Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 720 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 25 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85300 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joep91 12-8-2007 12:56 Print reply

Posts: 128
oke dank je

 
Teunis 12-8-2007 13:19 Print reply

Posts: 1073
oke beetje vaag afstelprobleempje heb

de bougie kern is MELK/LICHT bruin en de rand van bougie is ZWART??

moet ik nu groter of kleiner, iig meer lucht dacht ik
 
amanoh 12-8-2007 13:23 Print reply
Posts: 5
als je brommer goed loopt zou ik er niks meer aan doen!
je kunt em beter iets te rijk laten lopen dan te schraal!
maar als je em perfect afgesteld wilt hebben moet je een maatje lager!
 
Karlmt5 12-8-2007 13:27 Print reply

Posts: 2296
je hoort wel eens van: jaa, dat loopt niet goed want dat is geen 2-takt maar een 4-takt carb.


wat is nou het verschil tussen de carbs?
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
asbsolute16 12-8-2007 13:28 Print reply

Posts: 2485
als je dat clipje op je naald hoger zet, dan rij je toch iets rijker
 
Teunis 12-8-2007 13:29 Print reply

Posts: 1073
te rijk is ook niet goed heb ik me blok al een keer mee vast laten naaien, gaat de uitlaatpoort van dichtzitten en je kop en gaat ie op een gegevn wordt je compressie te hoog en je blok te warm dat ie zelfontbranding gaat doen

maar goed ik zal eens kijken,denk dat ik een maatje kleiner moet bestellen, want 10 maten kleiner zal weer teveel zijn

 
J.Bo 12-8-2007 13:36 Print reply

Posts: 1713
heej ik heb een mikune vlakschuif 24 mm cabu maar ik weet niet hoe ik die gas schuif er af moet halen ?
 
Jos brinkie -> een frikandel met sate saus-> een lul met poep
Frank-SMX 12-8-2007 13:48 Print reply

Posts: 362
welke cilinder is beter kwa trekkracht voor een puch maxi

K-star 70cc of Airsal 70cc
 
[] Rieju SMX []
unxplained 12-8-2007 13:51 Print reply
Posts: 29
Ik heb een MT5 met een zeta 50 cc , tecno chrome uitlaatbocht en originele demper en 13 mm keihin. Wat kan ik doen om hem wat meer kracht onderin te geven? Zou een hogedruk cilinderkop iets geven?
 
Remco RS 12-8-2007 13:54 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: St3fan
als je dat clipje op je naald hoger zet, dan rij je toch iets rijker

ja
 
falco 12-8-2007 15:06 Print reply

Posts: 3724
hallo, (live vanuit een gehackte comp van de camping ergens in frankrijk)


wat is beter voor mn krukas(lagers) want ik voel namelijk al een beetje speling opkomen,

een hoogtoerige 50cc die doppler waar ik nu mee rijd, of een laagtoerige 70? zo ja, welke?


ps: er rijden hier voornamelijk vertyfte yamha bws jes bijna geen derbis
 
dennie 12-8-2007 15:07 Print reply
Posts: 438
Ik zou dan een laagtoerige 70cc nemen, DR of Top Performance
 
Wtf?
Mt5_grolsch 12-8-2007 16:02 Print reply

Posts: 2014
als je je remschijven wilt spuiten moet dat dan hittebestendig of kan het ook gewoon met normale motip??
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
VluggeJaapie 12-8-2007 16:02 Print reply
Posts: 1087
Wat zijn de eisen aan de locatie van het kenteken? Is het zolang die van achter goed te zien is goed of ?
 
Auto RBW :)
Mt5_grolsch 12-8-2007 16:07 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: St3fan
als je dat clipje op je naald hoger zet, dan rij je toch iets rijker



ja vooral in laag toeren
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 85300 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 25 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved