Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
|
Pagina 151 van 200
|
Dit topic is 85647 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
koekie - Administrator |
9-9-2007 22:28 |
 Posts: 12588 |
|
|
Haaks de hoek om! |
|
KawasakiAR50 |
9-9-2007 22:33 |
 Posts: 16 |
|
|
kawa fixen ..... |
|
honda_freak |
9-9-2007 22:36 |
 Posts: 7650 |
joost, ga echte users pesten ofzo
@ kawaveeltelangenaam, gebruik de search voor de gein even, zijn genoeg topics over
en ook een FAQ
Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 9-9-2007 om 22:38 uur.
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
Viertakt |
9-9-2007 23:00 |
 Posts: 3586 |
Kawa~: het keuren van mijn duitse Honda CB50 met duitse papieren koste 116 euro inclusief tenaamstellen. Ik denk dat dit ook een redelijke richtlijn is voor nederlandse brommers.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Royal Club |
9-9-2007 23:02 |
 Posts: 60390 |
als ik rustig optrek, heeft me brom een klein dipje vlak voor de powerband, geen stotteren ofzo, maar ff een moment dat ie lijkt te stoppen met acceleren maar dan toch doorgaat, hoofdsproeier of gasnaald(nog lager>?!?!?!!?)
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Florry |
9-9-2007 23:06 |
 Posts: 1755 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
als ik rustig optrek, heeft me brom een klein dipje vlak voor de powerband, geen stotteren ofzo, maar ff een moment dat ie lijkt te stoppen met acceleren maar dan toch doorgaat, hoofdsproeier of gasnaald(nog lager>?!?!?!!?)
honda kopen
|
|
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-) |
|
Viertakt |
9-9-2007 23:08 |
 Posts: 3586 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
als ik rustig optrek, heeft me brom een klein dipje vlak voor de powerband, geen stotteren ofzo, maar ff een moment dat ie lijkt te stoppen met acceleren maar dan toch doorgaat, hoofdsproeier of gasnaald(nog lager>?!?!?!!?)
Als hij niet stotterd moet de gasnaald dan juist niet omhoog ipv naar beneden? Lijkt er op dat hij dan even een arm mengsel krijgt.
|
|
Viertakt uber alles. |
|
Royal Club |
9-9-2007 23:09 |
 Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
[...]
Als hij niet stotterd moet de gasnaald dan juist niet omhoog ipv naar beneden? Lijkt er op dat hij dan even een arm mengsel krijgt.
morge even proberen (jaaaah ik heb avondlessen ja)
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
~RoNaLd~ |
10-9-2007 16:57 |
Posts: 1173 |
Ik heb een aprilia SR die na 2km doodvalt. Ik heb een keer extra olie bij de tank gegooid (best veel) omdat ik dacht dat hij geen olie kreeg wat later wel zo bleek te zijn. Hij heeft toen ook een hele tijd stilgestaan. Zou het kunnen dat hij hierdoor helemaal doodvalt? Hij wilt hierna ook niet meer aan, soms een dag later wel weer.
|
|
|
|
brooklyn_mt |
10-9-2007 17:00 |
Posts: 27 |
hee kan iemand voor mij een faq vinden die gaat over hoe je olie op een uitlaat moet branden.. k meen te herinneren dat die er wel is maar ik kan m niet vinden..  thnx
|
|
|
|
-simon- |
10-9-2007 17:17 |
 Posts: 8211 |
pingelen of detoneren hoe kun je dat merken?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Nouwk |
10-9-2007 17:40 |
 Posts: 4242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brooklyn_mt
hee kan iemand voor mij een faq vinden die gaat over hoe je olie op een uitlaat moet branden.. k meen te herinneren dat die er wel is maar ik kan m niet vinden.. thnx
Dat is niet zo moeilijk hoor  Gewoon wat olie in een bakje doen en een kwast pakken (die niet verhaart!) Eerst ff een paar rondjes met je brommer doen, dan is je uitlaat wat warmer, dat vind ik persoonlijk wat fijner. Daarna gewoon lekker insmeren, en dan weer rijden zodat het intrekt. Dit een paar keer herhalen gedurende een tijdje
Nu heb ik een vraagje.
Deze RX:
Cilinder: Hebo NG (BT bewerkt en GT afgedraait)
Uitlaat:Yasuni Carrera R3
Ontsteking:HPI 2004
Carburateur:Keihin 28 PWK replica
Krukas  oppler Xtreme GP
Memb./Spruitstuk: Conti CRX
Koppeling:Prorace platen, MHR veren (komt nog een polini 5 plaats in)
http://img510.images...2072/dsc00419gr2.jpg
http://img241.images...4681/dsc00418fu3.jpg
R6 kontje er op pas gemaakt, moet nog wel wat afgewerkt worden bij het subframe. Frame is zonder kenteken. Al het originele kapwerk zit er bij, voorkap etc is wel dichtgepolyesterd.
Wat is zoiets waard? Een niet al te gekke biedingsprijs zou zijn..?
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
10-9-2007 17:44 |
 Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
pingelen of detoneren hoe kun je dat merken?
dat als je het contact omdraait, dat ie dan gewoon door blijft lopen
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
-simon- |
10-9-2007 17:45 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]
dat als je het contact omdraait, dat ie dan gewoon door blijft lopen
oh oke dat heb ik niet.
maar je kunt het nie horen?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
5MB5 |
10-9-2007 17:51 |
 Posts: 878 |
pingelen of detoneren heeft niks te maken met doorlopen als je het contact uitzet.
je hoort het wel, klinkt als of je met een hamertje tegen je zuiger tikt...een tikkend geluid als je volgas geeft en je het blok een beetje belast, bijv als je heuvelop rijd en wil accelereren.
je kan het ook zien aan putjes in de cilinderkop en in de bovenkant van je zuiger
|
|
|
|
Dit topic is 85647 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 151 van 200
|
|