freak-out |
13-10-2007 10:27 |
 Posts: 419 |
Ik zit met een probleem,
Waar mijn uitlaat in mijn cilinder gaat daar de moer van heb ik dolgedraaid, Ik dus mijn cilinder erafgehaald om er gewoon ff een M8 draad van te maken. Maar deze begint ook al naar zijn einde te lope
Hoe krijg ik dit ooit weer normaal gemaakt?
|
|
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen! |
|
falco |
13-10-2007 10:51 |
 Posts: 3724 |
dicht laten lassen en dan boren zodat je weer kan tappen?
|
|
|
|
Erik 39 |
13-10-2007 10:55 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
dicht laten lassen en dan boren zodat je weer kan tappen?
Dit lijkt me geen optie, boren door een las + tappen lukt niet zo erg goed, dat is harder dan hard.
Beste is denk zo'n soort helicoil ofzo erin te doen.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Mt5_grolsch |
13-10-2007 12:40 |
 Posts: 2014 |
hij heeft het over de moer dus heb je niks aan heli coil
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Erik 39 |
13-10-2007 12:44 |
 Posts: 15088 |
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Custers |
13-10-2007 12:47 |
 Posts: 4747 |
Als ik mijn brommer nou schors, krijg ik dan nog geld terug van de verzekering omdat de brommer nog geschorst is t/m mei 2008?
|
|
Ride like the wind. |
|
Erik 39 |
13-10-2007 12:48 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: The Wishmaster
Als ik mijn brommer nou schors, krijg ik dan nog geld terug van de verzekering omdat de brommer nog geschorst is t/m mei 2008?
Hoe bedoel je?
Je mag dan niet meer rijden, dus als je een ongeluk krijg heb je een probleem.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Royal Club |
13-10-2007 12:51 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Hoe bedoel je?
Je mag dan niet meer rijden, dus als je een ongeluk krijg heb je een probleem.
dat vraagtie toch niet?:P
volgensmij kreeg je dan de rest terug ja
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
puch-driver xl |
13-10-2007 12:56 |
Posts: 300 |
Hoe moet de gasschijf van een keihin carburateur erin..? past op 2 manieren. Met de lange open gleuf aan de linke kant (gezien vanaf jke op de brommer zit) of juist andersom?
|
|
|
|
-simon- |
13-10-2007 12:57 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
Hoe moet de gasschijf van een keihin carburateur erin..? past op 2 manieren. Met de lange open gleuf aan de linke kant (gezien vanaf jke op de brommer zit) of juist andersom?
past normaal maar op 1 manier. in het gat waar je gaschuif in moet zit ergens een pinnetje en daar moet die lange sleuf in.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
falco |
13-10-2007 12:58 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
Hoe moet de gasschijf van een keihin carburateur erin..? past op 2 manieren. Met de lange open gleuf aan de linke kant (gezien vanaf jke op de brommer zit) of juist andersom?
de lange open kant, moet aan de kant waar de stationairschroef niet zit
|
|
|
|
puch-driver xl |
13-10-2007 12:59 |
Posts: 300 |
Past wel op 2 or, want dat pinnetje zit aan de onderkant , en de andere kant van de gasschuif zit onderaan ook een opening (alleen niet tot bovenaan) dus wil die beide manieren gewoon.
|
|
|
|
puch-driver xl |
13-10-2007 12:59 |
Posts: 300 |
Oke, dan ha dik het dus wle gewoon altijd goed zitten.
|
|
|
|
Custers |
13-10-2007 13:01 |
 Posts: 4747 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
dat vraagtie toch niet?:P
volgensmij kreeg je dan de rest terug ja
oké,goed man
|
|
Ride like the wind. |
|
-simon- |
13-10-2007 13:02 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
Past wel op 2 or, want dat pinnetje zit aan de onderkant , en de andere kant van de gasschuif zit onderaan ook een opening (alleen niet tot bovenaan) dus wil die beide manieren gewoon.
hmm oke. nog nooit echt met een keihin zitte kloten. maar bij andere merken paste hij altijd maar op 1 manier. maar voor een hoeveel mm keihin is dit? of voor alle want dan weet ik dat als ik een keer de schuif eruit haal bij me keihin.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|