Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1012 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 174 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 89000 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zwarte-beuner 13-11-2007 23:34 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]



wat wil je met die diodes gaan doen dan?
veel stroom opwekken (als hij dat al doet) zal niet gebeuren denk ik.
kunt er voor te testen een achterlichtje ofzo op aansluiten en dan gaan rijden maar ik verwacht er niet veel van eigenlijk





MOet je geen weerstandjes gebruiken?
 
brommerloos
5MB5 14-11-2007 0:10 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


weet iemand hier mischien andwoord op? want moet het snel weten dan kan ik dat naar mopshop mailen wat ik met mijn bestelling wil.

en ik dacht pas ook gelezen te hebben dat mallosie een gietijzeren wand heeft en athena nica of chroom wand. dan zou gietijzer wel fijn zijn dat die nog te honen is. en welke is ori sneller?


leg wat geld bij en kies die malossi, is 100X beter en ook sneller dan athena rommel
 
Razor 14-11-2007 0:35 Print reply

Posts: 1554


Is er iemand die kan zien of die een echt PWK 28mm is?
hij is met powerjet..

Had wel eens gehoord dat iemand het kon zien of dat stukje tekst 'KEIHIN' op een recht stuk of golvend stuk stond, dat je het daaraan kon zien..



Of maakt keihin maar 1 model pwk, en niet 2 of meer dus..

Ik heb hem gevonden op een buitenlandse website en daar is die maar 58 euro

Het is sowieso goedkope site want de mikuni 24TM kost ook maar 114 euro daar..
 
blowdown en een powerband te koop!
Royal Club 14-11-2007 0:39 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
afbeelding

Is er iemand die kan zien of die een echt PWK 28mm is?
hij is met powerjet..

Had wel eens gehoord dat iemand het kon zien of dat stukje tekst 'KEIHIN' op een recht stuk of golvend stuk stond, dat je het daaraan kon zien..



Of maakt keihin maar 1 model pwk, en niet 2 of meer dus..

Ik heb hem gevonden op een buitenlandse website en daar is die maar 58 euro

Het is sowieso goedkope site want de mikuni 24TM kost ook maar 114 euro daar..


is een echte
is zonder powerjet






en als ie maar 58 euro kost is het geheid nep

goedkoopste in japan zelf online is 89 euro

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 14-11-2007 om 0:40 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Razor 14-11-2007 0:44 Print reply

Posts: 1554
dus keihin maakt 2 modellen zeg jij?

de bekende pwk met powerjet, chrome gasschuif, serienummer.

en ééntje zonder powerjet dus, ....,?

en btw, hoe zie jij dat die echt is eigenlijk?

Dit bericht is gewijzigd door Razor op 14-11-2007 om 0:45 uur.
 
blowdown en een powerband te koop!
Royal Club 14-11-2007 0:46 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
dus keihin maakt 2 modellen zeg jij?

de bekende pwk met powerjet, chrome gasschuif, serienummer.

en ééntje zonder powerjet dus, ....,?


bekende met powerjet bestaat niet

dat maken imi's ik heb geen 1 echte met gezien OOIT

die ene zonder powerjet is de enige echte, met "chrome" schuif serienummer

en, jawel, GEEN gepolijste kelk of wattan ook, ori pwk is ruw


inbox me verder

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 14-11-2007 om 0:49 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
NSR-Brian 14-11-2007 8:21 Print reply

Posts: 364
heeft een Honda nsr ijgelijk een nate of een andersoort koppeling ?
imv olie die erin moet
 
KaWaReZ 14-11-2007 8:26 Print reply

Posts: 20582
natte koppeling, (vrijwel) elke (gangbare) brommer heeft dat
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Elco 14-11-2007 9:36 Print reply
Posts: 4527
voor MTX MOTARD,

hierzo, deze clipjes? http://www.josdijkma...iewCat&catId=387
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-11-2007 11:54 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
[...]

ja had er al ff zitten kijken maar je kan daar simpelweg niet de info vinden hoeveel zo'n kvk nummer kost. En of je dan ook btw nummer krijgt.
Dat zal waarschijnlijk van heel veel factoren afhangen.

