Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mt8, ff gewoon duidelijk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 769 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #44216 - mt8, ff gewoon duidelijk
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1006 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Matthijsar50 18-7-2007 22:35 Print topicpost

Posts: 1029
hej,

heb wel een topic gevonden over een mt8 blok, hier was wel van alles en anders en ben ik wat wijzer uit geworden, maar hoe hard dit nou gaat, wat voor carburateur er standaard onder zit staat nergens.

dus ff duidelijk,
- cilinder is 80 cc (duh)
- koppeling = 4 plaats (uit topic)

maar hoe zit met de snelheid/trekkracht van zo'n blokje.
ben namelijk van plan mt5je te kopen met mt8 blok.. met kenteken.. dus kan ik lekker rijden maar moet natuurlijk wel rond de 100 gaan ofzo, dus zou wel wat graag meer info hierover willen hebben
 
Peugeot 106 rallye ph2!

Frysk 18-7-2007 22:35 Print reply

Posts: 34930
ori 80 is koppel to tha bone
 
giggitybyte
Cross lover 18-7-2007 22:39 Print reply

Posts: 210
20mm mikuni of keihin denk ik. 13 is standaard op 50cc 16/18 voor 70cc, dus k denk 20mm voor 80cc

 
667 neighbour of the beast. Even the bravest warrior can be killed by a keen archer with a single arrow
M.O. 18-7-2007 22:40 Print reply

Posts: 1289
jonge worden geen 70cc standaart gemaak
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
honda_freak 18-7-2007 22:48 Print reply

Posts: 7650
standaard zit er een keihin 18mm op een honda 80cc blok. 80 blokken zijn inderdaad echte koppelmonsters, 100 is haalbaar.. maar in principe zijn ze in die staat bedoeld voor een gangetje van 80/85

maar alles kan harder natuurlijk..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Almer 18-7-2007 23:40 Print reply

Posts: 3325
Hmm, ori 80 is inderdaad lekker koppel Standaard zit er een 18mm Keihin op. Originele onderdelen kun je herkennen aan de code 'HM183'.
Met een proma uitlaat rijd je goede 100, en heb je ook leuk stukje koppel en vermogen. Bovendien blijft het zeer lang heel!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Frysk 18-7-2007 23:54 Print reply

Posts: 34930
Sybrand heeft z'n MT8 blokje lopende, koppel to tha bone en met wat drukken tot de 3 wheelie's van de 5


 
giggitybyte
Woutjuh 19-7-2007 7:30 Print reply

Posts: 4422
80 blok is inderdaad koppel, vooral met 80/100/125cc.

die 80cc, waar ik op gereden heb, was naar mijn mening niet echt fel, maar wel lekker koppel, en veel kracht onderin.

En er zit origineel een 18 mm Keihin op.

Nu heb ik 100cc, deze is lekker fel, én laagtoerig, maar je kan er ook lekker mee toerenbeuken. Het valt me niets tegen van een imitatie cilinder. Slijtage kan ik niets over zeggen, ik heb 't ding niet zo lang, maar het valt me echt niets tegen!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt



Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 19-7-2007 om 7:31 uur.
 
veel MT spul te koop!
Matthijsar50 19-7-2007 8:44 Print reply

Posts: 1029
ok mooi man, ga weer cross mt kopen, zit een ori mt8 blok bij..

en wat voor uitlaat loopt het beste met voor de rest alles ori, later komt er mischien nog 125 athena op, dus daar moet het ook op lopen..

Dit bericht is gewijzigd door Matthijsar50 op 19-7-2007 om 15:53 uur.
 
Peugeot 106 rallye ph2!

Dit topic is 1006 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved