Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 983 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 131 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85376 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 4-9-2007 14:10 Print reply

Posts: 10835
dat een 70cc maar 85 loopt met een 50cc uitlaat kan best.

maar ik kan de link met je NS1 niet leggen?

edit: o wacht, beter lezen de volgende keer.

hoe hard liep de NS1 met 74cc cilinder dan?

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 4-9-2007 om 14:11 uur.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Frysk 4-9-2007 14:15 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
dat een 70cc maar 85 loopt met een 50cc uitlaat kan best.

maar ik kan de link met je NS1 niet leggen?

edit: o wacht, beter lezen de volgende keer.

hoe hard liep de NS1 met 74cc cilinder dan?

Dit bericht is gewijzigd door Jozeff op 4-9-2007 om 14:11 uur.



weet ik niet, maar NS1 hoort 120 gewoonweg al te halen... :S... met lichtere tandwiel verhouding..

dus ik moet toch wel 130 kunnen halen.. :S.. maar dat wil ie niet

 
giggitybyte
Furiuzz 4-9-2007 15:03 Print reply

Posts: 3659
hoe moet ik tapeinden van me derbi blok eraf draaien ?
Ze zitten heel vast namelijk.
 
Terror,Tuning,Team
BIET 4-9-2007 15:06 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



weet ik niet, maar NS1 hoort 120 gewoonweg al te halen... :S... met lichtere tandwiel verhouding..

dus ik moet toch wel 130 kunnen halen.. :S.. maar dat wil ie niet


top is ook niet alles zeggend. Je hebt ook verschil in trekkracht.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
ikkejw 4-9-2007 15:07 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

top is ook niet alles zeggend. Je hebt ook verschil in trekkracht.



dat is zeker waar

ik haal met 14/42 dezelfde top als met 17/42, trekt alleen wat minder en maakt minder overtoeren.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Furiuzz 4-9-2007 15:16 Print reply

Posts: 3659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
hoe moet ik tapeinden van me derbi blok eraf draaien ?
Ze zitten heel vast namelijk.


 
Terror,Tuning,Team
Erik 39 4-9-2007 15:16 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
[...]



chill man..
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
ikkejw 4-9-2007 15:21 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
hoe moet ik tapeinden van me derbi blok eraf draaien ?
Ze zitten heel vast namelijk.

WD40, bankschroef, griptang.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Erik 39 4-9-2007 15:22 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]

WD40, bankschroef, griptang.

contramoer, met griptang ga je niet op schroefdraad zitten, sjonnie.

is al gelukt.

dan nog.. als het niet nodig is, is het niet nodig.

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 4-9-2007 om 15:25 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
ikkejw 4-9-2007 15:23 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

contramoer, met griptang ga je niet op schroefdraad zitten, sjonnie.

is al gelukt.




schroefdraad loopt toch niet helemaal door?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
MotoGPnsr 4-9-2007 15:37 Print reply

Posts: 332
hoi,

hoort een membraan in gewone stand helemaal dicht te zijn?

dus als je hem in je hand houdt bijvoorbeeld.

want als ik hem in mn hand hou en ik kijk er doorheen kan ik er doorheen kijken, niet veel, een halve milimeter ofzo, maar alsnog

kep nu wc-papier tussen de carbon kleppen en het ijzer eromheen, zodat het afdicht, hopelijk buigt het een beetje recht.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Fabio 4-9-2007 15:38 Print reply

Posts: 1737
maak de schroefjes los en herpositioneer de klepjes. Ze moeten goed afsluiten en er mag ZEKER geen wc-papier tussen. Bedenk zelf even wat er gebeurt wanneer je blokje 10k toeren draait!
 
Frysk 4-9-2007 15:40 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

top is ook niet alles zeggend. Je hebt ook verschil in trekkracht.



weet ik, maar wil eigenlijk wat sneller
 
giggitybyte
MotoGPnsr 4-9-2007 15:41 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
maak de schroefjes los en herpositioneer de klepjes. Ze moeten goed afsluiten en er mag ZEKER geen wc-papier tussen. Bedenk zelf even wat er gebeurt wanneer je blokje 10k toeren draait!



jahh haha, ik snap natuurlijk wel dat er geen wc-papier tussen mag man, maar ik deed dat wc-papier zo dat het carbon zegmaar strak tegen dat zwarte ruitje werd aangedrukt zodat ie misschien goedbuigt

alleen volgens mij zijn die dingen wel zo gebouwt dat ze niet blijvend verbuigen?

en natuurlijk haal ik dit wc-papier bij montage ertussenuit!


en wat bedoel je met herpositioneren?,
ik ben misschien een leek wat membranen enzo betreft maar het lijkt mij logisch dat het ook weer niet te strak moet zitten.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Royal Club 4-9-2007 15:44 Print reply

Posts: 60390
snel vraagje

rollerbank

tzr(mijne dus:P)

kan ik dan gewoon doodleuk lopend dr onderuit komen??

sleutel niet in contact, stuur aan helm blok uit, killswitch dr af, kunnen ze je dan wat maken ?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 85376 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 131 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved