Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 634 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 123 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

falco 2-9-2007 0:29 Print reply

Posts: 3724
ik zoek een goeie cilinder als vervanging voor mijn doppler 50cc.
welk van deze is dan een goeie keuze? en is deze wel sneller als mijn huidige cilinder?

- 70cc airsal (nieuw) 130¤
- 70cc dr (nieuw) 110¤
- 75cc top performance (nieuw) 140¤
- heel misschien een gebruikte 70cc hebo manston replica voor 80 euro.

maar welke is dan goed behalve de hebo cil.?
 
BIET 2-9-2007 0:50 Print reply

Posts: 22355
allen sneller dan je ori cil, logisch, de dr en de tp zijn het zelfde, airsal is slecht afgewerkt, ik zou de ng kopen als alles erbij zit in goede staat, alleen al omdat ie veel potentie heeft en het goede cilinders zijn.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
freak-out 2-9-2007 10:50 Print reply

Posts: 419
Als ik met mijn brommer in zijn 4 ofzo rijd en schakel terug naar zijn 3 omdat ik iets langzamer ga rijden bijv schiet hij dus vrij hoog zijn toeren in.

Maar als ik dan dus gas wil geven duurt het even voordat hij verder gaat zeg maar. Lijkt net of hij dan uitvalt/inhoud zeg maar.

Is dit een te kleine sproeier?
Wat wel raar is is dat het lijkt dat hij dat alleen doet met euro95. Teminste meteen na het tanke deed hij dat ineens daarvoor niet(daarvoor zat er 98 in)
 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
-simon- 2-9-2007 11:10 Print reply

Posts: 8211
ik heb gister een mtx r2 gekocht. en op allebij de voorpoten zit een ventiel. waar is die voor? want k heb al gehoort dat je de vering er een beetje mee kunt bijstellen. en iemand anders zei dat je af en toe de lucht eruit moest laten omdat er anders teveel druk inkwam en dat dan je keeringen eruit kunnen gaan. klopt 1 van deze 2 antwoorden? of zit het toch anders.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
John Huijben 2-9-2007 11:35 Print reply

Posts: 2433
kun je druk opzetten, dan veert ie stugger.
maar je mag er niet zoveel druk opzetten, anders blaas je je keringen eruit.
je moet de voorvork uit zn vering trekken, en dan de ventieltjes indrukken, zodat de eventuele druk die erop staat, of onderdruk die erin zit eruit gaat.
dan zou het goed moeten zijn.
en als de voorvork dan later te slap blijkt te zijn dan eventueel een beetje druk op zetten, maar nie teveel.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Tombrom 2-9-2007 12:22 Print reply

Posts: 15925
is voorvork van een mh rx / derbi gpr korter dan een rs om voorvork?
 
-simon- 2-9-2007 12:39 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
kun je druk opzetten, dan veert ie stugger.
maar je mag er niet zoveel druk opzetten, anders blaas je je keringen eruit.
je moet de voorvork uit zn vering trekken, en dan de ventieltjes indrukken, zodat de eventuele druk die erop staat, of onderdruk die erin zit eruit gaat.
dan zou het goed moeten zijn.
en als de voorvork dan later te slap blijkt te zijn dan eventueel een beetje druk op zetten, maar nie teveel.


oke. dus een keer op de bok zetten dan dan de ventielen indrukken.
maar als hij dan te slap is hoeveel druk mag er dan ongeveer op?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
stuart_mtxSHs 2-9-2007 12:47 Print reply

Posts: 329
Hey,

Ik heb een nieuwe accu gekocht voor mijn mtx-sh.
Een onderhoudsvrije nitro accu.
Hij zou al opgeladen moeten zijn maar als ik hem aansluit werkt mijn verlichting niet.
Hij heeft 12v en 4ah, volgens de bromboer zou dit goed moeten zijn voor een sh.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.. de kabeltjes enzo zijn goed aangesloten.
Iemand een id?

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 2-9-2007 om 12:55 uur.
 
Royal Club 2-9-2007 12:52 Print reply

Posts: 60390
*knip* laat maar, werkt gewoon niet met firefox

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 2-9-2007 om 12:54 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Shifty 2-9-2007 13:00 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
Hey,

Ik heb een nieuwe accu gekocht voor mijn mtx-sh.
Een onderhoudsvrije nitro accu.
Hij zou al opgeladen moeten zijn maar als ik hem aansluit werkt mijn verlichting niet.
Hij heeft 12v en 4ah, volgens de bromboer zou dit goed moeten zijn voor een sh.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.. de kabeltjes enzo zijn goed aangesloten.
Iemand een id?

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 2-9-2007 om 12:55 uur.



Ik heb wel een idee:
Je brommerboer is een sukkel. Ten eerste moet je een nieuwe accu altijd opladen, ze zijn nooit 100% opgeladen.
Ten tweede werken op een mtx-sh alleen de volgende onderdelen op de accu:
- Neutraal Indicatie lampje
- Knipperlichten
- Remlichten
- Olie indicatie lampje (als je die hebt)

En niets meer. Dus je verlichting werkt niet op de accu, maar op je spoel.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
MotoGPnsr 2-9-2007 13:42 Print reply

Posts: 332
hoi,

is de fast arrow 50cc snel cilinder voor de honda nsr liquidcooled of aircooled?

edit: ik vraag dit omdat ik op de site van motoimport tegen de doos aankijk..

Dit bericht is gewijzigd door MotoGPnsr op 2-9-2007 om 13:47 uur.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
stuart_mtxSHs 2-9-2007 13:50 Print reply

Posts: 329
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]



Ik heb wel een idee:
Je brommerboer is een sukkel. Ten eerste moet je een nieuwe accu altijd opladen, ze zijn nooit 100% opgeladen.
Ten tweede werken op een mtx-sh alleen de volgende onderdelen op de accu:
- Neutraal Indicatie lampje
- Knipperlichten
- Remlichten
- Olie indicatie lampje (als je die hebt)

En niets meer. Dus je verlichting werkt niet op de accu, maar op je spoel.


haha, dat verklaard een hoop :P.
30 euro betaald om een neutraal lampje te laten branden...
ach, maakt het ook uit.. is wel fijn
 
Makrolon 2-9-2007 14:17 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
[...]


haha, dat verklaard een hoop :P.
30 euro betaald om een neutraal lampje te laten branden...
ach, maakt het ook uit.. is wel fijn

30 euro voor een 4,5 ah accu? voor dat geld had ik een 7 ah
 
KTM 525 EXC Supermoto
Derbi Joris 2-9-2007 14:19 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
hoi,

is de fast arrow 50cc snel cilinder voor de honda nsr liquidcooled of aircooled?

edit: ik vraag dit omdat ik op de site van motoimport tegen de doos aankijk..

Dit bericht is gewijzigd door MotoGPnsr op 2-9-2007 om 13:47 uur.

Honda NSR is altijd "vloeistof gekoelt"
 
Makrolon 2-9-2007 14:55 Print reply

Posts: 6733
waar koop je een helicoil? en hoe werkt zoiets?
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 85346 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 123 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved