Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1257 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 151 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koekie - Administrator 9-9-2007 22:28 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KawasakiAR50
Hallo,

Weet iemand hoe duur het is om een brommer van een kenteken te laten voorzien bij de rdw.

alvast bedankt



Zie hier:

http://www.brommerfo...p%20je%20toch%20niet
 
Haaks de hoek om!
KawasakiAR50 9-9-2007 22:33 Print reply

Posts: 16
Ja moet je hier eens kijken

http://www.brommerfo...m%20vraag%20ik%20het

grapjas
 
kawa fixen .....
honda_freak 9-9-2007 22:36 Print reply

Posts: 7650
joost, ga echte users pesten ofzo

@ kawaveeltelangenaam, gebruik de search voor de gein even, zijn genoeg topics over

en ook een FAQ

Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 9-9-2007 om 22:38 uur.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Viertakt 9-9-2007 23:00 Print reply

Posts: 3586
Kawa~: het keuren van mijn duitse Honda CB50 met duitse papieren koste 116 euro inclusief tenaamstellen. Ik denk dat dit ook een redelijke richtlijn is voor nederlandse brommers.
 
Viertakt uber alles.
Royal Club 9-9-2007 23:02 Print reply

Posts: 60390
als ik rustig optrek, heeft me brom een klein dipje vlak voor de powerband, geen stotteren ofzo, maar ff een moment dat ie lijkt te stoppen met acceleren maar dan toch doorgaat, hoofdsproeier of gasnaald(nog lager>?!?!?!!?)
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Florry 9-9-2007 23:06 Print reply

Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
als ik rustig optrek, heeft me brom een klein dipje vlak voor de powerband, geen stotteren ofzo, maar ff een moment dat ie lijkt te stoppen met acceleren maar dan toch doorgaat, hoofdsproeier of gasnaald(nog lager>?!?!?!!?)

honda kopen
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
Viertakt 9-9-2007 23:08 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
als ik rustig optrek, heeft me brom een klein dipje vlak voor de powerband, geen stotteren ofzo, maar ff een moment dat ie lijkt te stoppen met acceleren maar dan toch doorgaat, hoofdsproeier of gasnaald(nog lager>?!?!?!!?)


Als hij niet stotterd moet de gasnaald dan juist niet omhoog ipv naar beneden? Lijkt er op dat hij dan even een arm mengsel krijgt.
 
Viertakt uber alles.
Royal Club 9-9-2007 23:09 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]


Als hij niet stotterd moet de gasnaald dan juist niet omhoog ipv naar beneden? Lijkt er op dat hij dan even een arm mengsel krijgt.


morge even proberen (jaaaah ik heb avondlessen ja)
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
~RoNaLd~ 10-9-2007 16:57 Print reply
Posts: 1173
Ik heb een aprilia SR die na 2km doodvalt. Ik heb een keer extra olie bij de tank gegooid (best veel) omdat ik dacht dat hij geen olie kreeg wat later wel zo bleek te zijn. Hij heeft toen ook een hele tijd stilgestaan. Zou het kunnen dat hij hierdoor helemaal doodvalt? Hij wilt hierna ook niet meer aan, soms een dag later wel weer.
 
brooklyn_mt 10-9-2007 17:00 Print reply
Posts: 27
hee kan iemand voor mij een faq vinden die gaat over hoe je olie op een uitlaat moet branden.. k meen te herinneren dat die er wel is maar ik kan m niet vinden.. thnx
 
-simon- 10-9-2007 17:17 Print reply

Posts: 8211
pingelen of detoneren hoe kun je dat merken?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Nouwk 10-9-2007 17:40 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
hee kan iemand voor mij een faq vinden die gaat over hoe je olie op een uitlaat moet branden.. k meen te herinneren dat die er wel is maar ik kan m niet vinden.. thnx


Dat is niet zo moeilijk hoor Gewoon wat olie in een bakje doen en een kwast pakken (die niet verhaart!) Eerst ff een paar rondjes met je brommer doen, dan is je uitlaat wat warmer, dat vind ik persoonlijk wat fijner. Daarna gewoon lekker insmeren, en dan weer rijden zodat het intrekt. Dit een paar keer herhalen gedurende een tijdje

Nu heb ik een vraagje.

Deze RX:

Cilinder: Hebo NG (BT bewerkt en GT afgedraait)
Uitlaat:Yasuni Carrera R3
Ontsteking:HPI 2004
Carburateur:Keihin 28 PWK replica
Krukasoppler Xtreme GP
Memb./Spruitstuk: Conti CRX
Koppeling:Prorace platen, MHR veren (komt nog een polini 5 plaats in)

http://img510.images...2072/dsc00419gr2.jpg
http://img241.images...4681/dsc00418fu3.jpg

R6 kontje er op pas gemaakt, moet nog wel wat afgewerkt worden bij het subframe. Frame is zonder kenteken. Al het originele kapwerk zit er bij, voorkap etc is wel dichtgepolyesterd.

Wat is zoiets waard? Een niet al te gekke biedingsprijs zou zijn..?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 10-9-2007 17:44 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
pingelen of detoneren hoe kun je dat merken?

dat als je het contact omdraait, dat ie dan gewoon door blijft lopen
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 10-9-2007 17:45 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

dat als je het contact omdraait, dat ie dan gewoon door blijft lopen


oh oke dat heb ik niet.
maar je kunt het nie horen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
5MB5 10-9-2007 17:51 Print reply

Posts: 878
pingelen of detoneren heeft niks te maken met doorlopen als je het contact uitzet.

je hoort het wel, klinkt als of je met een hamertje tegen je zuiger tikt...een tikkend geluid als je volgas geeft en je het blok een beetje belast, bijv als je heuvelop rijd en wil accelereren.

je kan het ook zien aan putjes in de cilinderkop en in de bovenkant van je zuiger
 

Dit topic is 85647 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 151 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved