan proberen.

Ik héb er wel wat ervaring mee ondertussen. Zowel brommers, motoren als auto's

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 4-12-2007 om 16:17 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 4-12-2007 16:17 Print reply

Posts: 13700
Nja, ff circlipje eruit met tang en je hebt je hoofdremcilinder :P
 
stuart_mtxSHs 4-12-2007 16:33 Print reply

Posts: 329
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


ja je zult toch ff de cilinder eraf moeten halen.


Het probleem zit in het blok.
Moet het hele blok eraf en gespleten worden of kan ik het ook zien als de carterdeksel eraf is?
Ik wil namelijk geen nieuwe Assen erin zetten ofzo, gewoon stukje zuiger oid. er tussenuit en weer rijden. Is dit blok moeilijk te reviseren?

(het gaat om een vastgelopen nsr blok)

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 4-12-2007 om 16:34 uur.
 
Intenso 4-12-2007 17:04 Print reply

Posts: 2922
Hallo ik heb een mt5 en daar zit een mtx voorvork onder maar ik wil ook graag een andere achterbrug nu zit er ngo een mt5 brug op.

wat zou ik het beste kunnen nemen wel een mooie dikke enzo.
wil wel 2 veren houden.
mischien een linkje met een foto erbij ofzo zou mooi zijn.

bedankt
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
-simon- 4-12-2007 17:06 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
Hallo ik heb een mt5 en daar zit een mtx voorvork onder maar ik wil ook graag een andere achterbrug nu zit er ngo een mt5 brug op.

wat zou ik het beste kunnen nemen wel een mooie dikke enzo.
wil wel 2 veren houden.
mischien een linkje met een foto erbij ofzo zou mooi zijn.

bedankt


mtx ot en daar 2 veer ophangingen oplassen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
vespa_hein 4-12-2007 17:11 Print reply

Posts: 466
mijn brommer is nog geen paar maanden oud, kan ik nu al valse lucht hebben?
 
Erik 39 4-12-2007 17:12 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
mijn brommer is nog geen paar maanden oud, kan ik nu al valse lucht hebben?

Dr dr aan? t komt vaak niet zo ineens. tenminste...
Heb jer aan gesleuteld?

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 4-12-2007 om 17:12 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
vespa_hein 4-12-2007 17:13 Print reply

Posts: 466
hij liep eerst goed, onbegrensde uitlaat sproeier 86, toen ff orgineel gehad, nu weer onbegrensde uitlaat, erg stotteren met sproeier 86
 
Erik 39 4-12-2007 17:14 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vespa_hein
hij liep eerst goed, onbegrensde uitlaat sproeier 86, toen ff orgineel gehad, nu weer onbegrensde uitlaat, erg stotteren met sproeier 86

Ff testen met deo.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Intenso 4-12-2007 17:27 Print reply

Posts: 2922
weet iemand mischien wat vor achterbrug dit is?
of een achterbrug die ongeveer hetzelfde is als deze?

http://www.50cc-moto...es/honda/mt50-02.jpg

Bedankt
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---

Dit topic is 90324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 48 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved