Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 648 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 143 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88676 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 31-12-2007 18:11 Print reply

Posts: 13830
wat is je vraag
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
crossgek - Forum en Sales Moderator 31-12-2007 18:12 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]




betekend dus dat hij dat draadje nodig is om massa te maken ..

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
driver004 31-12-2007 19:02 Print reply

Posts: 3418
ns1 blok vonkt alleen in zijn vrij en loop in de versnelling vonkt hij niet!
hoe kan da?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Ariej 31-12-2007 19:16 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
ns1 blok vonkt alleen in zijn vrij en loop in de versnelling vonkt hij niet!
hoe kan da?


je massa op je neutraallichtschakelaar aangesloten
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
-Bassie- 31-12-2007 21:52 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
ns1 blok vonkt alleen in zijn vrij en loop in de versnelling vonkt hij niet!
hoe kan da?


probeer eens dat draadje op de min te houden en dan hem in z`n versnelling te zetten valt die dan ook uit??

 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
driver004 1-1-2008 14:24 Print reply

Posts: 3418
arie en dt project bedankt hij doet het nu
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
zwarte-beuner 1-1-2008 14:46 Print reply

Posts: 2651
hallo,

IK heb een vraag namelijk is tvw 11-44 redelijk of te licht gaat om een yamaha dtr, 70cc malossi. top 80(nog niet super afgesteld)

Dit bericht is gewijzigd door dtr_fahrer op 1-1-2008 om 14:48 uur.
 
brommerloos
rik hulkenberg 1-1-2008 14:51 Print reply

Posts: 10029
ik denk net dat mijn brommer is verzopen kreeg hem heel moeilijk aan al helemaal nie met de kickstarter.
naar een paar keer aanlopen knalde die een paar keer en toen deed ie het weer normaal.
of denken jullie dat het wat anders was
 
Erik 39 1-1-2008 14:51 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dtr_fahrer
hallo,

IK heb een vraag namelijk is tvw 11-44 redelijk of te licht gaat om een yamaha dtr, 70cc malossi. top 80(nog niet super afgesteld)

Dit bericht is gewijzigd door dtr_fahrer op 1-1-2008 om 14:48 uur.

13-44 is beter, 11 voor is redelijk licht.

Maar dat merk je vanzelf, maakt hij overtoeren op de top of niet?

@ rik: zou goed kunnen, rook je ook benzine soms?

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 1-1-2008 om 14:52 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
OmafietS 1-1-2008 14:52 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
ik denk net dat mijn brommer is verzopen kreeg hem heel moeilijk aan al helemaal nie met de kickstarter.
naar een paar keer aanlopen knalde die een paar keer en toen deed ie het weer normaal.
of denken jullie dat het wat anders was

iets met de ontsteking..

doet i t nu wel weer normaal?
 
zwarte-beuner 1-1-2008 15:01 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

13-44 is beter, 11 voor is redelijk licht.

Maar dat merk je vanzelf, maakt hij overtoeren op de top of niet?

@ rik: zou goed kunnen, rook je ook benzine soms?

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 1-1-2008 om 14:52 uur.


nee ik rook nicotine,:P nee grapje ja soms maar hij moet indd wel op z,n top hoog in de toeren
 
brommerloos
Dimar 1-1-2008 15:02 Print reply

Posts: 298

Ik ben al iets van 6 maanden de eigenaar van een derbi senda r extreme 2003,
De top is nu 75 km
Setup is geheel origineel,de Begrenzers zijn er denk ik uit gehaald, Maar ik ben de Derde eigenaar en heb geen idee wat de Eerste of Tweede eigenaar er mee hebben gedaan.
Alleen het probleem is, ik vind dat ie superveel toeren maakt. Ik wil hier graag een verandering in maken
Want de vertanding is nu 13/70
Is ook origineel voor een derbi senda r !
niet te hoge top, ongeveer het zelfde mag maybe wel iets sneller, maar dat ie minder overtoeren maakt.

 
RXBaz 1-1-2008 15:04 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dimar

Ik ben al iets van 6 maanden de eigenaar van een derbi senda r extreme 2003,
De top is nu 75 km
Setup is geheel origineel,de Begrenzers zijn er denk ik uit gehaald, Maar ik ben de Derde eigenaar en heb geen idee wat de Eerste of Tweede eigenaar er mee hebben gedaan.
Alleen het probleem is, ik vind dat ie superveel toeren maakt. Ik wil hier graag een verandering in maken
Want de vertanding is nu 13/70
Is ook origineel voor een derbi senda r !
niet te hoge top, ongeveer het zelfde mag maybe wel iets sneller, maar dat ie minder overtoeren maakt.



gewoon groter voortandw. pakken
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
rik hulkenberg 1-1-2008 15:05 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
[...]

iets met de ontsteking..

doet i t nu wel weer normaal?

ja nu doet ie het wel weer normaal ja
 
Dimar 1-1-2008 15:08 Print reply

Posts: 298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RXBaz
[...]


gewoon groter voortandw. pakken


Ah oke want ik heb nu al nieuwe tandwielen gekocht
71 achter (70 was er niet maar dat boeit niet )
15 voor !! (als 15 niet goed werkt dan heb ik ook nog gewoon 13 tands)
En nieuwe ketting

Is dat goed ?


Dit bericht is gewijzigd door Dimar op 1-1-2008 om 15:10 uur.
 

Dit topic is 88676 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 143 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved