Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 85 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85381 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ikkejw 23-8-2007 1:03 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
[...]


Zo klein?, aangezien 95 een stuk kleiner is dan die andere sproeier leek mij die veels te klein.



probeer dan eerst die 95 eens


mijn vraag: zijn er veel motoren die origineel binnenrotor ontsteking hebben?

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 23-8-2007 om 1:07 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
falco 23-8-2007 2:01 Print reply

Posts: 3724
is 75cc top performance een goeie cilinder voor derbi???

wat zijn de voor en nadelen van de cilinder?
 
mcdronkz 23-8-2007 2:10 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
wat zijn de voor en nadelen van de cilinder?


Een voordeel is dat 'ie op je brommer past, en dat je er doorheen kunt kijken. Een bijkomend nadeel is alleen dat je dan weinig ziet, omdat je door een rondje kijkt met een diameter tussen de 40mm en 50mm. Het ziet er natuurlijk uit als een kleine regenton, maar als je er water in giet komt het er door de onderkant weer uit. Als je 'm op tafel legt komt het er aan de zijkanten weer uit. Handig hoor ?!?! Waarschijnlijk is de cilinder van aluminium gemaakt, de atoommassa daarvan is 26,982 zoals je vast wel weet, en het smeltpunt is 933 graden. Dus je moet wel uitkijken dat 'ie niet smelt, want dan ben je de sigaar. Niet de letterlijke sigaar natuurlijk want dan smelt je zelf ook. Kijk als je nou gewoon ijzer pakt dan heb je een smeltpunt van 1808 graden, da's al een stukkie beter. Dus opzich kun je dat wel als nadeel aanmerken. Nu ja, ik kan wel even doorgaan, maar de strekking van het verhaal is dat je je gewoon goed moet laten informeren.
 
falco 23-8-2007 2:34 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


spam


je bent weer triest bezig dronkz

 
Karlmt5 23-8-2007 9:54 Print reply

Posts: 2296
cilinder heeft veel koppel en is betrouwbaar... kan lang mee
en volgensmij hoef je niet perse bij deze cilinder een andere krukas erin te zette... maar het is altijd beter van wel natuurlijk
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
geert-nsr 23-8-2007 9:59 Print reply

Posts: 6438
weet iemand wat voor membraan dit is?


en welk merk krukas dit is?

 
Cross lover 23-8-2007 10:20 Print reply

Posts: 210
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cross lover
Hey allemaal, ff een kort vraagje, k ben nu bezig met het aansluiten van mn nsr blok en mn radiateur. Moet ik vanaf de waterpomp de slang aansluiten aan de bovenste aansluiting radiateur of onderste (vanwege het warm worden --> naar boven gaan). K weet niet meer hoe t zat.

Alvast bedankt


 
667 neighbour of the beast. Even the bravest warrior can be killed by a keen archer with a single arrow
mtx-motard 23-8-2007 10:22 Print reply

Posts: 14947
cilinderkop > radiateur boven

radiateur onder > waterpomp onder

waterpomp boven > cilinder onder
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Cross lover 23-8-2007 10:23 Print reply

Posts: 210
kijk super bedankt!
Dit weet je 100% cker??


Dit lijkt me indd logisch jah

Dit bericht is gewijzigd door Cross lover op 23-8-2007 om 10:24 uur.
 
667 neighbour of the beast. Even the bravest warrior can be killed by a keen archer with a single arrow
mbrulezzz 23-8-2007 10:29 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz
is de aansluiting van een NSR spanningsregelaar hetzelfde als een die van een MB?

soort stekertje met 4 draden dus(MB)



?
 
MB racing
Karlmt5 23-8-2007 10:30 Print reply

Posts: 2296
als er een beetje oppervlakkige roest in een cilinder zit, wat kun je er dan nog aan doen en is hij dan nog wel bruikbaar?
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
BIET 23-8-2007 10:38 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
als er een beetje oppervlakkige roest in een cilinder zit, wat kun je er dan nog aan doen en is hij dan nog wel bruikbaar?

als het een gietijzer is kan je het zkr wete wel wegschuren als het echt all1 maar oppervlakkig is.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Karlmt5 23-8-2007 10:45 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

als het een gietijzer is kan je het zkr wete wel wegschuren als het echt all1 maar oppervlakkig is.



het is een gilardoni 1
dus zal wel niet meer kunne dan
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 23-8-2007 11:10 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

als het een gietijzer is kan je het zkr wete wel wegschuren als het echt all1 maar oppervlakkig is.


al eens en alu cilindwer met roest gezien dan?

ik zou wat scotch brite kopen, en hem daarmee schoonvegen

 
Ice Ap rs50 23-8-2007 11:20 Print reply

Posts: 7149
hoe haal je het best je oude handvaten van je brom af? en hoe best je nieuwe erop?
 
GTI - GTD - BMW

Dit topic is 85381 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 85 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved