Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 998 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 18 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88541 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik 39 26-11-2007 20:48 Print reply

Posts: 15088
Als ik een grotere carburateur wil, wat kan ik dan beter nemen, een 17.5 of een 19mm??
Derbi Senda SM
ori
Leovince V6
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
mtx-motard 26-11-2007 20:52 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Hoezo niet? Dacht dat alle ontstekingen van MT/MBX/NSR?etc. uit te wisselen waren. Gastje uit mijn klas heeft er wel een op zijn MBX dat moet dan toch ook niet kunnen.


die liegt dan.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Florry 26-11-2007 20:52 Print reply

Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


die liegt dan.

of weet het verschil niet
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
Royal Club 26-11-2007 20:53 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Als ik een grotere carburateur wil, wat kan ik dan beter nemen, een 17.5 of een 19mm??
Derbi Senda SM
ori
Leovince V6


19
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Sypie_Honda 26-11-2007 21:00 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Hoezo niet? Dacht dat alle ontstekingen van MT/MBX/NSR?etc. uit te wisselen waren. Gastje uit mijn klas heeft er wel een op zijn MBX dat moet dan toch ook niet kunnen.


NS1 is wel ff heeel wat anders als een "gewone" Honda onsteking.

jaaha daar ga je

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 26-11-2007 om 21:00 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 26-11-2007 21:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


NS1 onsteking gaat niet op MT.


oke maar ik heb mtx r2 dus 80cc lc blok. dus dat zou dan wel moeten passen? en wat is het verschil tussen ns1 en de "normale" 80cc lc ontsteking?

@edese zwarte crosser: de normale renthal sturen zijn gewoon 22mm. maar de twin wall en de fatbarr niet die zijn 28mm. maar daar zijn ook stuurverhogers voor te krijgen voor 28mm sturen.

Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 26-11-2007 om 21:02 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
mtx-motard 26-11-2007 21:02 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


oke maar ik heb mtx r2 dus 80cc lc blok. dus dat zou dan wel moeten passen? en wat is het verschil tussen ns1 en de "normale" 80cc lc ontsteking?


tjek een plaatje, dan snap je et wel
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Sypie_Honda 26-11-2007 21:02 Print reply

Posts: 13830
doe niet zo moeilijk met NS1 onsteking troep, klein kansje dat het verneembaar beter gaat lopen.
als het al past op een R2 blok, wat wel een klein kansje is trouwens

duzz gewoon HPI kopen, klik je er zo op, ook geen gedoe met aansluiten.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 26-11-2007 21:04 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
doe niet zo moeilijk met NS1 onsteking troep, klein kansje dat het verneembaar beter gaat lopen.
als het al past op een R2 blok, wat wel een klein kansje is trouwens

duzz gewoon HPI kopen, klik je er zo op, ook geen gedoe met aansluiten.


waarom is het kleine kans dat die niet op r2 blok past? is de krukas meer of minder spits?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sypie_Honda 26-11-2007 21:07 Print reply

Posts: 13830
je mag het best proberen van mij, staat hier nog wel een NS1 onsteking op BF.

edit, grote kans dat hij niet past, als je geluk heb wel.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 26-11-2007 om 21:07 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
-simon- 26-11-2007 21:14 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
je mag het best proberen van mij, staat hier nog wel een NS1 onsteking op BF.

edit, grote kans dat hij niet past, als je geluk heb wel.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 26-11-2007 om 21:07 uur.


het is wel leuk dat het grote kans is dat het niet past. maar waarom dan? wat is er anders aan het blok of wat er dan ook anders is.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
ikkejw 26-11-2007 21:19 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Hoezo niet? Dacht dat alle ontstekingen van MT/MBX/NSR?etc. uit te wisselen waren. Gastje uit mijn klas heeft er wel een op zijn MBX dat moet dan toch ook niet kunnen.


MT ontsteking:


NS1 ontsteking:


Daarom niet.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Sypie_Honda 26-11-2007 21:20 Print reply

Posts: 13830
puls gever (oid) zit buiten het vliegwiel, daar kom je waarschijnlijk mee in de knoop.
zijn miss nog wat dingetjes, je moet dat ene topic van splendid ff doorzoeken, je weet wel dat wedstrijdje van hun ooit.
hij had het toen ook ooit geprobeerd, en wou niet.

zoals ik zei, doe niet moeilijk, koop HPI.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Menu2t 26-11-2007 21:34 Print reply

Posts: 2815
zit een beetje te kutten met de afstelling van men nsr

ik heb de volgende setup :
nieuwe ori 80
18mm keihin
proma 80

nou dacht ik zelf aan een sproeier rond de 110/120 alleen hiermee schiet hij direct in toeren, en reageert hij voor geen meter op de stelschroeven ( nee de gasschuif zit niet verkeerd om )
Dus ik dacht valse lucht => alle pakkingen vervangen weinig effect
Dan is er nog linker krukaskeering => blok is gereviceerd en heeft zo al gelopen dus lijkt me niet.

Is sproeier 110 nou gewoon wat aan de grote kant wat ik heb geprobeerd of is het wel degelijk valse lucht oid?
 
NSR Supersprint special!
Banaan 26-11-2007 21:39 Print reply

Posts: 5725
stationair van me mt doet btj raar, als ik af rem en koppeling in genepen hoor je btj klapperend/gierend geluid, en als ik stil sta, in zn vrij/koppeling in, dan looptie eerst halve min. hoog stationair, en dan zaktie ineens, en gaat dan laag stationair lopen.

t is geen valse lucht, al gecheked met deo..
 

Dit topic is 88541 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 18 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved