yamahadt1986 |
3-5-2010 16:54 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Mik mijn uitlaat eens op die van je pa
geen gek probeer ideetje lijkt me niek
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Marcooow |
3-5-2010 18:12 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]
geen gek probeer ideetje lijkt me niek
nu in het nederlands
|
|
faster than a bullet! |
|
yamahadt1986 |
3-5-2010 18:15 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]
nu in het nederlands
het is net hoe je het leest KUT!!!
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Royal Club |
3-5-2010 18:20 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]
het is net hoe je het leest KUT!!!
nee, het is gewoon scheef
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Marcooow |
3-5-2010 18:21 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]
het is net hoe je het leest KUT!!!
ga leren schrijven KUT
|
|
faster than a bullet! |
|
.luuk |
3-5-2010 18:21 |
 Posts: 1483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
[...]
Geen gek probeer-ideetje, lijkt me niek.
|
|
|
|
ChielTZR |
3-5-2010 18:22 |
 Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]
ga leren schrijven KUT
Ga leren lezen....
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
Marcooow |
3-5-2010 18:22 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]
Ga leren lezen....
waarom wat hij schrijft is toch gewoon niet in een goede volgorde
|
|
faster than a bullet! |
|
ChielTZR |
3-5-2010 18:26 |
 Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]
waarom wat hij schrijft is toch gewoon niet in een goede volgorde
Een probeer ideetje kan toch gewoon?
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
kenny77 |
3-5-2010 18:30 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Mik mijn uitlaat eens op die van je pa
Komt helaas totaal niet uit, zonder het ding helemaal te verzagen.
cr80 cilinder heeft een schuine uitlaatpoort. en komt hij tegen het frame aan. :(
En het boeit niet hoe Peter het schrijft ik snap het toch wel.
Cilinder is vandaag onder het mes geweest en is een stukje vanaf gegaan.
Komt steeds meer aan op de eerste start.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-5-2010 om 18:39 uur.
|
|
|
|
yamahadt1986 |
3-5-2010 21:38 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Komt helaas totaal niet uit, zonder het ding helemaal te verzagen. 
cr80 cilinder heeft een schuine uitlaatpoort. en komt hij tegen het frame aan. :(
En het boeit niet hoe Peter het schrijft ik snap het toch wel.
Cilinder is vandaag onder het mes geweest en is een stukje vanaf gegaan.
afbeelding
Komt steeds meer aan op de eerste start.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-5-2010 om 18:39 uur.
netjes gedaan
mischien kun je een verloopstukje maken voor die uitlaat dat je dan een vlens maak recht naar voren
oohwja wil jij je spoelpoorten bewerkt hebben of omhoog gehaald hebben dan moet je ffkes langs mijn huis met de 13 dorpe rit langes komen.
ik ben er als het goed is ook wel bij.
maar ik heb nu een mooie frees daarvoor die mooi haaks is 
dus ik wil het wel voor je doen.
dan komen er nog meer pktjes uit 
gr peter
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 3-5-2010 om 21:41 uur.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 3-5-2010 om 21:41 uur.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
kenny77 |
3-5-2010 21:48 |
 Posts: 29286 |
Nee de uitlaat kan er echt niet op zonder dat die aangepast moet worden.
De spoeltiming is nu omhoog gebracht door de cilinder op te hogen daarom moest er ook weer een stukkie vanaf.
uitlaatpoort gaat dus ook nog wat omlaag alleen ziten de spoelpoorten nu iets te hoog als de zuiger op odp zit, maarja.
Ik denk trouwens dat ik helaas niet op tijd mijn rbw heb voor de meeting donderdag kan ik pas op voor de theorie (had me een beetje laat aangemeld), waarschijnlijk werd het afrij examen dan iets verzet om niet in de knoei te komen.
Wel aardig aangeboden.
Altijd mooi zo'n gereedschap.
|
|
|
|
yamahadt1986 |
3-5-2010 21:54 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Nee de uitlaat kan er echt niet op zonder dat die aangepast moet worden. 
De spoeltiming is nu omhoog gebracht door de cilinder op te hogen daarom moest er ook weer een stukkie vanaf.
uitlaatpoort gaat dus ook nog wat omlaag alleen ziten de spoelpoorten nu iets te hoog als de zuiger op odp zit, maarja.
Ik denk trouwens dat ik helaas niet op tijd mijn rbw heb voor de meeting donderdag kan ik pas op voor de theorie (had me een beetje laat aangemeld), waarschijnlijk werd het afrij examen dan iets verzet om niet in de knoei te komen.
Wel aardig aangeboden.
Altijd mooi zo'n gereedschap.
nouw en anders wil ik ze ook wel omlaag halen voor je.
ik heb het laatst nog bij een derbi cilinder gedaan van airsal daar klopt geen houd van vanuit de fabriek wel 2,5mm verschil grof gezegt.
dus als je wilt doe ik het voor je.
gr peter
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
kenny77 |
3-5-2010 21:58 |
 Posts: 29286 |
Dan zou dat al iets zijn voor na het sprinten.
wil hem zo snel mogelijk aan de gang hebben , hopelijk morgen dat we nog een beetje kunnen testen.
er zit geloof ik ook nog een andere waarde aan verbonden als de spoelpoorten groter worden gemaakt (die niet mag overschreden) , hoe en wat weet ik niet meer, maar dat zou ik even na moeten kijken.
|
|
|
|
yamahadt1986 |
3-5-2010 22:02 |
Posts: 1713 |
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|