Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 28

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #46449 - "kleine vragen" topic - deel 28
Pagina 125 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Splendid 27-12-2007 17:15 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha rd50 mx
als ik de ontsteking los wil maken dan moet ik die 2 schroeven eruit draaien of niet? ze zijn iig al aardig verneukt

http://img165.images.../66/vliegwieliy8.jpg


je bent toch niet dom? tuurlijk moeten die dingen eruit..zie je toch..of dacht je dat t vast zat met kit ofzo
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
mtxsh-jeroen 27-12-2007 17:33 Print reply

Posts: 162
hey

ik heb een 13mm keihin carb met een trekchoke. als ik de choke uittrek blijft hij niet hangen maar schiet uit zichzelf terug. ik zou het makkelijk vinden als hij bleef hangen. weet iemand hoe ik iets kan veranderen waardoor hij misschien niet terugschiet.

bvd jeroen
 
bikkeltje 27-12-2007 17:51 Print reply

Posts: 2380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
passen velgen van een aprilia af1 op een aprilia rs om? Zonder veel aanpassingen?



 
Royal Club 27-12-2007 17:53 Print reply

Posts: 60390
zijn uitwisselbaar voor zover ik weet
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-12-2007 17:59 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha rd50 mx
als ik de ontsteking los wil maken dan moet ik die 2 schroeven eruit draaien of niet? ze zijn iig al aardig verneukt

http://img165.images.../66/vliegwieliy8.jpg


pak een slagschroevendraaier

grote kans dat je ze er zo uitknalt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
yamaha rd50 mx 27-12-2007 18:01 Print reply

Posts: 748
hey ik heb net de linker krukaskeerring uit mijn brommergehaald maar deze lijkt nog 100% in orde maar als ik blijf kijken naar de plek waaruit ik deze kering heb gehaald stroomt daar olie uit zit het probleem dan in het blok of is die keering toch niet goed?
 
On the road again!
erwinko 27-12-2007 18:05 Print reply

Posts: 1012
dat is niet echt met het oog te zien


 
yamaha rd50 mx 27-12-2007 18:06 Print reply

Posts: 748
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
dat is niet echt met het oog te zien



ik zie een klein gleufje zitten kan dat ut probleem al zijn??:S
 
On the road again!
erwinko 27-12-2007 18:07 Print reply

Posts: 1012
voor die 4 euro gewoon een nieuwe halen
op zulk soort dingetjes moet je eigenlijk niet bezuinigen
 
yamaha rd50 mx 27-12-2007 18:07 Print reply

Posts: 748
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
voor die 4 euro gewoon een nieuwe halen
op zulk soort dingetjes moet je eigenlijk niet bezuinigen

nee maar ik ben gewoon benieuwd
 
On the road again!
Joel_koningslust 27-12-2007 18:08 Print reply

Posts: 14514
als je hem er al uit hebt gehaald moet er zowiezo een nieuwe in. een keering kan je niet hergebruiken
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
mtx-motard 27-12-2007 18:09 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als je hem er al uit hebt gehaald moet er zowiezo een nieuwe in. een keering kan je niet hergebruiken


net als moertjes met een nylon borging. deze verzwakt bij een 2e keer gebruik en hoord dus vervangen te worden.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Joel_koningslust 27-12-2007 18:12 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


net als moertjes met een nylon borging. deze verzwakt bij een 2e keer gebruik en hoord dus vervangen te worden.


een nyloc is opzich nog wel te gebruiken. een keering zeker niet

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Erik 39 27-12-2007 18:19 Print reply

Posts: 15088
Mn koppeling van senda pakt niet goed, omdat ie gesteld moet worden. Stellen bij koppelingshendel lukt niet meer, omdat die al max uitgedraaid is. Kan je het heveltje ook stellen of iets dergelijks? Of kunnen alleen de platen maar vernieuwd worden?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-12-2007 18:20 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxsh-jeroen
hey

ik heb een 13mm keihin carb met een trekchoke. als ik de choke uittrek blijft hij niet hangen maar schiet uit zichzelf terug. ik zou het makkelijk vinden als hij bleef hangen. weet iemand hoe ik iets kan veranderen waardoor hij misschien niet terugschiet.

bvd jeroen


die vraag had je ook al op pagina 123 gesteld, het antwoord staat daar onder...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha rd50 mx
[...]

nee maar ik ben gewoon benieuwd


kan ook zijn dat de keerring te hard is geworden, of het veertje niet strak genoeg meer is.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Mn koppeling van senda pakt niet goed, omdat ie gesteld moet worden. Stellen bij koppelingshendel lukt niet meer, omdat die al max uitgedraaid is. Kan je het heveltje ook stellen of iets dergelijks? Of kunnen alleen de platen maar vernieuwd worden?


volgens mij kun je dat heveltje gewoon verstellen. kun je de kabel onder op het blok niet verstellen?
als de platen nog niet slippen hoeven er nog geen nieuwe op.

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 27-12-2007 om 18:21 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 88719 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 125 van 203
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 201, 202, 203Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved