Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 832 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoGPnsr 2-9-2007 18:05 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


gas reactie word miss net wat toffer.

maar kwa snelheid en optrekken verneem je het waarschijnlijk niet.



oke, en kwa drank die me brom vraagt?
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Sypie_Honda 2-9-2007 18:30 Print reply

Posts: 13830
als dit membraan beter afsluit kan hij zelfs nog wel een beetje zuiniger worden!

maar reken daar maar niet op, denk dat het gewoon het zelfde blijft.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
S1lv3r 2-9-2007 18:57 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]


yup. krijg je nog wat extra compressie ook


en je krijgt ook meteen een lekker verneukte squishband
 
LEGOMAN 2-9-2007 20:14 Print reply

Posts: 1428
letten ze bij keuring van licht enzo ook op groot licht en dimlicht? of gewoon als het maar werkt?

 
honda power of dreams, all other...dream of that power
erwinko 2-9-2007 20:43 Print reply

Posts: 1012
ik heb vandaag een nieuwe zuiger in mn nsr gedaan
allemaal netjes in elkaar gezet etc.

ook ff tijdje stationair laten draaien

nu was ik dus net ff een eerste ridje aan het maken
hij verzoop de hele tijd en dus ging ik onderin de powerband rijden met een heel klein beetje gas.
temperatuur was goed, net als dat hij eigenlijk altijd is.

ineens een paar zwaren slagen, gelijk koppeling in en hij viel uit.
toen heb ik hem gewoon uit laten rollen en voorzichtig de kickstart omlaag geduwt, hij zat in ieder geval niet vast en ging gewoon weer aan.

thuis heb ik de cilinder eraf gehaalt en kwam tot de ontdekking:


de rode vlekken zijn de 2 warmloopt "schaafjes" op de zuiger
de ene zit precies onder het rechter slotje
de andere zit precies bij het spijltje naast de uitlaatpoort


hoe kan hij nou zijn warmgelopen?

- teweinig gas onderin zn powerband -> te arm mengsel en gelijk te kort smering??

- cilinderkop te strak vast gedraaid? plekken zitten vlak bij de tapeindes

- onder de onderste zuigerveer heb ik zon 8hoekig ringetje die best veel druk op de zuigerveer zet, die teveel wrijving?


ik heb slotspeling op 0.2 dus dat zit goed

iemand een idee wat de rede van de warmloper is??

Dit bericht is gewijzigd door erwinko op 2-9-2007 om 20:44 uur.
 
Royal Club 2-9-2007 20:46 Print reply

Posts: 60390
nou,. als hij veeels te rijk loopt, kan ie ze warmte niet kwijt doordat er zoveel olie in de cil komt, waarna die warmloopt

lijkt mij

en dat tijdje stationair draaien, hoelang?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
erwinko 2-9-2007 20:50 Print reply

Posts: 1012
uhm, paar minuutjes

af en toe wel een beetje tot de 6000 toeren laten komen


edit:
echt veeel te rijk staat hij ook niet, in de powerband loop hij gewoon goed.. maarja, het moet wel erg kut zijn als hij daar niet goed loopt...

verder smeerde ik 1 op 45



Dit bericht is gewijzigd door erwinko op 2-9-2007 om 20:57 uur.
 
erwinko 2-9-2007 21:39 Print reply

Posts: 1012
zijn trouwens keihin sproeier dezelfde maat als dellorto klein?

want ik heb voor mn gevoel wel een erg kleine sproeier

18 keihin orgineel filter
charmo immi 50 snel
techno uitlaatje

sproeier 95 dellorto klein op het moment.


 
-simon- 2-9-2007 22:20 Print reply

Posts: 8211
ik heb gister een mtx r2 gekocht.
rijd leuk enzo. maar er moet meer inzitten met deze cilinder volgens mij. wat kan ik eraan doet dat hij wat beter trekt. voor de komende cross maak ik de twv wel wat lichter. maar waar is zoon ding op begrenst? volgens mij uitlaat. is dit zo en waarop nog meer.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
OmafietS 2-9-2007 22:39 Print reply

Posts: 7472
16mm keihin.. kan dat op een 18mm spruitstuk? of is dat kut/gaat lekken?

beter een 16mm nemen of geeft geen verschil?
 
Royal Club 2-9-2007 22:40 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
16mm keihin.. kan dat op een 18mm spruitstuk? of is dat kut/gaat lekken?

beter een 16mm nemen of geeft geen verschil?


sluit het gewoon naadloos aan?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
OmafietS 2-9-2007 22:42 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


sluit het gewoon naadloos aan?

that's the question mate :P
 
Royal Club 2-9-2007 22:42 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
[...]

that's the question mate :P


euw, kut, verkeerd gelezen

my bad
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ThaPunisher 2-9-2007 23:09 Print reply
Posts: 116
Kickstartpedaal Am6 Alu Blauw Anod op easyparts.nl

Past deze op mijn gilera GSM met morini blok?
 
Royal Club 2-9-2007 23:10 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ThaPunisher
Kickstartpedaal Am6 Alu Blauw Anod op easyparts.nl

Past deze op mijn gilera GSM met morini blok?


nee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 85353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 125 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved