Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 18 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 88965 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stuart_mtxSHs 29-9-2007 19:17 Print reply

Posts: 329
Hey,

Iemand wil een mtx-ot voor een blok van me ruilen.
De ot heeft ->16mm keihin en 50cc snel, geen kenteken (ac)

Het blok van me is een mbx80 motorblok en een 110cc malossi cilinder en een membraam.

is dit een goede ruil? de ot zou goed lopen met een top van 95.
Ik weet niet echt wat een ot zonder kenteken waard is.
De ot ziet er op zich wel ok uit, niet super strak maar normaal.

edit -> deze : http://motor-brommer...onder-kenteken.html?

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 29-9-2007 om 19:19 uur.
 
5MB5 29-9-2007 19:19 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
Hey,

Iemand wil een mtx-ot voor een blok van me ruilen.
De ot heeft ->16mm keihin en 50cc snel, geen kenteken (ac)

Het blok van me is een mbx80 motorblok en een 110cc malossi cilinder en een membraam.

is dit een goede ruil? de ot zou goed lopen met een top van 95.
Ik weet niet echt wat een ot zonder kenteken waard is.
De ot ziet er op zich wel ok uit, niet super strak maar normaal.


is een keuze die je zelf moet maken. brommer zonder kenteken loont vaak niet, en de onderdelen van die OT zijn in dit geval ook niet spectaculair denk ik.

dus hangt er van af of je met die onderdelen wat kunt, of dat je met het ding wil crossen (wat met die setup niet echt gaat), of geld voor een frame met kenteken wil uitgeven
 
helly 29-9-2007 19:46 Print reply

Posts: 2424
hallo

bij je bougie he, waar moet je kijken voor afstelling kleur. hele onderkant of alleen dat klein stukje ijzer aan de onderkant?


 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
5MB5 29-9-2007 19:48 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
hallo

bij je bougie he, waar moet je kijken voor afstelling kleur. hele onderkant of alleen dat klein stukje ijzer aan de onderkant?




de kleur van de isolator, onder dat gebogen pinnetje zit een recht pinnetje met keramische toei er omheen,...daarvan moet je de kleur bekijken
 
derbi-tuner 29-9-2007 20:02 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
Hoeveel km/h verschil heb je als je van een orginele ontsteking naar een hpi onsteking gaat? Gaat over een derbi gpr.Weet niet wat voor uitlaat eronder zit, wel een snelle en een dikke want de voorkuip kan niet meer goed dicht zo dik is die.

Want die gozer beweerd dat tie harder kan dan 130km/h zijn woorden: ja hij gaat zo,n 130/140.

120 gaat tie soieso, maar hoe hard zal die gaan met de orginele ontsteking?

 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Royal Club 29-9-2007 20:04 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
Hoeveel km/h verschil heb je als je van een orginele ontsteking naar een hpi onsteking gaat? Gaat over een derbi gpr.Weet niet wat voor uitlaat eronder zit, wel een snelle en een dikke want de voorkuip kan niet meer goed dicht zo dik is die.

Want die gozer beweerd dat tie harder kan dan 130km/h zijn woorden: ja hij gaat zo,n 130/140.

120 gaat tie soieso, maar hoe hard zal die gaan met de orginele ontsteking?



imo ga je alleen maar langzamer omdat ie op snelheid alweer minder gewicht heeft om te draaien

maaruh

wat is je setup?

en dat ie dik is zegt verder niks
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
derbi-tuner 29-9-2007 20:10 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


imo ga je alleen maar langzamer omdat ie op snelheid alweer minder gewicht heeft om te draaien

maaruh

wat is je setup?

en dat ie dik is zegt verder niks



Morgen effe kijken wat voor cillender het is, de vorigge eigenaar beweerd dat het een std cillinder is getuned. En die uitlaat kan ik niet zien, hij is overgespoten in zwart en kan nu niet zien wat voor uitlaat het is, hij beweert dat het een race uitlaat van derbi is? :S
Dat de uitlaat dus gemaakt is in de derbi fabriek ofzo...
En hij heeft een hpi ontstekking.

Laat ik voorzichtig zeggen dat die 120km/h gaat, hoe hard gaat tie zonder die hpi ontsteking, dus met de orginele ontsteking?


Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 29-9-2007 om 20:11 uur.
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Jozeff - Forum en Sales Moderator 29-9-2007 20:11 Print reply

Posts: 10835
ik denk dat je weinig verschil merkt op top.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Royal Club 29-9-2007 20:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]



morgen effe kijken wat voor cillender het is, de vorigge eigenaar beweerd dat het een std cillinder is getuned. En die uitlaat kan ik niet zien, hij is overgespoten in zwart en kan nu niet zien wat voor uitlaat het is, hij beweert dat het een race uitlaat van derbi is? :S
Dat de uitlaat dus gemaakt is in het derbi fabriek ofzo...
En hij heeft een hpi ontstekking.

Laat ik voorzichtig zeggen dat die 120km/h gaat, hoe hard gaat tie zonder die hpi ontsteking, dus met de orginele ontsteking?



ten eerste zal ie de 120 niet halen

ten tweede is een rotor natuurlijk verschrikkelijk klein tov een vliegwiel dus heeft het meer moeite om voorruit te komen bij hogere snelheden en tegenwind

volg je me?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
derbi-tuner 29-9-2007 20:18 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ten eerste zal ie de 120 niet halen

ten tweede is een rotor natuurlijk verschrikkelijk klein tov een vliegwiel dus heeft het meer moeite om voorruit te komen bij hogere snelheden en tegenwind

volg je me?



Nee Zal morgen even naar de tandwielverhouding, mijn teller is redelijk goed (geen grote afwijking) en mijn teller was helemaal rond, voorbij de 120 km/h. Ik denk dat ik hem voor de gein laat teste bij de bromboer

oja, ik moet niet egt snel schakelen, dus de twv zal achter wel klein zijn.

Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 29-9-2007 om 20:22 uur.
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Royal Club 29-9-2007 20:21 Print reply

Posts: 60390
mja, goedgelovigheid tot zover

als ik de 120 al niet zo snel haal hoe kan jij het dan doen met een ori derbi cilinder, een merkloze uitlaat en originele twv ofzo :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
5MB5 29-9-2007 20:23 Print reply

Posts: 878
ja dan zit er toch ergens een of ander tover onderdeel
 
Royal Club 29-9-2007 20:23 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
ja dan zit er toch ergens een of ander tover onderdeel


volgensmij zag ik ergens een motul sticker
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
derbi-tuner 29-9-2007 20:24 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
mja, goedgelovigheid tot zover

als ik de 120 al niet zo snel haal hoe kan jij het dan doen met een ori derbi cilinder, een merkloze uitlaat en originele twv ofzo :P



Ik zal morgen even kijken wat alles is, die man waarvan ik deze brommer had gekocht had er niet zoveel verstand van denk ik
En het zal ook geen merkloze uitlaat zijn, morgen weet je meer.
groetjes loeky



edit: misschien zit er wel een 70cc op weet ik veel..


Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 29-9-2007 om 20:29 uur.
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Maximilliano 29-9-2007 20:32 Print reply
Posts: 666
Kan je op een ouder derbi frame 2007 of 2008 kappen erop doen? dus stel dat je een 2000 senda hebt, dat je dan 2006 kappen er op kan doen? en/of andersom?
 

Dit topic is 88965 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 18 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved