Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
|
Pagina 167 van 200
|
Dit topic is 85644 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Viertakt |
13-9-2007 17:39 |
 Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
eey ik zie overal staan moeilijke dingen over begrenzen met é begrenzen enz.
MAAR nu zat ik te denken als ik er nou eens een 2e (begrenste) cdi bij zet (honda nsr)met een schakelaartje of zown jack plug. Zou dat dan schadelijk zijn voor 1 van mijn cdi's omdat de stroom er dan in 1 keer vanaf gaat en bij de andere er in 1 keer op als ik hem omschakel.. we hadden het al geprobeerd met een orgienele cdi toen kwam ik niet boven de 60km/h uit dus dat is dan wel lekker ipv 100 op de roller
ik hoor/lees het wel
Zal niet veel uitmaken, die dingen kunnen wel wat hebben, anders zet je je brommer ff af, wissel je dan, en start je daarna weer als je het helemaal geen risico wou lopen.
Maar ik denk zelf dat het niet erg uit maakt.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
ikkejw |
13-9-2007 17:40 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
eey ik zie overal staan moeilijke dingen over begrenzer met é begrenzen enz.
MAAR nu zat ik te denken als ik er nou eens een 2e (begrenste) cdi bij zet (honda nsr)met een schakelaartje of zown jack plug. Zou dat dan schadelijk zijn voor 1 van mijn cdi's omdat de stroom er dan in 1 keer vanaf gaat en bij de andere er in 1 keer op als ik hem omschakel.. we hadden het al geprobeerd met een orgienele cdi toen kwam ik niet boven de 60km/h uit dus dat is dan wel lekker ipv 100 op de roller
ik hoor/lees het wel
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-9-2007 om 17:38 uur.
kan gewoon hoor... als je je killswitch indrukt maakt ie toch ook gewoon dikke kortsluiting?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Makrolon |
13-9-2007 17:40 |
 Posts: 6733 |
of koppeling in en stationair laten lopen. dan kan het echt geen kwaad
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Viertakt |
13-9-2007 17:41 |
 Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: nils024
[...]
makrolon...hij heeft wel gelijk hoor
Vind ik eigenlijk wel vreemd, want met een verstopte uitlaat word je cilinder ook altijd verschrikkelijk heet.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
NSR-Brian |
13-9-2007 17:41 |
 Posts: 364 |
ok thanks
|
|
|
|
Makrolon |
13-9-2007 17:43 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]
Vind ik eigenlijk wel vreemd, want met een verstopte uitlaat word je cilinder ook altijd verschrikkelijk heet.
zo heet tot een vastloper aan toe?
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Viertakt |
13-9-2007 17:45 |
 Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
zo heet tot een vastloper aan toe?
Nee zo ver heb ik het niet laten komen, toen ik merkte dat hij heet werd heb ik direct de uitlaat schoon gemaakt. 'normaal' werd mn mtx zo heet dat het even duurde dat je spuug verdampte als je een beetje op je koelrib smeerde, maar met een verstopte uitlaat was het zo dat het direct 'tsss' weg was, dus loeiheet.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
bikkeltje |
13-9-2007 18:20 |
 Posts: 2380 |
in een mt8 hoort toch een lange schagt bougie?
gr.
|
|
|
|
senda80cc |
13-9-2007 18:50 |
 Posts: 3434 |
volgens mij is dat gewoon een korte
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
Banaan |
13-9-2007 19:25 |
 Posts: 5725 |
probleempje met me koppeling..
als k m in zn 1 zet.. en ik knijp koppeling in, kga stukje lopen en laat koppeling los, dan blijft de koppeling voo rmijn gevoel 'hangen' de kabel gaat wel helemaal trug in het blok maar er zit wel een dood stukje aan voor me gevoel, maar als ik dan stil ga staan, en ik knijp een paar x in me koppelingshendel, dan paktie m ineens weer wel(lopend werkt dit niet!)
hoe los ik dit op?
tgaat btw om honda mt8 (uitgedraaide 5plaats)
|
|
|
|
-TimP- |
13-9-2007 19:39 |
 Posts: 1836 |
Kan iemand mij de keerring nr's geven van ALLE keerringen in een honda mb5 blok? dus ook krukas keerringen.
Alvast bedankt
|
|
zxr club zx6r 2003 |
|
Furiuzz |
13-9-2007 22:29 |
 Posts: 3659 |
In een senda blok wat is beste krukas ?
Hebo krukas
Metra kit pro race krukas
|
|
Terror,Tuning,Team |
|
ikkejw |
13-9-2007 23:46 |
 Posts: 9886 |
MT voorvork, wat voor materiaal is dat? binnenpoten zijn verchroomd staal right?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
VluggeJaapie |
13-9-2007 23:48 |
Posts: 1087 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
MT voorvork, wat voor materiaal is dat? binnenpoten zijn verchroomd staal right?
carbonfiber. staal ja, denk idd verchroomt
|
|
Auto RBW :) |
|
Rick_koningslust |
14-9-2007 9:23 |
 Posts: 1467 |
weet niet of het toegestaan is hier? anders verwijder ik het weer.
krijgen zojuist een vraag in de les die we moeten beantwoorden:
1 Vermogen 2-takt= Vermogen 4-takt?
de vraag is dus of het vermogen van een 2-takt gelijk is aan het vermogen van de 4-takt.
2. Rendement 2-takt= rendement 4-takt?
de vraag is dus of het rendement van een 2-takt gelijk is aan het rendement van een 4-takt
|
|
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken |
|
Dit topic is 85644 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 167 van 200
|
|