Maar ik vroeg me gewoon af, stel dat je pa bedrijf heeft ofzo (melkboer of wat dan ook), dan zou je dus bij een leverancier spullen kunnen bestellen?





ff kort:

vul een aanvraagformulier in met daarin een bedrijfnaam die nog niet bestaat, waar je je als bedrijf op gaat richten en wat voor soort bedrijf het wordt (in dit geval dus detailhandel) Zo'n formulier is te vinden op KVK.nl
ga naar de kvk in je buurt en laat je daar inschrijven. Kost je rond de ¤60.
BTW nummer moet je daarna aanvragen bij de belastingdienst en kost niks.
Let er wel op dat je veel verplichtingen hebt als bedrijf zijnde en je dat niet kosteloos kan runnen. Kijk daarvoor o.a. ook op belastingdienst.nl

Als je pa melkboer is kan je met die gegevens wel bij een leverancier aankloppen ja. Als je hem er van kunt overtuigen dat je elk jaar veel spullen af gaat nemen zal hij best aan je willen verkopen.
Let wel dat je zoiets niet vernatwoord kan krijgen bij de belastingdienst. Een melkboer die in bromfietsonderdelen handeld past niet echt in het bedrijfsplan, dan kun je beter een nieuw bedrijf beginnen in onderdelen.

voor meer info: inbox me maar

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 14-11-2007 om 11:55 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
stuart_mtxSHs 14-11-2007 16:53 Print reply

Posts: 329
welke enduro motor is een beetje aan te raden (kwa onderhoud)
Ik wil niet met zo'n ding vaak zuigers vervangen oid.
Waarschijnlijk is het puur voor op de weg (afentoe ff cross, maar weinig)
Honda xr? is een ktm een optie?
En kwa gebruik.. is dat erg veel meer dan een brommer?
 
-simon- 14-11-2007 17:02 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
welke enduro motor is een beetje aan te raden (kwa onderhoud)
Ik wil niet met zo'n ding vaak zuigers vervangen oid.
Waarschijnlijk is het puur voor op de weg (afentoe ff cross, maar weinig)
Honda xr? is een ktm een optie?
En kwa gebruik.. is dat erg veel meer dan een brommer?


eigenlijk valt het onderhoud kwa zuigers bij alle fabrieks af enduros wel mee. zo heb je bijvoorbeeld de crf450r en de crf450x de x is ori met kenteken en ook wat tammer. en zo heeft ieder merk volgens mij wel een tammere straat versie.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
rene_ospel 14-11-2007 18:53 Print reply
Posts: 78
hallo,
ik heb een malaguti phantom f12 AC..
maar ik wil eigenlijk wel weten wat der zo beter is aan LC tegenover Ac want ik wil nu een 50cc snel gaan halen maar het geld maakt niet zoveel uti maar wat zijn voordelen +nadelen van lc
en wat zijnde voordelen+nadelen van AC...


alvast bedankt

 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-11-2007 19:00 Print reply

Posts: 10835
voordeel is dat de warmte van de cilinder beter en constanter te regelen is met het gevolg dat er meer vermogen uit te halen is.

maar dat wil absoluut niet zeggen dat een vloeistofgekoelde cilinder altijd sneller is dan een luchtgekoelde.

nadeel van LC is dat er meer onderdelen aan zitten (kvs, waterpomp, rad) wat allemaal kapot kan.

AC zit simpeler in elkaar.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
bart de scootergek 14-11-2007 19:07 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


eigenlijk valt het onderhoud kwa zuigers bij alle fabrieks af enduros wel mee. zo heb je bijvoorbeeld de crf450r en de crf450x de x is ori met kenteken en ook wat tammer. en zo heeft ieder merk volgens mij wel een tammere straat versie.


Maar het onderhoudt zal nog meer zijn als een wat oudere 4-takt offtheroad, prestaties zijn van die wat oudere ook wel een stuk slechter.

Onderhoud van de XR250 viel me echt mee, oliefilter is maar 3 euro, 1,5 liter olie per jaar á 10 euro de liter. Daarnaast luchtfilters schoonmaken, alles goed ingevet houden. Ketting en tandwielen vielen me mee, zowel qua prijs als levensduur, banden heb ik zelf nooit vervangen.


 
Honda RC-33

Dit topic is 89000 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 174 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved