Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
23-8-2007 11:20 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
hoe haal je het best je oude handvaten van je brom af? en hoe best je nieuwe erop?
met een mes, als je ze niet mer hoeft
en nieuwe erop met wat water en zeep
zeker geen vaseline of vet, dan blijven ze los zitten
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
23-8-2007 11:23 |
 Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
met een mes, als je ze niet mer hoeft
en nieuwe erop met wat water en zeep
zeker geen vaseline of vet, dan blijven ze los zitten
ik wil men oude wel nog houden
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
23-8-2007 11:24 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]
ik wil men oude wel nog houden
dan met de compressor in je stuur blazen, floepen ze eraf
|
|
|
|
Jurgen |
23-8-2007 11:24 |
 Posts: 1334 |
WD-40 er tussen spuiten. Wel goed schoonmaken als je ze er af hebt.
|
|
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even. |
|
De Schout |
23-8-2007 11:25 |
Posts: 5327 |
talkpoeder werkt ook goed om handvatten te monteren.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Ferenczv |
23-8-2007 11:32 |
Posts: 100 |
Eraf halen met wd-40 moet wel lukken.
Misschien klinkt dit dom; Als je je nieuwe handvaten erop wilt zetten, moet je gewoon eerst zo proberen, maar het beste is om je stuurtje (waar het handvat overheen komt) in te spuiten met haarlak  Serieus
Dan kan je hem er makkelijk overheen krijgen, en komt ie er daarna niet meer van af! (Had ik met m'n fiets gedaan, werd aanbevolen door de fietsenmaker)
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
23-8-2007 11:42 |
 Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
talkpoeder werkt ook goed om handvatten te monteren.
blijft dat niet slippen?
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Pau1 |
23-8-2007 11:51 |
 Posts: 418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Welke uitlaten hebben allemaal een E13 keurmerk? Waar kan ik deze uitlaten vinden?
|
|
|
|
driver004 |
23-8-2007 11:55 |
 Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pau1
[...]
dopller e13 oa volges mij @ euroscooters
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
-TimP- |
23-8-2007 12:24 |
 Posts: 1836 |
ik heb een probleem. Als ik mijn begrenzer aan zet komt mijn brommer helemaal niet op gang en trekt veel te sloom op om het geloofwaardig te laten lijken. Nu heb ik hem een standje lager gezet ( het is een 12 stappen begrenzer) en nu trekt die sloom op en loopt langzaam door tot de powerband en dan gaat die gek doen. Wat kan ik doen? een euro begenzer heeft het zelfde probleem.
|
|
zxr club zx6r 2003 |
|
Pau1 |
23-8-2007 12:27 |
 Posts: 418 |
Wie weet hoeveel mm de binnenpoten zijn van een derbi senda x-race 2006 (marzocchi voorvork)
|
|
|
|
er-freak |
23-8-2007 12:51 |
Posts: 415 |
ik heb een warmploper gehad, en nu moet ik nog een stukje met mn brommer rijden, weet dat ik alles effe na moet kijken enzo, maar als ik nu mn choke openzet ( zodat ie meer benzine krijgt) kan ik dan even gewoon rijden, of is het juist helemaal niet slim om te doen?
|
|
|
|
Torque |
23-8-2007 12:55 |
 Posts: 736 |
als ik met me brommer vol gas rijd valt hij vaak terug in toeren en daarna gaat hij weer vol gas en daarna valt hij weer terug in toeren enz. word mijn vlotterbakje leeggetrokken? of licht het aan de afstelling? of iets anders?
|
|
gaat ie dat zeggen |
|
falco |
23-8-2007 13:00 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: afca-j
als ik met me brommer vol gas rijd valt hij vaak terug in toeren en daarna gaat hij weer vol gas en daarna valt hij weer terug in toeren enz. word mijn vlotterbakje leeggetrokken? of licht het aan de afstelling? of iets anders?
lijkt op een te kleine sproeier, zeg ie ook bwaaaaap bij volgas optrekken??
|
|
|
|
falco |
23-8-2007 13:01 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: er-freak
ik heb een warmploper gehad, en nu moet ik nog een stukje met mn brommer rijden, weet dat ik alles effe na moet kijken enzo, maar als ik nu mn choke openzet ( zodat ie meer benzine krijgt) kan ik dan even gewoon rijden, of is het juist helemaal niet slim om te doen?
als je je cilinder helemaal naar de kloten wil helpen is dat de juiste oplossing.
maar serieus niet meer verder rijden als je nog van plan bent hem te honen (als het een gietijzer is)
|
|
|
|