Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Quad opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 903 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45423 - Quad opvoeren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rubenzzz 28-9-2007 16:28 Print topicpost
Posts: 222
Hey, ik ben van plan een quad te kopen. Er zit gewoon een minarelli motorblok onder. Dus lijkt het een beetje op een aerox. Mijn vraag was: Welke uitlaten kunnen hier op. Speciale quad uitlaten, of ook gewoon scooteruitlaten? MVG ruben
 
Quad Power!

Gideon 28-9-2007 16:29 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubenzzz
Hey, ik ben van plan een quad te kopen. Er zit gewoon een minarelli motorblok onder. Dus lijkt het een beetje op een aerox. Mijn vraag was: Welke uitlaten kunnen hier op. Speciale quad uitlaten, of ook gewoon scooteruitlaten? MVG ruben


Je hebt niet zo heel veel keuze qua quaduitlaten, er is een Koso uitlaat, en volgens mij ook een Technigas, en daar houdt het wel mee op, het beste is om een uitlaat om te lassen. Had ik ook gedaan bij m'n quad, Yasuni C16. (Tenminste, het werd voor me gedaan door de pa van een maat) Is een middag werk zo'n beetje, met misschien nog wat napruts werk.
 
SSTjoener
Royal Club 28-9-2007 18:42 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
[...]


Je hebt niet zo heel veel keuze qua quaduitlaten, er is een Koso uitlaat, en volgens mij ook een Technigas, en daar houdt het wel mee op, het beste is om een uitlaat om te lassen. Had ik ook gedaan bij m'n quad, Yasuni C16. (Tenminste, het werd voor me gedaan door de pa van een maat) Is een middag werk zo'n beetje, met misschien nog wat napruts werk.


degelijk ophangpunt zoeken enzo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Gideon 28-9-2007 18:55 Print reply

Posts: 6855
Mja ook..

Ik denk wel dat ik nog weet hoe ik/wij het gedaan hebben..

Sowieso gewoon het oude ophangpunt als richtpunt gebruikt, toen bij de uitlaat de flens en bocht een stuk eraf geslepen, uitlaat beetje in goede positie gehangen en toen een beugeltje gemaakt, wat op het oude ophangpunt vastgebout werd.

Toen de uitlaat hing gewoon beetje kutten met hoe je de bocht er weer op last, beetje draaien, stukje eruit slijpen, beetje buigen, beetje lassen en zo tot je de goede manier hebt gevonden.

Ohja, van te voren wel de flens al op de cilinder vast gemaakt, zodat we daar naartoe konden werken.
 
SSTjoener
ploe 28-9-2007 20:42 Print reply

Posts: 635
heb hier ook een quad staan maar idd er zijn niet veel uitlaten te koop voor die dingen
de bochten die er nu opzitten zijn al redelijk op maat die kan je dus afzagen en daar aan weer een andere uitlaat lassen
neem dan wel een uitlaat die geschikt is voor dat type blok anders krijg je hele verkeerde verhoudingen en zal hij zeer slecht gaan trekken (ik heb ervaring)maar echt veel snelheid winst zal je er niet mee maken dingen zijn voor in het zand en daar heb je geen snelheid nodig maar dan moet je weer gaan denken aan tandwiel verhoudingen

suc6 je bent nooit uitgesleuteld met een quad

Dit bericht is gewijzigd door ploe op 28-9-2007 om 20:43 uur.
 
www.placeonearth.nl
rubenzzz 28-9-2007 22:06 Print reply
Posts: 222
Ok. In de standaart uitlaat zit ook een prop als het goed is. En ik denk dat ik de vario er ut haal en de begrenzer uit de luchtfilter. Zal de snelheid ook wel toenemen denk ik.
 
Quad Power!

Dit topic is 1309 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved