Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 32 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bart de scootergek 29-11-2007 14:51 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
[...]


dus hoe grote de carb, hoe kleiner de sproeier. als je hetzelfde setup hebt..


Nee, ik geef alleen een voorbeeld dat de sproeiermaat verschrikkelijk kan afwijken en dus ook niet te vergelijken is.
 
Honda RC-33
helly 29-11-2007 14:54 Print reply

Posts: 2424
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


Nee, ik geef alleen een voorbeeld dat de sproeiermaat verschrikkelijk kan afwijken en dus ook niet te vergelijken is.


dus het ligt gewoon totaal aan de carberateur & setup.
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
daanmtx 29-11-2007 14:59 Print reply

Posts: 3759
Ja bart wat je beschrijft had ik ook. Ik ging van D'O 16mm naar D'O 21mm en de sproeier veranderde van 132 naar 96... en bij een vriend van mij ook! Echt bizar, want ik had best wat moeite gedaan om 140-150 sproeiers te regelen.
 
Honda VFR400R
Jasper Strahiem 29-11-2007 15:21 Print reply

Posts: 1950
Ik heb nu een nieuwe cilinder op mijn honda zitten, dus moet nu gaan inrijden. Hij heeft nog geen seconde gedraait.

1. Als die goed loopt is het dat goed om hem in zn vrij te laten draaien of juist niet?

Verder moet je toch gewoon niet te veel toeren maken en niet te zwaar belasten, dus hoge versnelling en veel gas geven bij lage toeren, moet niet. Maar goed in de goeie versnelling blijfen en rustig rijden.

2. Maar hoe lang moet dat eigenlijk?
 
Make the most of now
Djeep 29-11-2007 15:24 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jasper Strahiem
Ik heb nu een nieuwe cilinder op mijn honda zitten, dus moet nu gaan inrijden. Hij heeft nog geen seconde gedraait.

1. Als die goed loopt is het dat goed om hem in zn vrij te laten draaien of juist niet?

Verder moet je toch gewoon niet te veel toeren maken en niet te zwaar belasten, dus hoge versnelling en veel gas geven bij lage toeren, moet niet. Maar goed in de goeie versnelling blijfen en rustig rijden.

2. Maar hoe lang moet dat eigenlijk?


Is een FAQ van, maar omdat je de moeite neemt het in de KVT topic te zetten:

1. Het is slecht voor een blok om hem onbelast te laten draaien, dus het liefst niet. Gewoon starten, rustig weg rijden, 1ste 50km onder de 5-6k blijven.

2. Kan 200, kan 500, wat je net wil.


faq http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/69
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
rubbert 29-11-2007 16:57 Print reply

Posts: 8825
iemand enig idee hoeveel boete je krijgt met die nieuwe rollerbank als je 67km gecorrigeerd hebt?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
RowdyCross 29-11-2007 17:01 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
iemand enig idee hoeveel boete je krijgt met die nieuwe rollerbank als je 67km gecorrigeerd hebt?

Uhrm dat is dus 22 km te hard

21 t&m 25 km te hard = ¤ 110 Boete



http://www.om.nl/boetebase/ <

 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
Elco 29-11-2007 17:05 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]

Uhrm dat is dus 22 km te hard

21 t&m 25 km te hard = ¤ 110 Boete



http://www.om.nl/boetebase/ <




valt allemaal nog mee, word dit niet ovj anders kreeg die hem wel meteen mee
 
rubbert 29-11-2007 17:12 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
[...]



valt allemaal nog mee, word dit niet ovj anders kreeg die hem wel meteen mee



idd, gaat via officier, maar om ff een indicatie te krijgen van wat het ong gaat kosten

oh, was 76... kutzooi

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 29-11-2007 om 17:17 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
RowdyCross 29-11-2007 17:17 Print reply

Posts: 3211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



idd, gaat via officier, maar om ff een indicatie te krijgen van wat het ong gaat kosten


Weet het niet zeker , kan ook bij 30 of 35 km te hard dat pas via officier gaat,

Ik kreeg ook gelijk me bedrag toen ik op de roller ging , en was niet via officier , zo hard ging ik ook weer niet op de roller.

Mja als je zelf op de roller bent gegaan, en je kreeg het bedrag niet gelijk + dit is je eerste boete is het denk wel (rond) de 110 euro's
 
sloms heub ick lest ven eun bietje typityvus
rubbert 29-11-2007 17:18 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RowdyCross
[...]


Weet het niet zeker , kan ook bij 30 of 35 km te hard dat pas via officier gaat,

Ik kreeg ook gelijk me bedrag toen ik op de roller ging , en was niet via officier , zo hard ging ik ook weer niet op de roller.

Mja als je zelf op de roller bent gegaan, en je kreeg het bedrag niet gelijk + dit is je eerste boete is het denk wel (rond) de 110 euro's



nee, was meer dan 30 te hard
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Elco 29-11-2007 17:22 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



nee, was meer dan 30 te hard



maar veel correctie,

volgens mij beginnen ze pas bij 50 te tellen, dan heb je 17 kilometer teveel, volgens mij valt het mee,

81 op de roller is 75 euro
 
rubbert 29-11-2007 17:32 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi_Elco
[...]



maar veel correctie,

volgens mij beginnen ze pas bij 50 te tellen, dan heb je 17 kilometer teveel, volgens mij valt het mee,

81 op de roller is 75 euro



ja, maar had 85 op de roller, 76 met correctie eraf

en volgens mij is dat gemeten snelheid, niet op de rollerbank

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 29-11-2007 om 17:33 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
-simon- 29-11-2007 17:33 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
hoe zit het nou eigenlijk met grotere carb.
ik heb nou op mijn dr70 een 14mm en dit wordt 19mm.
maar wat verandert er dan?
heb ik met 14mm meer koppen en met 19mm meer vermogen in de powerband?


weet iemand hoe dit zit?
want er wordt af en toen beetje tegen strijdig over gesproken en nou snap ik het nie meer zo goed.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
vespa_hein 29-11-2007 18:37 Print reply

Posts: 466
vraagje over carberateur: Ik heb een derbi senda carberateur dellorto 17,5 mm. Ik heb al een paar keer mn brommer opnieuw afgesteld zonder dat er benzine bleef lopen, toen ik het vlotterbakje losdraaide. Als ik de vlotter naar boven druk stopt het wel maar het is wel irritant. Kun je van te voren zorgen dat er niet benzine blijft stromen?
 

Dit topic is 88583 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 32 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved