Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 27

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1254 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #45360 - "kleine vragen" topic - deel 27
Pagina 124 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 89108 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 30-10-2007 20:37 Print reply

Posts: 13830
18"
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Banaan 30-10-2007 20:38 Print reply

Posts: 5725
dus mbteller gaat dan niet..want dan klopt je snelheid toch neit?
 
-Bassie- 30-10-2007 20:40 Print reply

Posts: 6617
past deze op m`n oud model gpr??

http://www.speed-par...amp;products_id=6325

en welk spruitstuk heb ik er bij nodig??

en heeft het nut op een originele cilinder??

zit wel snelle uitlaat op.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Sypie_Honda 30-10-2007 20:40 Print reply

Posts: 13830
die ene inch

en wat caret het hoe snel je gaat, beter weet je hoeveel toeren je maakt.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Banaan 30-10-2007 20:43 Print reply

Posts: 5725
beetje precies is toch wel leuk he
hoeveel km/u zou t ongeveer uitmaken?
maar zou de kmteller aansluiting van een mb wel op een nsr wiel passen?

enneh weet jij dat ook of nsr cockpit achter mtkapje past?
 
Streethonda 30-10-2007 21:31 Print reply

Posts: 2114
waar kan ik een cdi kopen? weet iemand miss een webshop met verschillende cdi's ?
 
khaz 30-10-2007 21:32 Print reply

Posts: 1450
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
is het nou moeilijk om een crossmotor op kenteken te krijgen?

een honda crf450 uit 2002 bijvoorbeeld, kan je die als je daar spiegels opzet en een gehomologeerde uitlaat, die gewoon simpel laten keuren?


 
HPI |w00t
Viertakt 30-10-2007 21:32 Print reply

Posts: 3586
Ebay staat vol met CDI's.
Bromboer had ze ook wel.
 
Viertakt uber alles.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 30-10-2007 21:34 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
[...]




www.rdw.nl

 
khaz 30-10-2007 21:53 Print reply

Posts: 1450
Daar kan ik alleen informatie vinden over herkeuring bij aanpassing, invoering en zelfbouwkeuring
bij een crosser zou het simpeler moeten kunnen toch, aangezien er ook al een r versie is die nagenoeg hetzelfde is? iemand ervaring

is het type dan al ingevoerd of is het echt ook een totaal ander type nummer

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 30-10-2007 om 21:55 uur.
 
HPI |w00t
GhostRider_SM 30-10-2007 22:36 Print reply

Posts: 2142
presteert een hmr2 een beetje op standaart cilinder en carb van tzr??
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
rossitzr 30-10-2007 22:46 Print reply
Posts: 259
weet iemand waar deze specificaties op een achyterband voor staan ?

Pirelli MT75 100/80-17 52p

nu wil ik een 130 achter

maar moet ik dan kijken voor en 130/80-17 of pas een 130/80-10 ook van een ander merk ?
 
mtx-motard 30-10-2007 23:24 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rossitzr
weet iemand waar deze specificaties op een achyterband voor staan ?

Pirelli MT75 100/80-17 52p

nu wil ik een 130 achter

maar moet ik dan kijken voor en 130/80-17 of pas een 130/80-10 ook van een ander merk ?



pirelli: merk
mt75: wss mototrack type 75
100/80: breedte
17: inch wielmaat
52p: 52 poep-euro's
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Saknet 31-10-2007 4:44 Print reply

Posts: 10355
ik heb o.a. deze setup bij me honda mb:

70 malossi nieuw type
gianelli x-fire omgelast komt van een crosser ofzo
20mikuni
carbon 2kleps
toffe cdi (helemaal zwart) zit 1 stekkertje minder in (hier kreeg zelfs mn compleet ori setup meer vermogen van ivm denshigiken/shindenger)
16/38
ontsteking origineel max vervroegd
70hdkop met wat miniputjes van slechtere tijden, daar komt nog verandering in.
frisse lagers nwe krukas

Trekt best goed, goede gasreactie.

85 in zn 3 op de teller, met best wel wat rpm. in zn 4 plat erop trekt ie ook wel door, maar dan moet ik eerst een lange weg opzoeken want bij de 90 moest ik alweer remmen.
Dat was met iets te grote sproeier waardoor ik geen volgas kon geven.

mn 1e vraag
nu las ik op mopedshop.de dat bij deze hondje blokjes de ontsteking veelste laat staat voor een snelle cilinder, en dat je een aparte grondplaat nodig hebt
kan ik daar dan nu nog het meest mee winnen aan vermogen?

2e vraag, kan door dat missende stekkertje in de cdi wezen dat mn zelfgemaakte eelco begrenzer niet werkt?

3e vraag
wat is beter, malossi of v-force membraan? en past die laatste ook gewoon in mijne?


enne, iemand nog andere tips om vermogen te winnen? variabele powerbox?
(de 4bak blijft)

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 31-10-2007 om 4:47 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 31-10-2007 8:52 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


ik bedoel dus een mt8, waar ik een mt blok onder hang, met de mt8 ontsteking enzo (oja mtx ot 80 blok is et)

nog een vraag. Is er hier een fatsoenlijke howto blok reviseren erges?





ja dat kan gewoon.
is ook allebei 6volt trouwens, mt8 is helemaal geen 12volt

die faq van blok reviseren van foxbuster is een goede. Als je het dan nog niet denkt te kunnen kan je er beter niet aan beginnen.

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 89108 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 124 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved