Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 170 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Dennis- 14-9-2007 17:35 Print reply

Posts: 919
De ring die ik aanwijs met de pijl. (nr. 11)



Volgens het plaatje hoort die dus BUITEN het blok, maar als ik de AM6-revisie FAQ volg op het forum hoort hij IN het blok..? Kan iemand bevestigen welke nou juist is?
 
nee, dat mag niet
henk43 14-9-2007 18:03 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Komt dr lucht in, en moet je de boel gaan ontluchten etc.
verder is het levensgevaarlijk, zonder voorrem.



maar krijg je geen schade aan de schijf o.i.d.
 
Nobody said it was easy
erwinko 14-9-2007 21:58 Print reply

Posts: 1012
nee niks geen schade


 
puch dexter 14-9-2007 22:14 Print reply

Posts: 3011
wat voor luchtfilter kan ik het beste nemen voor mijn dt om mee te crossen (naast de ori) ik zacht schuim en dan gewoon een plaatje onder de monoveer dat er niet te veel zand bj komt?

bvd

 
Royal Club 14-9-2007 23:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
wat voor luchtfilter kan ik het beste nemen voor mijn dt om mee te crossen (naast de ori) ik zacht schuim en dan gewoon een plaatje onder de monoveer dat er niet te veel zand bj komt?

bvd



schuimfilter en dan filterolie
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 14-9-2007 23:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Dennis-
De ring die ik aanwijs met de pijl. (nr. 11)

afbeelding

Volgens het plaatje hoort die dus BUITEN het blok, maar als ik de AM6-revisie FAQ volg op het forum hoort hij IN het blok..? Kan iemand bevestigen welke nou juist is?


ik kijk zometeen als ik thuis ben wel ff achter me tandwiel xD
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MH Erik 14-9-2007 23:47 Print reply
Posts: 25
Ik heb een vraagje...
Een beugeltj die aan het frame zit is afgeknapt
deze wil ik weer vast maken door het te lassen.
Nu zij een kameraad tegen mij van dat k eerst mijn onsteking
moest loshalen. Omdat die dan vande regel zou kunnen raken..
Is dit zo ??? of kan ik zonder problemen lassen.

Groeten,,,
Erik
 
Cross lover 14-9-2007 23:56 Print reply

Posts: 210
Cdi wel (zou ik in ieder geval doen), dan kan MISSCHIEN een contactpunt oid van de printplaat doorbranden, stroom kiest meestal de gemakkelijkste weg, dus als de aardklem niet té dicht bij de ontsteking ligt, is de kans kleiner. Maar even je CDI loshalen is niet al teveel werk hoor, binnen minuutje gepiept. Wat voor ontsteking heb je verder bij je vliegwiel zitten? Geen hpi
neem ik aan?

 
667 neighbour of the beast. Even the bravest warrior can be killed by a keen archer with a single arrow
puch dexter 14-9-2007 23:56 Print reply

Posts: 3011
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


schuimfilter en dan filterolie

ben ik je toch nog ergens dankbaar voor...
 
MH Erik 15-9-2007 0:05 Print reply
Posts: 25
Nee geen HPI
Ducati ontsteking..
 
Cross lover 15-9-2007 0:13 Print reply

Posts: 210
onstekingspunten op je vliegwiel, of elektronisch? Als t elektronisch aangedreven is, dr af halen. t gaat erom dat je niet te dicht je aarde bij je ontsteking zet en vooral zorgt dat de aarde zo dicht mogelijk bij je laswerk zit (aarde is de klem die je op je werkstuk zet om een ronde stroomcircel te maken, voor t geval je niet zoveel van lassen afweet ). Ik zou sowieso je CDI eraf halen, dat is redelijk gevoelige elektronica (als ik teveel vermogen trek, had ik eerst met mn 70cc, blaas ik mn CDI ook op, en dat is niets vergeleken met het aantal ampère van een lasapparaat!!)

 
667 neighbour of the beast. Even the bravest warrior can be killed by a keen archer with a single arrow
mtx-motard 15-9-2007 1:11 Print reply

Posts: 14947
filters zijn voor mietjes

je zet ook geen filter op je uitlaat.


 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
5MB5 15-9-2007 2:39 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
filters zijn voor mietjes

je zet ook geen filter op je uitlaat.



filters zijn voor mensen die hun cilinder, membraan en zuiger heel willen houden, zonder problemen in de regen willen rijden en niet dagelijks hun verstopte en versleten carburateur willen schoonmaken.

en als het aan wouter bos en z'n maatjes ligt zet iedereen binnenkort wel een dik filter op z'n uitlaat.
 
Sypie_Honda 15-9-2007 7:39 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
filters zijn voor mietjes

je zet ook geen filter op je uitlaat.




beter zet jij een filter op je mond, zodat we je onzinnige geblaat niet meer aan hoeven te horen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Makrolon 15-9-2007 12:10 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cross lover
onstekingspunten op je vliegwiel, of elektronisch? Als t elektronisch aangedreven is, dr af halen. t gaat erom dat je niet te dicht je aarde bij je ontsteking zet en vooral zorgt dat de aarde zo dicht mogelijk bij je laswerk zit (aarde is de klem die je op je werkstuk zet om een ronde stroomcircel te maken, voor t geval je niet zoveel van lassen afweet ). Ik zou sowieso je CDI eraf halen, dat is redelijk gevoelige elektronica (als ik teveel vermogen trek, had ik eerst met mn 70cc, blaas ik mn CDI ook op, en dat is niets vergeleken met het aantal ampère van een lasapparaat!!)



dat is wel de grootste bullshit die ik heb gehoort, "de aardklem zo dicht mogenlijk bij het laswerk plaatsen" je frame heeft zo'n lage weerstand dat het werkelijk waar geen FUCK uit maakt of je als je bij je balhoofd je aan t lassen bent je dat ding er vlak naast zet of bij de bevesteging van je achterbrug voor mijn part.
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 85630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 170 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 169, 170, 171 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved