Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Nsr Sprinter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 686 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45559 - Project Nsr Sprinter.
Pagina 40 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 192619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 4-10-2009 11:42 Print reply

Posts: 29286
bedankt
 
kenny77 6-10-2009 19:22 Print reply

Posts: 29286





 
Royal Club 6-10-2009 19:23 Print reply

Posts: 60390
wat is deze ding?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Markjo 6-10-2009 19:24 Print reply

Posts: 1061
direct ingespoten?
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Niek de Wildt 6-10-2009 19:26 Print reply
Posts: 7168
Kenny houd ervan om te shockeren...
 
Joel_koningslust 6-10-2009 19:37 Print reply

Posts: 14514
nsr blok met dt cilinder?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 6-10-2009 19:38 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wat is deze ding?


MT blokje met 125 zeezee

Ik ben steeds meer aan het denken om ook naar genemuiden te gaan.
Kan ik het apparaat ook wat vaker gebruiken.

Enkel om dan met het zelfde blokje als jubbega te gaan rijden vind ik een beetje jammer.
Vooral omdat in genemuiden de super speciaal is.

Ik heb eigenlijk alle spullen ervoor hier liggen.
Wat me praktisch niks heeft gekost.
Alleen wordt het weer zoeken naar zo'n poep cr80 bakje.

Ik heb nog dit mt8 blok liggen en het mbx80 blok, alleen mbx80 gaat maar tot 100cc terwijl 133cc is toegestaan niet erg handig dus.
Ik heb geen zin om me vader weer op te zadelen met carters oplassen , want de cilinder van een cr125 of van een andere crosser zou veel leuker zijn.
Of te gaan klooien met langere slag krukassen, met de daarbij behoorende rompslomp.
Maarja dat is te veel werk.

Deze cilinder heb ik dadelijk toch over, daar een vlinderpoort in zetten en dan een nieuw wand'tje erin.

(deze had ik eigenlijk voor mijn mb, maar die is voor oldtimer ritten waar iedereen gem. 35km/h rijd originele mt8 cilinder voldoet daar dus ook. )

Blokje moest toch klaar worden gemaakt voor de mb dus dat is ook handig.

Zal zeker niet zo snel worden en betwijfel of het harder gaat lopen als de ns1 cilinder.
Maar ik doe toch voor de lol mee en dan help ik de super speciaal klasse ook met zijn deelnemers omhoog.

Of het er echt gaat komen is nog maar de vraag...
eerst maar eens voorzichtig bij mijn vader voorleggen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
direct ingespoten?


losjes in elkaar gezet.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
Kenny houd ervan om te shockeren...



niks speciaal aan dat blokje.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
nsr blok met dt cilinder?


Nee.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-10-2009 om 19:40 uur.
 
Markjo 6-10-2009 19:39 Print reply

Posts: 1061
dt blok met nsr cilinder?

crossmotor rotor zeker?
of is 't een zoekplaatje, want dan weet ik 't al.

De thinner komt bij de gamma vandaan
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Royal Club 6-10-2009 19:39 Print reply

Posts: 60390
beter doe je gewoon met je nsr mee op genemuiden. kan je ook weer rijden
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 6-10-2009 19:42 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
dt blok met nsr cilinder?

crossmotor rotor zeker?
of is 't een zoekplaatje, want dan weet ik 't al.

De thinner komt bij de gamma vandaan




cr250 rotor inderdaad.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
beter doe je gewoon met je nsr mee op genemuiden. kan je ook weer rijden


nah ik moet wel wat anders hebben dan.
Edit: blokje zou dan ook onder de nsr komen.
Enkel het blok verwisselen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-10-2009 om 19:43 uur.
 
kenny77 6-10-2009 20:25 Print reply

Posts: 29286


even wat getekend.
 
Markjo 6-10-2009 20:30 Print reply

Posts: 1061
jij bent wel handig met stift

lasig he, die tapeinden...

 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
kenny77 6-10-2009 20:32 Print reply

Posts: 29286


Hoe het nu is gaat nog net, aangezien alleen de kopbouten deze diameter hebben en de rest van de tapeindes in de cilinder kleiner zijn .
Ter hoogte van de uitlaatpoort zou dit wel gaan.

Edit: de lijn wat er rechts naast zit is waar de wand van de cilinder ophoud.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 6-10-2009 om 20:34 uur.
 
Markjo 6-10-2009 20:47 Print reply

Posts: 1061
dan zou ik zeker niet door je tapeinden moeten boren
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
kenny77 6-10-2009 20:57 Print reply

Posts: 29286
Was ook maar even snel wat gepruts van mij.
 

Dit topic is 192619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 40 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved