Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Project Nsr Sprinter.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #45559 - Project Nsr Sprinter.
Pagina 35 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 192463 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Henk-88 1-9-2009 0:17 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
owja :?



ja?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
2SLOW4ME 1-9-2009 12:05 Print reply

Posts: 1944


[...]



Rond de 60 kg weeg ik al.



Licht gewicht
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
honda fryslan 21-9-2009 17:37 Print reply

Posts: 1914
prostock mag je ook rijden met een zelfbouw frame... dus waarom niet met een frame van een motorfiets?

te zwaar?

Dit bericht is gewijzigd door honda fryslan op 21-9-2009 om 17:38 uur.
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Joel_koningslust 21-9-2009 17:40 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
prostock mag je ook rijden met een zelfbouw frame... dus waarom niet met een frame van een motorfiets?

te zwaar?

Dit bericht is gewijzigd door honda fryslan op 21-9-2009 om 17:38 uur.



ligt eraan wat voor motorfietsje natuurlijk
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 21-9-2009 17:48 Print reply

Posts: 29286
In eerste instanstantie wilde ik in de 70cc klasse rijden.
Daarom hadden we dit als basis.
Maar ondertussen was er zoveel tijd voorbij gegaan, en de daytona mini cilinder koste ook aardig wat geld om die te repareren.
Dus naderhand voor gekozen om de cilinder die ik al had er op te bouwen, daarom moest ik in de pro-stock.

Misschien komt er wel nog een ander frame, van een mb zou een mooie basis zijn.
Die verlengen, het blokje eronder, puch voorvork en velg'jes ofzo.

Daar waren we ook al voorzichtig aan het denken, maar ik vind het sonde van de nsr op dit moment.
Die moest dan weg van mijn vader.

Want de nsr krijg je nu met moeite met 2 man opgetild, terwijl je eigenlijk zo'n ding met een hand over een hek moet tillen.
 
markRD 21-9-2009 18:43 Print reply

Posts: 1181
Moooi weer! Ben op mijn beurt erg benieuwd naar hoe dit gaat lopen!! Succes!
 
kenny77 21-9-2009 20:22 Print reply

Posts: 29286
Thnx.

Ben zelf ook wel benieuwd wat hij gaat doen.
 
kenny77 25-9-2009 10:39 Print reply

Posts: 29286
Ik denk dat ik dit membraam maar eens ga proberen:





Wordt aardig krap om die erin te krijgen, maarja.

Edit: ow even voor de duidelijkheid, wat op de kleppen zit is een soort vet zodat de klepjes niet gaan roesten.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 25-9-2009 om 10:41 uur.
 
Royal Club 25-9-2009 10:49 Print reply

Posts: 60390
zou je er dan niet eerst carbon platen ingooien?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 25-9-2009 10:53 Print reply

Posts: 29286
Jawel ga ik nog doen.
Eerst maar eens in het membraamhuis hakken.
 
Royal Club 25-9-2009 10:54 Print reply

Posts: 60390
ik moet je membraan nog opsturen, gisteren druk geweest met iets polijsten ff kijken of vandaag aan toe kom

zo, project in watchlist

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 25-9-2009 om 10:54 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 25-9-2009 10:56 Print reply

Posts: 29286
Ah maakt niks uit joh.
Ga er de eerste tijd toch nog niet aan beginnen, moet eerst nog de voorvork monteren in de rd.

Stuur maar wanneer je tijd hebt, komt geen haast bij wat mij betreft kan het ook volgende week ofzo.
 
kenny77 25-9-2009 21:56 Print reply

Posts: 29286
Jammer genoeg niet veel tijd gehad vandaag, moest me zus ook nog weg brengen enzo.



Naja het idee lijkt me duidelijk.
(waarom niet door het membraam heen boren? , vind ik zonde )

Maar met de tijd mee gegaan en de kelk gepolijst.



commentaar van mijn vader, sowh nu gaat die meteen 50km/h harder.


Maar wat zou de reden zijn van 3 sproeiers:








Ow en ook besloten dat er gewoon weer een koppelings kap met waterkoeling aansluiting op komt.
Scheeld een hoop gedoe met elektrisch spullen.
 
stevoo 25-9-2009 22:13 Print reply

Posts: 689
is die 3e niet zon JET, die bezine bij geeft bij hogetoeren. dacht dat ie 24+ carbs dat soms hadden.
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 25-9-2009 22:18 Print reply

Posts: 29286
Ik denk dat ik het weet, hij loopt door tot de choke.
Zal wel voor de choke gedeelte zijn?
 

Dit topic is 192463 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 35 van 100
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 98, 99, 100Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved