Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ori uitlaat nsr afstellen?/ontgrenzen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 540 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #45675 - ori uitlaat nsr afstellen?/ontgrenz...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 14-10-2007 22:56 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
je zal denk ik niet onder lassen uitkomen, of je moet een betere demper kunnen vinden die met een klemverbinding werkt en net over de proma binnenpijp past. dan zaage je de binnenpijp een stuk af en klem je de demper er op.

lassen is voor alle opties verder noodzakelijk


Klemverbinding ben ik minder fan van, maar erg hard kan ik het niet maken, is gewoon persoonlijk.

lassen moet je sowieso. OFWEL een 3-bouts aansluiting op je proma lassen (vaste demper dus afslijpen net voor de demper)

OFWEL je nsr uitlaat weer dichtlassen.

Ben het met Nils eens dus.
 
Kurzel 14-10-2007 23:17 Print reply

Posts: 2369
dus als ik t niet voor elkaar krijg om te lassen... zou 70cc dan een oplossing zijn voor mijn probleem?
dwz: dat ik meer als 50 rijd, maar dan met ori honda uitlaat voor 50cc
of is dit heel slecht voor mijn blok?
zou ik dan een ori-uitlaat van een MBX-80 ofzo moeten hebben?
(heb het liefste ori-uitlaat want dan valt het t minst op en maakt t minst lawaai)

mvg,
Kurzel
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
Kurzel 15-10-2007 16:41 Print reply

Posts: 2369
niemand enig idee of std uitlaat werkt op 70cc?

zou t mssn ook kunnen dat ik grotere carb neem (21mm ofzo) en dan andere tandwielverhouding? of levert dit niet genoeg op?

mvg,
Kurzel
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][

Dit topic is 5263 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved