Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 962 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 18 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85283 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

matjeh 9-8-2007 11:51 Print reply

Posts: 198
Hoe zorg je er voor dat de vlotter eerder afsluit zeg maar. Want de carb lekt.. Bij die volotters met dat ijzer kon je dat gewoon buigen, maar deze is van plastic.

 
mulder 9-8-2007 11:52 Print reply

Posts: 13701
weet je zeker dat het goed in elkaar zit, hoort niet zomaar te lekken nml
 
matjeh 9-8-2007 12:08 Print reply

Posts: 198
Jaa het zit goed, misschien dat die rubberen pakking eens vervangen kan worden. Maar als de brom gewoon stil en recht staat hoort hij niet te lekken, ookal is de pakking gaar. Maar dat kan dus niet zomaar versteld worden?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 9-8-2007 12:22 Print reply

Posts: 7728
sluit je vlotternaald dan nog wel goed af en zit er geen vuil tussen oid?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
honda_freak 9-8-2007 12:22 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Jaa het zit goed, misschien dat die rubberen pakking eens vervangen kan worden. Maar als de brom gewoon stil en recht staat hoort hij niet te lekken, ookal is de pakking gaar. Maar dat kan dus niet zomaar versteld worden?


kijk is of er geen pinnetjes vuil of beschadigd zijn. Het probleem met lipjes van metaal is dat ze langzaam kunnen verbuigen en je dit ff aan moet passen door het terug te buigen, plastic buigt niet, dus hoeft het ook niet terug.

Je probleem zit gewoon ergens anders, zit er geen vuil of beschadigingen op je pinnetje? is dat rubbertje nog goed? denk je probleem daar ergens zit
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Firedogg 9-8-2007 14:58 Print reply

Posts: 231
Waar stond de boetedatabase ook al weer voor rollerbank in km/uur, kan alleen de ouwe vinde.

(gaat om 22 km/uur te hard)
 
Florry 9-8-2007 19:15 Print reply

Posts: 1755
hej,

ik wil graag iets weten

ik heb mijn mt even een beurtje gegeven
dus nieuwe tandwielen etc
nieuwe uitlaat

hoe hard zal die gaan

setup eerst

50 cc
homoet onderlangs special racing
twv 16-53
20 mm mikuni

nu

50 cc
jamarcol plus proma demper
twv 14-47
20 mikuni
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
ikkejw 9-8-2007 19:16 Print reply

Posts: 9886
Wat is beter voor m'n demper, steenwol of glaswol? Of maakt het geen reet uit?


En niet zeggen dat ik naar de bromboer moet om demperwol want dat kost geld en is dus tegen al m'n principes in.

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 9-8-2007 om 19:17 uur.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
thunderbird - Forum en Sales Moderator 9-8-2007 19:20 Print reply

Posts: 7728
voor je demper maakt het niet veel uit, voor je handen wel: steenwol dus
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Sj_dt 9-8-2007 19:48 Print reply
Posts: 886
Hallo,
hoe heet worden krukaslagers maximaal bij een mtx-sh watergekoeld met 70cc malossi 20mm carb? hoef ik niet precies te weten, maar ongeveer een indicatie. al is het maar, bijv beneden de 100 ofzo
 
Ariej 9-8-2007 20:00 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
Hallo,
hoe heet worden krukaslagers maximaal bij een mtx-sh watergekoeld met 70cc malossi 20mm carb? hoef ik niet precies te weten, maar ongeveer een indicatie. al is het maar, bijv beneden de 100 ofzo



ja beneden de 100, die lagers worden gekoeld door benzine he, de hitte zit bovenaan in je blok.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
Wat is beter voor m'n demper, steenwol of glaswol? Of maakt het geen reet uit?


En niet zeggen dat ik naar de bromboer moet om demperwol want dat kost geld en is dus tegen al m'n principes in.

Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 9-8-2007 om 19:17 uur.


maakt geen reet uit


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Florry
hej,

ik wil graag iets weten

ik heb mijn mt even een beurtje gegeven
dus nieuwe tandwielen etc
nieuwe uitlaat

hoe hard zal die gaan

setup eerst

50 cc
homoet onderlangs special racing
twv 16-53
20 mm mikuni

nu

50 cc
jamarcol plus proma demper
twv 14-47
20 mikuni


een gangetje of 80 zal het wel gaan, afhankelijk van wat voor cilinder je hebt. maar met die homoet zal hij wel een stuk beter blazen dan de jamarcol. plus die carburateur is een beetje lomp op die cilinder. 18mm is al zat





 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Sj_dt 9-8-2007 20:16 Print reply
Posts: 886
Hallo,
het gaat om een mtx-sh watergekoeld. is het erg als een balansas speling heeft. De lager is namelijk niet helemaal fris meer. Is dit erg?
 
- Han - 9-8-2007 20:18 Print reply

Posts: 9667
senda vraag:

bij me cdi/bobine (ducati) zitten een aantal draden. Nou zitten er 4 onderaan, en 1 dikke bovenaan (groen), waar moet die dikke groene heeen?

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 9-8-2007 om 20:18 uur.
 
<10.000 posts
ikkejw 9-8-2007 21:35 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
Hallo,
hoe heet worden krukaslagers maximaal bij een mtx-sh watergekoeld met 70cc malossi 20mm carb? hoef ik niet precies te weten, maar ongeveer een indicatie. al is het maar, bijv beneden de 100 ofzo



loctite 2701 is goed genoeg.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Derbi_sendaSM 9-8-2007 22:07 Print reply

Posts: 59
zijn de prestatie's van een am6 blok ongeveer gelijk aan derbi blok
want iemand hier in de buurt rijd met 75cc Top Performance,turbokit uitlaatje, 21 mm en dat loopt wel mooi
is dat dan zelfde als derbi? kwa prestatie's
 

Dit topic is 85283 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 18 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved