Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Nsr Sprinter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1240 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45559 - Project Nsr Sprinter.
Pagina 63 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 192668 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 13-3-2010 17:21 Print reply

Posts: 29286
9.3 nog wat sec.
Met een ongetest blok en rijder.
Te zware tandwiel verhouding , versleten zuiger, te rijk afgesltelt, etc.

Dus zal hoop ik wel lukken.

Kleur wordt ook anders, of zoals die wat voor komt of rood.
 
Voetentje 13-3-2010 17:27 Print reply

Posts: 2356
Quote:
of zoals die wat voor komt


Dat snap ik even niet.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
kenny77 13-3-2010 17:28 Print reply

Posts: 29286
die komt voor


 
Voetentje 13-3-2010 17:34 Print reply

Posts: 2356
Ahh nu snap ik hem
Da's indd wel een leuk kleurtje.
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Saknet 14-3-2010 11:42 Print reply

Posts: 10355
die uitlaatpoort overlapt de spoelpoort volgens mij schiet je daar vrij weinig mee op.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Derbi-Olaf 14-3-2010 11:44 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
die uitlaatpoort overlapt de spoelpoort volgens mij schiet je daar vrij weinig mee op.

als je je spoelrichtingen nu een beetje fatsoenlijk hebt staan en een goed pijpje erop hebt wel hoor. Zoek maar eens vlinderpoorters die dat niet hebben

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 14-3-2010 om 11:44 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Saknet 14-3-2010 11:48 Print reply

Posts: 10355
maar gaat dat niet extreem veel zuigers kosten? Ik zal morgen de 160cc polini cil. van m'n ap. af 125 eens bekijken al weet ik helaas niet zeker meer of die een wpoort heeft.

en ja ik zie aan de andere kant op dezelfde foto een cilinder die dat origineel niet heeft
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Derbi-Olaf 14-3-2010 11:51 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
maar gaat dat niet extreem veel zuigers kosten? Ik zal morgen de 160cc polini cil. van m'n ap. af 125 eens bekijken al weet ik helaas niet zeker meer of die een wpoort heeft.

en ja ik zie aan de andere kant op dezelfde foto een cilinder die dat origineel niet heeft

kwa zuigerslijtage valt het normaal reuze mee, uiteraard is dat trouwens niet echt iets waar je naar kijkt bij de sprint. Iig als je het met een ronde uitlaatpoort gaat vergelijken heb je altijde minder slijtage bij hetzelfde poortoppervlak.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Saknet 14-3-2010 12:07 Print reply

Posts: 10355
nee snap dat dat bij sprint niet echt boeit, maar het lijkt me toch wel gestoord hard slijten zo in de zin van blij als je de finish kan halen.

ik heb ook nog nooit een ovale poort gezien die n spoelpoort overlapt, je moet wel rekenen dat je zo bij het hanteren van de 70% vd boring uitlaatpoort breedte grens de breedte van 1 zo'n spoelpoort mee moet rekenen per helft vd V poort, lijkt mij althans.

Maargoed, ik ben daarin niet bepaald zeker van mn zaak.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
kenny77 14-3-2010 12:11 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
nee snap dat dat bij sprint niet echt boeit, maar het lijkt me toch wel gestoord hard slijten zo in de zin van blij als je de finish kan halen.

ik heb ook nog nooit een ovale poort gezien die n spoelpoort overlapt, je moet wel rekenen dat je zo bij het hanteren van de 70% vd boring uitlaatpoort breedte grens de breedte van 1 zo'n spoelpoort mee moet rekenen per helft vd V poort, lijkt mij althans.

Maargoed, ik ben daarin niet bepaald zeker van mn zaak.


Valt reuze mee hoor.

En per poort zit het nu ruim onder de 70 %.

 
Meathausen 21-3-2010 12:47 Print reply

Posts: 726
echt super mooi project!
ik wou idd ook wel een vader die zo van sprinten hield.

helaas moet ik het doen met me Yamaha Tzr uit eigen broekzak:P
niet dat ik het slecht heb ofzo hoor
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
kenny77 21-3-2010 17:54 Print reply

Posts: 29286
Daar heb ik inderdaad wel geboft mee.

Ach ik weet wel zeker dat je meer plezier van je tzr zult hebben dan dit ding.
Dat is alleen sleutelen en 1X per jaar 300m rijden.
 
Derbi-Olaf 21-3-2010 18:27 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Daar heb ik inderdaad wel geboft mee.

Ach ik weet wel zeker dat je meer plezier van je tzr zult hebben dan dit ding.
Dat is alleen sleutelen en 1X per jaar 300m rijden.

2 keer 150 meter kenny
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kenny77 21-3-2010 18:28 Print reply

Posts: 29286
Mhh dat lijkt me een beter plan.
 
kenny77 28-3-2010 18:20 Print reply

Posts: 29286
jawel de nsr is weer thuis aangekomen.

Sleutelt wat makkelijker dan ieders keer op en neer naar mijn oma rijden, komt er hopelijk wat vaart achter.

2 goede velgen eronder:







hij moet achter nog een stukje lager, en als de dikke trekker band er achter af is is het verschil ook niet meer zo groot tussen de 2 velgen.

lekker smal bandje voorop (2.25)



Die van mijn vader ligt er zo bij:



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-4-2010 om 15:06 uur.
 

Dit topic is 192668 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 63 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 62, 63, 64 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved