Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 26

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 808 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44445 - "kleine vragen" topic - deel 26
Pagina 10 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 85255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sypie_Honda 7-8-2007 17:21 Print reply

Posts: 13830
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mtlover 7-8-2007 17:23 Print reply

Posts: 2372
Bij de boekhandel, iets als de Kler ofzo bestellen? Bol.com misschien?
 
DRDMitch 7-8-2007 17:25 Print reply

Posts: 328
Bij Bol hebben ze hem en je hebt hem de volgende dag ook nog in huis, als je voor 6 uur besteld.
 
TroyLeeDesigns
Mr.Pink 7-8-2007 17:43 Print reply

Posts: 776
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]



het ligt wss aan de benzine. probeer maar eens met een benzineslang een scheutje benzine in de cil kop te tuffen. er komt niet lang genoeg benzine om hem een tijdje lopend te houden.

oplossing:

-kraan schoonmaken
-evt. filter schoonmaken
-ingang vlotterkamer schoonmaken

Dit bericht is gewijzigd door Ariej op 7-8-2007 om 16:21 uur.



Ja daar zat ik ook al aan te denken. Heb net brandstof leiding nagekeken en carb. maar zag er allemaal goed uit. Is het mogelijk dat het toch pakking is?
 
Ariej 7-8-2007 18:26 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.Pink
[...]



Ja daar zat ik ook al aan te denken. Heb net brandstof leiding nagekeken en carb. maar zag er allemaal goed uit. Is het mogelijk dat het toch pakking is?



ja kan ook natuurlijk


 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
teracon 7-8-2007 20:18 Print reply
Posts: 18
Vandaag m'n sproeier veranderd. Van 135 naar 98 omdat hij zwaar verzoop steeds en slecht trok.

Nu trekt hij goed maar wil stationair nog regelmatig afslaan. Stationairschroef zit al zo goed als helemaal erin. CDI is nieuw en ook de bougie en kapje zijn nieuw. Bougie is nog steeds ietswat zwart.

Dus nog kleinere sproeier?

Setup: Honda MT met 70cc, 18mm dellorto, standaard uitlaat (proma demper dacht ik) luchtfilter? Staat Hebo op..

Ben bang dat ik straks met een te arm mengsel rij.
 
Royal Club 7-8-2007 20:20 Print reply

Posts: 60390
je zakt ook wel heel ver, heb je met sproeier 98 al uberhaupt een paar rondjes gereden?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teracon 7-8-2007 20:27 Print reply
Posts: 18
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
je zakt ook wel heel ver, heb je met sproeier 98 al uberhaupt een paar rondjes gereden?

Ja, hij rijdt en trekt nu beter slaat minder snel af. Maar moet dus nog steeds af en toe beetje gas bij geven om 'm stationair te houden zeg maar.
 
Royal Club 7-8-2007 20:41 Print reply

Posts: 60390
probeer eens 110 ofzo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teracon 7-8-2007 20:43 Print reply
Posts: 18
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
probeer eens 110 ofzo

Kan je uitleggen waarom? Want naar mijn idee moet ik juist kleiner.
 
DRDMitch 7-8-2007 20:48 Print reply

Posts: 328
Keiji bedoeld dat je nogal drastisch zakt in de maat van je sproeier, probeer eens iets groter

Dit bericht is gewijzigd door vanWeersch op 7-8-2007 om 20:58 uur.
 
TroyLeeDesigns
teracon 7-8-2007 20:50 Print reply
Posts: 18
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanWeersch
Keji bedoeld dat je nogal drastisch zakt in de maat van je sproeier, probeer eens iets groter

Ja dat snap ik wel Maar goed.. Ik probeer wel weer wat dan. Ik wou vooral even weten of 98 of wat lager met die setup niet heel extreem is zodat ik misschien het probleem ergens anders moet gaan zoeken.
 
ArvidW 7-8-2007 20:54 Print reply

Posts: 201
Heeft iemand een goeie poortmap van een belgische GE2 Honda NSR cilinder? (of timingen)

Heeft het echt nut om een 50cc Fast Arrow te vervangen voor een Belgische GE2? (heb je echt prestatietoename erdoor?)
 
honda_freak 7-8-2007 20:54 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teracon
[...]

Ja dat snap ik wel Maar goed.. Ik probeer wel weer wat dan. Ik wou vooral even weten of 98 of wat lager met die setup niet heel extreem is zodat ik misschien het probleem ergens anders moet gaan zoeken.


njah, ik reed met een 140 rond.. iets extremere setup.. met 98 ben ik toendertijd begonnen en dat was zo arm als maar zijn kon, niet af te stellen..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
thunderbird - Forum en Sales Moderator 7-8-2007 21:06 Print reply

Posts: 7728
wanneer is een crosser (zeg 125) meer waard, met of zonder kenteken?
en mag je met een crosser met kenteken op de baan (geschorst natuurlijk)
edit: zit er dus over te denken om een crossmotor te kopen. maar nu denk ik bij mezelf, als ik nu meteen eentje met kenteken koop, ben ik straks meteen klaar als ik eventueel mijn motorrijbewijs zou halen.. maar is dit interessant?

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 7-8-2007 om 21:08 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Dit topic is 85255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved