Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
|
Pagina 54 van 200
|
Dit topic is 85718 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
17-8-2007 23:46 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]
eey jij moet echt je smoel houwe, als ik zeg dat ik daar geen zin in heb dan hoef jij me niet af te zeiken
ik kom vragen of het werkt of niet, niet om overgehaald te worden om toch wel iets te doen waar ik geen zin in heb, ik ben niet in een winkel ofzo
je kunt ook rustig reageren, de tijd die je hier verdoet aan je pc had he beter kunnen besteden in het loshalen van je kuip, als je te lui bent om te sleutelen moet je geen nsr kopen, dikke kit is beunoplossing, gewoon ff spruit loshalen en nieuwe pakking erop zetten
|
|
|
|
erwinko |
17-8-2007 23:53 |
 Posts: 1012 |
iemand hier die de user "honda tim" kent??
ik heb een carb van hem gekocht, geld over gemaakt en ik hoor sinds de 13e niks meer
msn heeft hij wel toegevoegd maar nooit online
en via bf kan ik ook al geen contact krijgen
help!
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
18-8-2007 0:00 |
 Posts: 17931 |
zijn pas 4 dagen, rustig aan gek
|
|
|
|
MotoGPnsr |
18-8-2007 0:04 |
 Posts: 332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
je kunt ook rustig reageren, de tijd die je hier verdoet aan je pc had he beter kunnen besteden in het loshalen van je kuip, als je te lui bent om te sleutelen moet je geen nsr kopen, dikke kit is beunoplossing, gewoon ff spruit loshalen en nieuwe pakking erop zetten
jahh okeej, ik reageer af en toe een beetje te agressief op dingen
maar ik kan op dit tijdstip nou eenmaal geen kuip meer loshalen, en aangezien ik werk en sport enzo heb ik die nsr te vaak nodig ook
|
|
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
18-8-2007 0:05 |
 Posts: 17931 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]
jahh okeej, ik reageer af en toe een beetje te agressief op dingen
maar ik kan op dit tijdstip nou eenmaal geen kuip meer loshalen, en aangezien ik werk en sport enzo heb ik die nsr te vaak nodig ook
als je morgen nieuwe pakkingen koopt of nog vloeibaren hebt liggen is het net 2 uur werk, die kun je wel missen
anders moettie door je beunoplossing binnenkort weer uitmekaar, heb je dubbel werk
Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 18-8-2007 om 0:06 uur.
|
|
|
|
Fabio |
18-8-2007 0:13 |
 Posts: 1737 |
is het geen mogelijkheid om je kuip niet terug te monteren, zodat je later er makkelijker bij kan en het goed doet. Bespaar je ook weer tijd.
|
|
|
|
MotoGPnsr |
18-8-2007 0:19 |
 Posts: 332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fabio
is het geen mogelijkheid om je kuip niet terug te monteren, zodat je later er makkelijker bij kan en het goed doet. Bespaar je ook weer tijd.
tijdelijk nakedbike?
@ iedereen:
kga denk samen met mn buurman aan de slag, volgens hem kan ik er beter een dubbele pakking tussen doen
ps. ik denk dat de vorige eigenaar er ook problemen mee heeft gehad want ik heb er een zooitje nieuwe spruitstukpakkingen ook bijgekregen toen ik hem kocht.
|
|
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children |
|
ikkejw |
18-8-2007 2:13 |
 Posts: 9886 |
Is het normaal dat ik m'n MT soms tussen 2 versnellingen in kan zetten? Dan zit er een soort 'vrij' zegmaar, of het ratelt gewoon en dan kan ie elk moment in een versnelling vallen.
Ik heb vanmiddag op een CR125 gereden die had een 'vrij' tussen de 5e en 6e versnelling, dus nu dacht ik misschien is dat redelijk normaal? Of is het een teken dat m'n schakelwals ofzo versleten is?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
OmafietS |
18-8-2007 2:46 |
 Posts: 7472 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
Is het normaal dat ik m'n MT soms tussen 2 versnellingen in kan zetten? Dan zit er een soort 'vrij' zegmaar, of het ratelt gewoon en dan kan ie elk moment in een versnelling vallen.
Ik heb vanmiddag op een CR125 gereden die had een 'vrij' tussen de 5e en 6e versnelling, dus nu dacht ik misschien is dat redelijk normaal? Of is het een teken dat m'n schakelwals ofzo versleten is?
bij een mt5 is het alleen normaal dat er een vrij tusse je 1 en je 2 zit..
je tandwielen/bak/wals of whatever is dus beetje naar de ghetto
|
|
|
|
Fabio |
18-8-2007 9:25 |
 Posts: 1737 |
dat valt wel mee, het gebeurt bij mij ook wel eens. Gebeurt het telkens weer dan zou ik zeggen dat je bak een beetje gaar is. Maarja, in jouw geval is het gewoon beter om er een ander blok onder te hangen (zonder speling).
|
|
|
|
stuart_mtxSHs |
18-8-2007 10:21 |
 Posts: 329 |
Hey,
Ik heb even een vraagje over vloeistoffen.
Ik heb een nieuw 50cc nsr blok onder me mtx-sh gehangen.
Wat voor kvs moet ik kopen, of maakt het uit welk soort het is?
Moet ik in het motorblok 10w40 motorolie gieten, of misschien wat anders, naam/merk?
gr, STuart
|
|
|
|
Erik 39 |
18-8-2007 11:13 |
 Posts: 15088 |
Ff n00b vraag wss 
dat lampje van de olie op het dashboard. is dat voor blokolie, of voor de olie uit oliepomp? Van Derbi Senda.. Ik dacht het 1e, maar begon laatst te twijfelen..
Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 18-8-2007 om 11:18 uur.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
Erik 39 |
18-8-2007 11:20 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
Is het normaal dat ik m'n MT soms tussen 2 versnellingen in kan zetten? Dan zit er een soort 'vrij' zegmaar, of het ratelt gewoon en dan kan ie elk moment in een versnelling vallen.
Ik heb vanmiddag op een CR125 gereden die had een 'vrij' tussen de 5e en 6e versnelling, dus nu dacht ik misschien is dat redelijk normaal? Of is het een teken dat m'n schakelwals ofzo versleten is?
Nee das niet gezond, alleen tussen 1 en 2. AM6 heeft dat wel tussen 5 en 6. maar een cr125 hoort dat ook niet te hebben hoor.
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
honda_freak |
18-8-2007 11:28 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fabio
dat valt wel mee, het gebeurt bij mij ook wel eens. Gebeurt het telkens weer dan zou ik zeggen dat je bak een beetje gaar is. Maarja, in jouw geval is het gewoon beter om er een ander blok onder te hangen (zonder speling).
mjah, t kan is een keer gebeuren datje misschakelt, dan staan de tandwielen net niet in lekker in lijn. Maar moet idd niet te vaak gebeuren.
@ stuart, kvs is kvs, er zit vooral verschil in de temperatuur voordat het bevriest, maar met onze minimumtemperaturen die net onder de 0 komen hoef je je daar weinig zorgen over te maken.
je blokolie moet voor natte koppeling zijn, das wel belangrijk, verder is 10w40 of 15w40 perfect. Merk is wat je zelf leuk vind klinken
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
kawa-cross |
18-8-2007 11:38 |
 Posts: 194 |
Misschien een stomme vraag, maar: Hoe werkt een vliegwieltrekker>??
|
|
|
|
Dit topic is 85718 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 54 van 200
|
|