Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Nsr Sprinter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1209 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45559 - Project Nsr Sprinter.
Pagina 65 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 192656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 6-4-2010 15:44 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
hmm hier ben ik niet zeker van.. maar hier weet ik ook teweinig van af.

Ik rij alleen, tunen wordt voor me gedaan

TZ80 dan maar ?

als die bestaat dan


yz80 zo nog wel kunnen, heb ik ook hier liggen.
Maar die ga ik niet kapot maken, als er ook gewoon een zelfgemaakte voor in de plaats kan komen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Die van je vader schiet ook al lekker op, ik zou hem zelf blauw met gele bliksem doen ofzo


baby blauw met een witte kuip heeft hij al over na gedacht (ivm met een oud kleur schema)
Maar dat weet hij nog niet.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-4-2010 om 15:46 uur.
 
Maup 6-4-2010 15:47 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


yz80 zo nog wel kunnen, heb ik ook hier liggen.
Maar die ga ik niet kapot maken, als er ook gewoon een zelfgemaakte voor in de plaats kan komen.




Membraan heeft hij het toch over? Die hoef je toch niet kapot te maken?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kenny77 6-4-2010 15:49 Print reply

Posts: 29286
mhh te snel gelezen.
http://www.brommerforum.nl/showtopic/61219

omdat hij het hier over een tz50 spruitstuk had.

naja komt gewoon een yz80 membraan in en spruitstuk wordt zelf gemaakt.
 
konterbonker 6-4-2010 15:50 Print reply
Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]


Membraan heeft hij het toch over? Die hoef je toch niet kapot te maken?


spruitstuk!

maar oke whatever you like !

vindt het wel stom dat er geen 50cc sprintklasses zijn @ sbo..

alleen genemuide heeft een 50cc standaard klasse

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 6-4-2010 om 15:51 uur.

Dit bericht is gewijzigd door konterbonker op 6-4-2010 om 15:51 uur.
 
Maup 6-4-2010 15:53 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
[...]


spruitstuk!

maar oke whatever you like !


maar je zei:
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Mooie machines man !

even een tip voor jou, probeer een TZ50 membraam, dit zal de flow van je mengsel verbeteren


 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kenny77 6-4-2010 15:53 Print reply

Posts: 29286
Jubbega heeft ook 50cc klasse.

 
konterbonker 6-4-2010 16:11 Print reply
Posts: 460
standaard klasse met restricties?
 
kenny77 6-4-2010 16:14 Print reply

Posts: 29286
gewoon 50cc klasse.

carburateur doorlaat vrij, slag moet origineel zijn, max 6 bak mag erin.
model van de brommer moet op het origineel lijken, voor en achter vering hebben.

even uit het hoofd.

vroeger mocht je geloof ik maar max een 16mm carburateur en originele versnellingsbak hebben.

edit:

SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 50 CC-KLASSE

1. De maximale cilinderinhoud bedraagt 50 cc

2. De krukasslag moet zijn als van het gehomologeerd model.

3. De maximale carburateurdoorlaat is vrij.

4. Het inlaatsysteem mag niet worden gewijzigd, noch verplaatst.

5. De carters mogen alleen worden aangepast om plaatsing van een andere versnellingsbak (max. 6 versn.) mogelijk te maken. Het blok dient uitsluitend ontwikkeld te zijn voor een bromfiets. Fabriekscross/raceblokken zijn uitgesloten.

6. De remmen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer, de keuze van de remvoering of remblokken is vrij.

7. De wielen mogen vervangen worden door exemplaren van een andere gehomologeerde brommer maar dienen minimaal 16 inch te zijn.

8. Van de voorvork mag het inwendige worden aangepast (bijv. de veren, olie etc.). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De vork dient wel verend te blijven.

9. Het principe van de werking van het achterveersysteem mag niet worden gewijzigd (dus bijv. geen monoshock als origineel stereoshock aanwezig is). Versteviging door toevoeging van materiaal is toegestaan. De achtervork dient verend te blijven.

10. Het frame mag (mits deugdelijk) worden verstevigd door toevoeging van materiaal.

11. Het uiterlijk van het voertuig moet lijken op de gehomologeerde bromfiets.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-4-2010 om 16:17 uur.
 
kenny77 11-4-2010 17:50 Print reply

Posts: 29286
De stang ipv de achterveer is afgelopen week gemaakt.



En een update vanuit mijn vaders kant:

Het is uiteindelijk de kleur blauw metalic geworden.
Omdat het frame met de kleur zwart wat op de "achtergrond" blijft.













En dan wordt hij met chromen spullen afgewerkt.
 
st.nyksterdriver 11-4-2010 17:58 Print reply
Posts: 3376
die van jou pa voldoet niet aan regel 9 ofwel
 
kenny77 11-4-2010 17:59 Print reply

Posts: 29286
Hij rijd dan ook niet met 50cc.
 
De Schout 11-4-2010 19:07 Print reply
Posts: 5327
nog motorische verderingen?
 
tune tweak fiddle bang bummer
kenny77 11-4-2010 19:21 Print reply

Posts: 29286
Was het maar zo.

Zuiger uit amerika is langer onderweg als verwacht voor die van mij.
Wordt nu ook allemaal wel krapjes om het blok nog goed lopend en getest op jubbega te krijgen. :(
Maargoed we zien wel, zolang de cilinder weg is kan er praktisch niks aan het blok worden gedaan.

Wel de 5 plaats koppeling erin gezet.
 
Paul de Salmiakbal 11-4-2010 19:41 Print reply

Posts: 5285
Die kleur van dat frame is wel mooi, zeker in combinatie met chroom
 
De Schout 11-4-2010 20:01 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Was het maar zo.

Zuiger uit amerika is langer onderweg als verwacht voor die van mij.
Wordt nu ook allemaal wel krapjes om het blok nog goed lopend en getest op jubbega te krijgen. :(
Maargoed we zien wel, zolang de cilinder weg is kan er praktisch niks aan het blok worden gedaan.

Wel de 5 plaats koppeling erin gezet.


hmmm

maar in ieder geval een goed teken dat je er van uit gaat een 5-plaat nodig te hebben
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 192656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 65 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved