Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 177 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-simon- 9-1-2008 16:15 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
is het achterlicht van een aerox en een gpr 2e type het zelfde? dus de complete unit.


weet iemand dit?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 9-1-2008 16:20 Print reply

Posts: 14514
dit frame, is dat nog te redden?



erg bruin van de roest dus, ook erg diepe putjes erin



ik wil het graag stralen of blank schuren en dan spuiten, maar ik weet niet of de putjes er dan uit zijn

hebben jullie tips oid
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Henk-88 9-1-2008 16:23 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
dit frame, is dat nog te redden?

afbeelding

erg bruin van de roest dus, ook erg diepe putjes erin



ik wil het graag stralen of blank schuren en dan spuiten, maar ik weet niet of de putjes er dan uit zijn

hebben jullie tips oid


Stralen lijkt me het beste ook om te kijken hoe de staat van het frame precies is.
De foto is dermate onscherp dat deze aan je vraag niet veel toevoegd.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Joel_koningslust 9-1-2008 16:26 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]


Stralen lijkt me het beste ook om te kijken hoe de staat van het frame precies is.
De foto is dermate onscherp dat deze aan je vraag niet veel toevoegd.


je hebt idd gelijk dat de foto klote is,

het frame is iig niet doorgerot ofzo

maar er zitten allemaal putjes in het metaal, zou het werken om het bijv eerst met filler te spuiten?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Elco 9-1-2008 16:34 Print reply
Posts: 4527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


je hebt idd gelijk dat de foto klote is,

het frame is iig niet doorgerot ofzo

maar er zitten allemaal putjes in het metaal, zou het werken om het bijv eerst met filler te spuiten?



gewoon stralen, waarschijnlijk is die dan al heel anders, filler, schuren, eventueel nog een filler, maar moet je niet eerst een primer gebruiken voor de filler? volgens mij wel, filler mooi glad schuren, spuiten
 
Streethonda 9-1-2008 16:49 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
als je een eindje verder naar onderen had gescrold op die pagina had je m gezien



gaat hier over de homoet special uitlaat paar pagina's terug.

ik zie aleen de homoet nsr, heeft deze ngo veel verschil met een homoet special? of kan ik deze homoet gewoon bestellen.
 
Banaan 9-1-2008 16:50 Print reply

Posts: 5725
jij bedoeld of er ook een homoet SPECIAL is voor nsr?

op motoimport.nl niet, wel een gewone homoet voor nsr(dat bedoelde ik dus)
 
Streethonda 9-1-2008 16:52 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
jij bedoeld of er ook een homoet SPECIAL is voor nsr?

op motoimport.nl niet, wel een gewone homoet voor nsr(dat bedoelde ik dus)


ja, maar nou is mijn vraag, zijn er grote verschillen in de homoet special voor de nsr en de gewone homoet voor de nsr?


en is de gewone homoet beter dan een proma?
 
Banaan 9-1-2008 16:54 Print reply

Posts: 5725
homoet is beter dan proma, volgens mij is het verschil bij MT tussen die special homoet en gewone homoet voor mt dattie wat anders omhoog loopt, en de demper iets van de expansie afzit (wat ik persoonlijk mooier vind) maar ik denk niet dat er (heel veel) verschil in prestaties in zal zitten

voor NSR is dr toch geen special?
 
Streethonda 9-1-2008 16:55 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
homoet is beter dan proma, volgens mij is het verschil bij MT tussen die special homoet en gewone homoet voor mt dattie wat anders omhoog loopt, en de demper iets van de expansie afzit (wat ik persoonlijk mooier vind) maar ik denk niet dat er (heel veel) verschil in prestaties in zal zitten

voor NSR is dr toch geen special?


geen idee, maar idd is de special wat mooier met de demper verder af.
 
erwinko 9-1-2008 16:57 Print reply

Posts: 1012
zeker wel..

je hebt voor nsr de gewone homoet en de homoet special racing


 
Banaan 9-1-2008 17:03 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
zeker wel..

je hebt voor nsr de gewone homoet en de homoet special racing



je hebt gelijk, ff verder gezocht dan mn neus lang is, en voila:

http://www.opvoeren....tl&Srtn=Uitlaten

is wel poepie duurder als de normale homoet
 
Timmetje1990 9-1-2008 17:39 Print reply

Posts: 801
Als ik een 80cc blok onder mijn MTX-SH wil schroeven, welk blok moet ik dan precies pakken?
 
Tim heeft gesproken :'D
- Han - 9-1-2008 17:40 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Timmiay
Als ik een 80cc blok onder mijn MTX-SH wil schroeven, welk blok moet ik dan precies pakken?


Mtx R

of Mbx blok of ns1 blok, maar dan schakel je andersom

 
<10.000 posts
veldchris 9-1-2008 17:40 Print reply
Posts: 279
weet iemand wat de verschillen zijn tussen een gilera zulu en een gsm?
 
geld is net als schaamhaar het groeit niet op je rug

Dit topic is 88600 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 177 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved