Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1076 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 34 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 89002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 3-10-2007 21:37 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
kun je bij een ns1 blok ook een andere bak erin hangen, bijv. die van mtx R ofzo, dat er een bak in zit die op een mtx normaal schakelt?

wals van NS1 is anders, dus zonder aanpassingen niet nee.

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
NSR-Brian 3-10-2007 21:41 Print reply

Posts: 364
eey mensen van het goeden leven
ik heb een vraagje ik heb al een tijde terug een cilinder voor mijn honda nsr gekocht en toen zij die brommer boer dat het een malossie 70cc was (hij was 2e hands waar wel gwn kras vrij) maar nu wil ik zeker weten dat het ijgelijk wel een malossi is want aan de buiten kant kan ik het niet zien. en er staat ook niet de cc op de buiten kant het eningste wat er op staat is m2 wie weet wat voor 1 dis is. is het egt een malossi of is het tog wat anders

 
bart de scootergek 3-10-2007 21:43 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
eey mensen van het goeden leven
ik heb een vraagje ik heb al een tijde terug een cilinder voor mijn honda nsr gekocht en toen zij die brommer boer dat het een malossie 70cc was (hij was 2e hands waar wel gwn kras vrij) maar nu wil ik zeker weten dat het ijgelijk wel een malossi is want aan de buiten kant kan ik het niet zien. en er staat ook niet de cc op de buiten kant het eningste wat er op staat is m2 wie weet wat voor 1 dis is. is het egt een malossi of is het tog wat anders




Het is niet nodig snel je vraag opnieuw te posten zodra er een nieuwe pagina is...
 
Honda RC-33
Banaan 3-10-2007 21:44 Print reply

Posts: 5725
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
eey mensen van het goeden leven
ik heb een vraagje ik heb al een tijde terug een cilinder voor mijn honda nsr gekocht en toen zij die brommer boer dat het een malossie 70cc was (hij was 2e hands waar wel gwn kras vrij) maar nu wil ik zeker weten dat het ijgelijk wel een malossi is want aan de buiten kant kan ik het niet zien. en er staat ook niet de cc op de buiten kant het eningste wat er op staat is m2 wie weet wat voor 1 dis is. is het egt een malossi of is het tog wat anders



dacht dat dat malossi was ja
 
NSR-Brian 3-10-2007 21:45 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



Het is niet nodig snel je vraag opnieuw te posten zodra er een nieuwe pagina is...


ok zal het niet meer doen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


dacht dat dat malossi was ja


ok thanks
 
Makrolon 3-10-2007 21:52 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
[...]


dacht dat dat malossi was ja

t is zeker weten een malossi, op de andere kant staat als het goed is CM.
 
KTM 525 EXC Supermoto
NSR-Brian 3-10-2007 21:59 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

t is zeker weten een malossi, op de andere kant staat als het goed is CM.


ja corect

WAAROM RIJD HIJ DAN !@#$% NIET HARDER ALS 100

met een:
proma gp
20mm (volgenmij imi) mikunie (ben nog wel bezig met het afstellen ervan WAT NIET LUKT)
en een 18 mm spruitstuk (opgeboord tot 20mm khyin(of hoe je dat ook schrijft) aleen de aansluiting tussen de carb en het spruit ziet 100% op elkaar wand heb er nog geen goed spruitstuk voor gevonden)
en een pouwerfilter

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 3-10-2007 om 22:00 uur.
 
Viertakt 3-10-2007 22:00 Print reply

Posts: 3586
Je hebt je carb opgeboort, daarom is dat ding niet af te stellen
en die imi's zijn bijna nooit goed

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 3-10-2007 om 22:00 uur.
 
Viertakt uber alles.
NSR-Brian 3-10-2007 22:01 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
Je hebt je carb opgeboort, daarom is dat ding niet af te stellen
en die imi's zijn bijna nooit goed

Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 3-10-2007 om 22:00 uur.


nee sorry had het fout getypt ik heb dat spruitstuk uitgeboord (was er vergeten bij te zetten dat het een spruit stuk was die ik had opgeboord
 
Eat My Dust 3-10-2007 22:36 Print reply

Posts: 2562
Heeft iemand een voorbeeld van de kleur Antraciet?
graag duidelijke afbeelding
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Royal Club 3-10-2007 22:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
Heeft iemand een voorbeeld van de kleur Antraciet?
graag duidelijke afbeelding




googlen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Vuile Beunkoe 3-10-2007 22:44 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
Heeft iemand een voorbeeld van de kleur Antraciet?
graag duidelijke afbeelding


men nsr velgen zijn een lichte vorm van antraciet...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
5MB5 3-10-2007 23:02 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]


ja corect

WAAROM RIJD HIJ DAN !@#$% NIET HARDER ALS 100

met een:
proma gp
20mm (volgenmij imi) mikunie (ben nog wel bezig met het afstellen ervan WAT NIET LUKT)
en een 18 mm spruitstuk (opgeboord tot 20mm khyin(of hoe je dat ook schrijft) aleen de aansluiting tussen de carb en het spruit ziet 100% op elkaar wand heb er nog geen goed spruitstuk voor gevonden)
en een pouwerfilter

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 3-10-2007 om 22:00 uur.



-overgang tussen spruitstuk en carburateur niet helemaal super mischien.

-slecht afgesteld

-ontsteking niet vroeg genoeg gezet

-proma gp is k#t uitlaat en werkt alleen bij een standaard 80 als je het mij vraagt (als je een proma 50 hebt dan is het nog erger)

-membraanstoppers niet ver genoeg opengebogen

-powerfilter te veel weerstand/te weinig oppervlakte

-zuigerspeling te groot/cilinder versleten

-ori 50cc cilinderkop niet optimaal voor 70cc en vorm komt niet overeen met zuigerkop.

-verkeerde tandwielverhouding waardoor je in de 4 al te vroeg in mx toeren zit. en heel hard zul je met een 4 bak nooit gaan.. een 6 bak is altijd beter dan 4

allemaal kleine dingetjes waarschijnlijk
 
5MB5 3-10-2007 23:04 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]

wals van NS1 is anders, dus zonder aanpassingen niet nee.



kwestie van mtx-r wals monteren met eventueel de bijbehorende schakelvorken? rest van de bak zou afgezien van de verhoudingen hetzelfde moeten zijn lijkt me.
 
Leen 3-10-2007 23:06 Print reply

Posts: 26877
je bent toch geen poot??

Dat is pas een kleine vraag.
 

Dit topic is 89002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 34 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved