Jozeff - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 16:40 |
 Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch70cc15mm
om die blokjes er uit te halen moet je dat ding zeker uit mekaar schroeven?(heb m nu niet bji de hand, dus kan t ff niet zien) tgaat btw om nsr/mb klauw
ja dan moeten er 2 pennen uit die door de klauw en blokken lopen.
een schroevendraaier er tussen wrikken en ze uit elkaar duwen kan ook wel. Niet te lomp want dan breekt er voering van de blokken af.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Eat My Dust |
26-10-2007 16:50 |
 Posts: 2562 |
hoe de hel zet je een benzine kraan van een puch uit 
dus als je erop zit moet ie dan naar voren wijzen?
of naar achteren?
|
|
Eat My Dust Reply`s altijd +4 |
|
S1lv3r |
26-10-2007 16:51 |
 Posts: 5213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
hoe de hel zet je een benzine kraan van een puch uit
dus als je erop zit moet ie dan naar voren wijzen?
of naar achteren?
slangetje loshalen, bakje eronder, kijken maar?
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 16:52 |
 Posts: 10835 |
zelfde als een zundapp.
staat een lettertje op.
als de c boven staat dan is hij dicht en als de r boven staat dan staat hij op reserve.
kraantje naar beneden is gewoon open
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
MTX_Shadow |
26-10-2007 17:11 |
 Posts: 150 |
ik heb nu een 70cc met 28mm en 70cc uitlaat op me mtx sh liggen maar hij wil toch niet harder als 55, De CDI is als enigste niet ontgrenst kan het hierdoor komen dat hij niet boven de 7000 toeren uitkomt en dat de topsnelheid zo laag is.
|
|
Echte mannen rijden Schakel. |
|
Karlmt5 |
26-10-2007 17:46 |
 Posts: 2296 |
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
ronge48 |
26-10-2007 17:48 |
 Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
hoort dit te kunnen? (staat wel op de choke)
http://nl.youtube.com/watch?v=73uDv1FF-dc
nee dat hoort niet maar het ziet er wel ruig uit
maar met choke krijgt die meer benzine dus het zou eventueel wel kunnen omdat de benzine niet verbrand
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 17:48 |
 Posts: 7728 |
je steekt m aan zo te zien? normaal hoort je mengsel iig al verbrand te zijn voordat het je pijp verlaat.. mss nog wat olie ofzo(al lijkt me dit geen olie vuur)
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Ariej |
26-10-2007 17:50 |
 Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
je steekt m aan zo te zien? normaal hoort je mengsel iig al verbrand te zijn voordat het je pijp verlaat.. mss nog wat olie ofzo(al lijkt me dit geen olie vuur)
ja je kan ook gewoon benzine in je uitlaat gieten, gas geven en een vlammetje erbij houden
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Karlmt5 |
26-10-2007 17:51 |
 Posts: 2296 |
mja, ik liet het ook aan jos zien en ik moest maar eff langs kome... want mijn gasreactie klopt ook niet helemaal.... hij hapert altijd bij de 5.000 toeren als ik gas geef in z'n vrij of dus met koppeling in, dus zeg maar van: hunnn, huuuunnnnnnnn... zit egt wel een tijdje tussen
(als je begrijpt wat ik bedoel =p)
en met volle tank kan ik gewoon lekker lang op top rijden, maar hoe leger de tank word, hoe minder lang ik plankgas kan rijden voordat hij wegvalt  en als ik nog maar een litertje in m'n tank heb kan ik een stukje van 300 meter plankgas rijde, en dan valt hij weg... en gooi ik dan de tank weer vol hebk dr dus geen last meer van..
iemand enig idee?
Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 26-10-2007 om 17:51 uur.
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 17:52 |
 Posts: 7728 |
maak heel je brandstof systeem eens goed schoon en controleer of alles goed doorloopt
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
26-10-2007 17:52 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
mja, ik liet het ook aan jos zien en ik moest maar eff langs kome... want mijn gasreactie klopt ook niet helemaal.... hij hapert altijd bij de 5.000 toeren als ik gas geef in z'n vrij of dus met koppeling in, dus zeg maar van: hunnn, huuuunnnnnnnn... zit egt wel een tijdje tussen
(als je begrijpt wat ik bedoel =p)
en met volle tank kan ik gewoon lekker lang op top rijden, maar hoe leger de tank word, hoe minder lang ik plankgas kan rijden voordat hij wegvalt en als ik nog maar een litertje in m'n tank heb kan ik een stukje van 300 meter plankgas rijde, en dan valt hij weg... en gooi ik dan de tank weer vol hebk dr dus geen last meer van..
iemand enig idee?
Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 26-10-2007 om 17:51 uur.
volle tank betekend meer vlotterdruk..
grote kans dat je vlotter te laag staat afgesteld waardoor je vlotternaald te hoog staat.
dus wordt je vlotterbak te snel afgesloten waardoor je deze leegtrekt.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Karlmt5 |
26-10-2007 17:56 |
 Posts: 2296 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
volle tank betekend meer vlotterdruk..
grote kans dat je vlotter te laag staat afgesteld waardoor je vlotternaald te hoog staat.
dus wordt je vlotterbak te snel afgesloten waardoor je deze leegtrekt.
en dat geld ook als je een vacuumkraantje hebt?
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
Custers |
27-10-2007 13:21 |
 Posts: 4747 |
wat is het verschil tussen am5 en am6 bij blokken?
|
|
Ride like the wind. |
|
the-god |
27-10-2007 13:26 |
Posts: 63 |
yu kan het kwaad als je een schakelbrommer aanloopt ipv de kickstart te gebruiken of is het beter je brommer altijd te kicken
|
|
|
|