Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 813 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 188 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88899 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 19-11-2007 20:53 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


wel geod verhaal jozef, maar geld niet voor een senda

senda heeft een extern kvs tankje. Maar dat vind ik persoonlijk gewoon kut gemaakt. Werkt toch nie zo fijn als gewoon een dop op de rad.

Gewoon je rad kap eraf aan de rechterkant. En dat zit er bovenaan een grote slang. Die haal je eraf, en dan doe je met een (aangepaste) trechter. Zodat je het kvs gewoon in de rad kiept. Op een gegeven moment zit die vol, en dan gooi je die slang vol, en dan doe je de die weer op de rad, en dan nog wat in het tankje gooien en je bent klaar



Je kunt beter tankje vol kieperen, en op dikke slang knijpen die van cilinderkop afkomt en zo zie je het pijl in je reservoir zakken. Gewoon goed bijvullen en knijpen totdat je geen lucht meer omhoog ziet komen of het niveau niet meer zakt.
 
mtxsh-jeroen 19-11-2007 21:09 Print reply

Posts: 162
ik heb een ge2 cilinder gevonden voor mijn mtx. nu wil ik ff controleren of het een belse ge2 is of een nederlandse(heb ik een keer ergens gelezen) hoe zie ik of het een belse ge2 is? miss iemand een poortmapje van een ontuned belse ge2?
 
Dargor 19-11-2007 21:11 Print reply

Posts: 1771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxsh-jeroen
ik heb een ge2 cilinder gevonden voor mijn mtx. nu wil ik ff controleren of het een belse ge2 is of een nederlandse(heb ik een keer ergens gelezen) hoe zie ik of het een belse ge2 is? miss iemand een poortmapje van een ontuned belse ge2?


op een nl nsr cilinder staat gjol en ge2 is een belgische.
 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
De Schout 19-11-2007 21:16 Print reply
Posts: 5327
schijnen ook duitse ge2's te zijn. die zijn net zo traag als de nl gjol cilinder. belgische ge2 heeft ovaaltje bij de spoelpoorten met hm erin(net zoals iedere ori cil voor de lc honda's, hier goed op letten, zijn een hoop imi cilinders waar ook ge2 op staat) en een boostpoort die de nl cilinder niet heeft. uitlaat en spoelers zijn ook stuk groter. als je beetje in je hoofd hebt hoe ori nl cilinder eruit ziet kun je zo al wel zien of het een duitse of een belgische is.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-11-2007 22:10 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


wel geod verhaal jozef, maar geld niet voor een senda

senda heeft een extern kvs tankje. Maar dat vind ik persoonlijk gewoon kut gemaakt. Werkt toch nie zo fijn als gewoon een dop op de rad.

Gewoon je rad kap eraf aan de rechterkant. En dat zit er bovenaan een grote slang. Die haal je eraf, en dan doe je met een (aangepaste) trechter. Zodat je het kvs gewoon in de rad kiept. Op een gegeven moment zit die vol, en dan gooi je die slang vol, en dan doe je de die weer op de rad, en dan nog wat in het tankje gooien en je bent klaar


kun je dan niet het tankje gewoon vol gooien, als je dan brommer laat lopen zou hij het vanzelf rond moeten pompen.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
als je koppelingkabel wel strak staat en hij veert goed naar binnen. kan het dan door te dikke olie zijn dat je brommer toch niet ontkoppelt. zelfs als alles goed zit?


voel je weerstand als je koppeling inknijpt.
als je echt dikke olie erin hebt zou het kunnen dat hij blijft kleven, maar wat voor olie zit erin dan?
en heb je met lopende motor getest?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dargor
[...]


doet tie nu al maar met dit klote weer blijft de temp te laag..


ik zou niet weten of een nsr thermostaat werkt. Maar als je echt low budget wil dan kun je kartonnetje voor je rad zetten. Precies de grootte dat hij mooie temperatuur is. Maar dan moet je straks als het nog kouder is natuurlijk wel karton aanpassen.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Bonomel 19-11-2007 22:46 Print reply

Posts: 1363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bonomel
Welk soort/merk sproeiers zit er in een fox?


 
BMW
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-11-2007 22:52 Print reply

Posts: 10835
zo uit mijn hoofd zit daar een gurtner carb op.
dus zullen er ook wel sproeiers van dat merk in zitten.

of er ook andere in passen zou ik niet weten
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
daanmtx 20-11-2007 0:47 Print reply

Posts: 3759
Dringende vraag:

wat kan de politie je maken als die je een overtreding ziet maken, en wel al dan niet je kenteken heeft gezien?

Ik ben er niet zeker van of dit het geval is, ik was namelijk aan het rennen.


 
Honda VFR400R
rossitzr 20-11-2007 0:59 Print reply
Posts: 259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Dringende vraag:

wat kan de politie je maken als die je een overtreding ziet maken, en wel al dan niet je kenteken heeft gezien?

Ik ben er niet zeker van of dit het geval is, ik was namelijk aan het rennen.





ehh zo goed als niks

mits ze je staande houden dan hang je
 
daanmtx 20-11-2007 1:07 Print reply

Posts: 3759
hmmm maar ze kunnen nu toch al mijn gegevens via het kenteken achterhalen?

en wat nu als ze me bv. morgen zien rijden?

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 20-11-2007 om 1:07 uur.
 
Honda VFR400R
SleutelJaNtjuh 20-11-2007 1:10 Print reply

Posts: 235
heej luitjes ,k heb een korte vraag,..

Ik heb een tomos(brom) als je rijd en opeens remt dan hoor je hem rammelen uit de bak. ook als je voor het stoplicht staat en af en toe gas geeft, vraagtekenveertje heb ik ervan vervangen en toen zag ik dat de koppelingssegmenten aan de buitezijde iets porreus was. Ligt dit dan automatisch hieraan ? want daarvoor was er ook een mm,aan een schoentje, weg net als nu(niets aan veranderd). MaaR toen tikte hij niet bij het afremmen:S..
 
Henk-88 20-11-2007 1:11 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
hmmm maar ze kunnen nu toch al mijn gegevens via het kenteken achterhalen?

en wat nu als ze me bv. morgen zien rijden?

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 20-11-2007 om 1:07 uur.



Zolang JIJ maar een slecht geheugen hebt, hoef je je dáárvoor geen zorgjes te maken.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
SleutelJaNtjuh 20-11-2007 1:54 Print reply

Posts: 235
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SleutelJaNtjuh
heej luitjes ,k heb een korte vraag,..

Ik heb een tomos(brom) als je rijd en opeens remt dan hoor je hem rammelen uit de bak. ook als je voor het stoplicht staat en af en toe gas geeft, vraagtekenveertje heb ik ervan vervangen en toen zag ik dat de koppelingssegmenten aan de buitezijde iets porreus was. Ligt dit dan automatisch hieraan ? want daarvoor was er ook een mm,aan een schoentje, weg net als nu(niets aan veranderd). MaaR toen tikte hij niet bij het afremmen:S..



nobody ???
 
Joel_koningslust 20-11-2007 11:51 Print reply

Posts: 14514
op hoeveel mm moet ik mijn squis afstellen bij originele am6 cilinder?

en op welk moment ( kracht ) moet de kop worden aangedraaid?


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
honda_freak 20-11-2007 11:59 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SleutelJaNtjuh
[...]



nobody ???


geduld is een schone zaak
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 88899 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 188 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved