Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1102 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 167 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85644 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Viertakt 13-9-2007 17:39 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
eey ik zie overal staan moeilijke dingen over begrenzen met é begrenzen enz.
MAAR nu zat ik te denken als ik er nou eens een 2e (begrenste) cdi bij zet (honda nsr)met een schakelaartje of zown jack plug. Zou dat dan schadelijk zijn voor 1 van mijn cdi's omdat de stroom er dan in 1 keer vanaf gaat en bij de andere er in 1 keer op als ik hem omschakel.. we hadden het al geprobeerd met een orgienele cdi toen kwam ik niet boven de 60km/h uit dus dat is dan wel lekker ipv 100 op de roller

ik hoor/lees het wel


Zal niet veel uitmaken, die dingen kunnen wel wat hebben, anders zet je je brommer ff af, wissel je dan, en start je daarna weer als je het helemaal geen risico wou lopen.
Maar ik denk zelf dat het niet erg uit maakt.
 
Viertakt uber alles.
ikkejw 13-9-2007 17:40 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
eey ik zie overal staan moeilijke dingen over begrenzer met é begrenzen enz.
MAAR nu zat ik te denken als ik er nou eens een 2e (begrenste) cdi bij zet (honda nsr)met een schakelaartje of zown jack plug. Zou dat dan schadelijk zijn voor 1 van mijn cdi's omdat de stroom er dan in 1 keer vanaf gaat en bij de andere er in 1 keer op als ik hem omschakel.. we hadden het al geprobeerd met een orgienele cdi toen kwam ik niet boven de 60km/h uit dus dat is dan wel lekker ipv 100 op de roller

ik hoor/lees het wel

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 13-9-2007 om 17:38 uur.



kan gewoon hoor... als je je killswitch indrukt maakt ie toch ook gewoon dikke kortsluiting?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Makrolon 13-9-2007 17:40 Print reply

Posts: 6733
of koppeling in en stationair laten lopen. dan kan het echt geen kwaad

 
KTM 525 EXC Supermoto
Viertakt 13-9-2007 17:41 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
[...]



makrolon...hij heeft wel gelijk hoor


Vind ik eigenlijk wel vreemd, want met een verstopte uitlaat word je cilinder ook altijd verschrikkelijk heet.
 
Viertakt uber alles.
NSR-Brian 13-9-2007 17:41 Print reply

Posts: 364
ok thanks
 
Makrolon 13-9-2007 17:43 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]


Vind ik eigenlijk wel vreemd, want met een verstopte uitlaat word je cilinder ook altijd verschrikkelijk heet.

zo heet tot een vastloper aan toe?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Viertakt 13-9-2007 17:45 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

zo heet tot een vastloper aan toe?

Nee zo ver heb ik het niet laten komen, toen ik merkte dat hij heet werd heb ik direct de uitlaat schoon gemaakt. 'normaal' werd mn mtx zo heet dat het even duurde dat je spuug verdampte als je een beetje op je koelrib smeerde, maar met een verstopte uitlaat was het zo dat het direct 'tsss' weg was, dus loeiheet.
 
Viertakt uber alles.
bikkeltje 13-9-2007 18:20 Print reply

Posts: 2380
in een mt8 hoort toch een lange schagt bougie?

gr.
 
senda80cc 13-9-2007 18:50 Print reply

Posts: 3434
volgens mij is dat gewoon een korte
 
Keep on rockin' in a free world
Banaan 13-9-2007 19:25 Print reply

Posts: 5725
probleempje met me koppeling..

als k m in zn 1 zet.. en ik knijp koppeling in, kga stukje lopen en laat koppeling los, dan blijft de koppeling voo rmijn gevoel 'hangen' de kabel gaat wel helemaal trug in het blok maar er zit wel een dood stukje aan voor me gevoel, maar als ik dan stil ga staan, en ik knijp een paar x in me koppelingshendel, dan paktie m ineens weer wel(lopend werkt dit niet!)

hoe los ik dit op?
tgaat btw om honda mt8 (uitgedraaide 5plaats)
 
-TimP- 13-9-2007 19:39 Print reply

Posts: 1836
Kan iemand mij de keerring nr's geven van ALLE keerringen in een honda mb5 blok? dus ook krukas keerringen.
Alvast bedankt
 
zxr club zx6r 2003
Furiuzz 13-9-2007 22:29 Print reply

Posts: 3659
In een senda blok wat is beste krukas ?
Hebo krukas
Metra kit pro race krukas

 
Terror,Tuning,Team
ikkejw 13-9-2007 23:46 Print reply

Posts: 9886
MT voorvork, wat voor materiaal is dat? binnenpoten zijn verchroomd staal right?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
VluggeJaapie 13-9-2007 23:48 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
MT voorvork, wat voor materiaal is dat? binnenpoten zijn verchroomd staal right?

carbonfiber. staal ja, denk idd verchroomt
 
Auto RBW :)
Rick_koningslust 14-9-2007 9:23 Print reply

Posts: 1467
weet niet of het toegestaan is hier? anders verwijder ik het weer.
krijgen zojuist een vraag in de les die we moeten beantwoorden:

1 Vermogen 2-takt= Vermogen 4-takt?
de vraag is dus of het vermogen van een 2-takt gelijk is aan het vermogen van de 4-takt.

2. Rendement 2-takt= rendement 4-takt?
de vraag is dus of het rendement van een 2-takt gelijk is aan het rendement van een 4-takt


 
Geen eergevoel of ambitie? Wordt landverrader bij de politie! ik zal pas stoppen met werken, als al mijn spreuken te lezen zijn in schijthokken&kerken

Dit topic is 85644 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 167 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved