Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
|
Pagina 18 van 200
|
Dit topic is 85283 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
matjeh |
9-8-2007 11:51 |
 Posts: 198 |
Hoe zorg je er voor dat de vlotter eerder afsluit zeg maar. Want de carb lekt.. Bij die volotters met dat ijzer kon je dat gewoon buigen, maar deze is van plastic.
|
|
|
|
mulder |
9-8-2007 11:52 |
 Posts: 13701 |
weet je zeker dat het goed in elkaar zit, hoort niet zomaar te lekken nml
|
|
|
|
matjeh |
9-8-2007 12:08 |
 Posts: 198 |
Jaa het zit goed, misschien dat die rubberen pakking eens vervangen kan worden. Maar als de brom gewoon stil en recht staat hoort hij niet te lekken, ookal is de pakking gaar. Maar dat kan dus niet zomaar versteld worden?
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
9-8-2007 12:22 |
 Posts: 7728 |
sluit je vlotternaald dan nog wel goed af en zit er geen vuil tussen oid?
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
honda_freak |
9-8-2007 12:22 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Jaa het zit goed, misschien dat die rubberen pakking eens vervangen kan worden. Maar als de brom gewoon stil en recht staat hoort hij niet te lekken, ookal is de pakking gaar. Maar dat kan dus niet zomaar versteld worden?
kijk is of er geen pinnetjes vuil of beschadigd zijn. Het probleem met lipjes van metaal is dat ze langzaam kunnen verbuigen en je dit ff aan moet passen door het terug te buigen, plastic buigt niet, dus hoeft het ook niet terug.
Je probleem zit gewoon ergens anders, zit er geen vuil of beschadigingen op je pinnetje? is dat rubbertje nog goed? denk je probleem daar ergens zit
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Firedogg |
9-8-2007 14:58 |
 Posts: 231 |
Waar stond de boetedatabase ook al weer voor rollerbank in km/uur, kan alleen de ouwe vinde.
(gaat om 22 km/uur te hard)
|
|
|
|
Florry |
9-8-2007 19:15 |
 Posts: 1755 |
hej,
ik wil graag iets weten
ik heb mijn mt even een beurtje gegeven
dus nieuwe tandwielen etc
nieuwe uitlaat
hoe hard zal die gaan
setup eerst
50 cc
homoet onderlangs special racing
twv 16-53
20 mm mikuni
nu
50 cc
jamarcol plus proma demper
twv 14-47
20 mikuni
|
|
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-) |
|
ikkejw |
9-8-2007 19:16 |
 Posts: 9886 |
Wat is beter voor m'n demper, steenwol of glaswol? Of maakt het geen reet uit?
En niet zeggen dat ik naar de bromboer moet om demperwol want dat kost geld en is dus tegen al m'n principes in.
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 9-8-2007 om 19:17 uur.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
9-8-2007 19:20 |
 Posts: 7728 |
voor je demper maakt het niet veel uit, voor je handen wel: steenwol dus
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Sj_dt |
9-8-2007 19:48 |
Posts: 886 |
Hallo,
hoe heet worden krukaslagers maximaal bij een mtx-sh watergekoeld met 70cc malossi 20mm carb? hoef ik niet precies te weten, maar ongeveer een indicatie. al is het maar, bijv beneden de 100 ofzo
|
|
|
|
Ariej |
9-8-2007 20:00 |
 Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
Hallo,
hoe heet worden krukaslagers maximaal bij een mtx-sh watergekoeld met 70cc malossi 20mm carb? hoef ik niet precies te weten, maar ongeveer een indicatie. al is het maar, bijv beneden de 100 ofzo
ja beneden de 100, die lagers worden gekoeld door benzine he, de hitte zit bovenaan in je blok.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
Wat is beter voor m'n demper, steenwol of glaswol? Of maakt het geen reet uit?
En niet zeggen dat ik naar de bromboer moet om demperwol want dat kost geld en is dus tegen al m'n principes in.
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 9-8-2007 om 19:17 uur.
maakt geen reet uit
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Florry
hej,
ik wil graag iets weten
ik heb mijn mt even een beurtje gegeven
dus nieuwe tandwielen etc
nieuwe uitlaat
hoe hard zal die gaan
setup eerst
50 cc
homoet onderlangs special racing
twv 16-53
20 mm mikuni
nu
50 cc
jamarcol plus proma demper
twv 14-47
20 mikuni
een gangetje of 80 zal het wel gaan, afhankelijk van wat voor cilinder je hebt. maar met die homoet zal hij wel een stuk beter blazen dan de jamarcol. plus die carburateur is een beetje lomp op die cilinder. 18mm is al zat
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Sj_dt |
9-8-2007 20:16 |
Posts: 886 |
Hallo,
het gaat om een mtx-sh watergekoeld. is het erg als een balansas speling heeft. De lager is namelijk niet helemaal fris meer. Is dit erg?
|
|
|
|
- Han - |
9-8-2007 20:18 |
 Posts: 9667 |
senda vraag:
bij me cdi/bobine (ducati) zitten een aantal draden. Nou zitten er 4 onderaan, en 1 dikke bovenaan (groen), waar moet die dikke groene heeen?
Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 9-8-2007 om 20:18 uur.
|
|
<10.000 posts |
|
ikkejw |
9-8-2007 21:35 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sj_dt
Hallo,
hoe heet worden krukaslagers maximaal bij een mtx-sh watergekoeld met 70cc malossi 20mm carb? hoef ik niet precies te weten, maar ongeveer een indicatie. al is het maar, bijv beneden de 100 ofzo
loctite 2701 is goed genoeg.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Derbi_sendaSM |
9-8-2007 22:07 |
 Posts: 59 |
zijn de prestatie's van een am6 blok ongeveer gelijk aan derbi blok
want iemand hier in de buurt rijd met 75cc Top Performance,turbokit uitlaatje, 21 mm en dat loopt wel mooi
is dat dan zelfde als derbi? kwa prestatie's
|
|
|
|
Dit topic is 85283 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 18 van 200
|
|