Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blok vastgelopen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 556 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44486 - blok vastgelopen?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4827 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-8-2007 12:15 Print reply

Posts: 10835
50cc past niet op je blok, of je moet zo'n krat cilinder kopen. Anders moet je een ander blok hebben
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-8-2007 12:15 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelle honda NSR
ja dat is kvs!is niet raar ofzo hoor als dat eruit komt lopen. kvs gooi je er blauw(kleurtje in iedergeval) gooi ej het erin, en het komt er donkerbruin of donkergroen weer uit. Dus het is niet gek dat het eruit komt lopen, gewoon als je alles weer goed aan mekaar hebt, wat kvs bijvullen.


kvs is er in allelei kleuren. van blauw tot rood tot groen tot geel
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
honda_freak 7-8-2007 12:33 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


kvs is er in allelei kleuren. van blauw tot rood tot groen tot geel


sterker nog.. als het er donkerkleurig weer uit komt dan is het of veel te oud of heb je of een olie/benzine lek, of roest in je systeem, alledrie niet bevoorderlijk voor je brommer
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
stuart_mtxSHs 7-8-2007 12:34 Print reply

Posts: 329
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
50cc past niet op je blok, of je moet zo'n krat cilinder kopen. Anders moet je een ander blok hebben


50cc blok+50cc cilinder+17mm carb ga ik waarschijnlijk kopen.
goed lopend voor 150, dat is toch wel een mooie prijs?

Bedankt voor jullie hulp, ik weet nu dat er niks kapot is ofzo.. dat werd me wel verteld.

ps, hoeveel betaal je voor zo'n bus kvs?

 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-8-2007 12:41 Print reply

Posts: 10835
€5 de liter ofzo
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
ikkejw 7-8-2007 13:17 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MTX-TREME
[...]


En hoeveel liter is 1 streepje van die fles



Vaak 100 ml.

En als je 1:40 tankt moet er 150ml in op 6 liter. Nu zit er dus 1:60 in.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
stuart_mtxSHs 7-8-2007 14:19 Print reply

Posts: 329
hey,

Hoe haal je die kabel van je cilinder? en moet ik dan de vlotterbak openschroeven om alles eruit te laten lopen?
Hoef ik de cilinder niet schoon te maken? of het blok?

 
honda_freak 7-8-2007 14:23 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
hey,

Hoe haal je die kabel van je cilinder? en moet ik dan de vlotterbak openschroeven om alles eruit te laten lopen?
Hoef ik de cilinder niet schoon te maken? of het blok?




ik heb echt de grootste moeite om te volgen wat je nou allemaal wilt en bedoelt.. je moet is ff wat minder aannemen en gewoon simpel naar het probleem kijken.

je ging tanken en daarna deed je brommer het niet meer, in principe kan dit niet aan je nieuwe benzine liggen omdat er nog benzine in je vlotter zat. Dus daar ligt je probleem niet, ter extra info: als je zelf smeert moet je afhankelijk van de setup 1:40-1:50 smeren.

Voor je je hele blok open gaat halen, haal je eerst je bougiedop er af.. dat is die dikke kabel naar je cilinder, gewoon flink aan trekken, kijk of hier een vonk uit komt door de dop er af te draaien en deze tegen je frame te houden terwijl je kickt.

Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 7-8-2007 om 14:25 uur.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 4827 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved