Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #43942 - Nachttopic Deel 24 (0.00 - 07.00)
|
Pagina 147 van 200
|
Dit topic is 37598 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
BIET |
22-7-2007 2:27 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]
Nee die gast op die foto is een professioneel kneeboarder, dat zie je ook wel neem ik aan ? Ik waag me niet aan dat soort stunts.
neej, geen verstand van
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
honda_freak |
22-7-2007 2:28 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
nsr 250 is een 2 cilinder
maar ook zweitakt, er6 is een 4takt, daarnaast heb ik dan wel niet op een nsr250 gereden, maar ben tot nu toe nog geen sportmodel tegengekomen die mij lekker genoeg in de bocht ligt
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
mcdronkz |
22-7-2007 2:29 |
 Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
neej, geen verstand van
Oh, ik was het namelijk wel.
Btw,
Als je m'n kever steelt en dit in de garage zet ga ik echt heel blij worden:
|
|
|
|
BIET |
22-7-2007 2:29 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]
maar ook zweitakt, er6 is een 4takt, daarnaast heb ik dan wel niet op een nsr250 gereden, maar ben tot nu toe nog geen sportmodel tegengekomen die mij lekker genoeg in de bocht ligt
naja een 2 takt is stuk lichter dan een 4t, nou is mijn motorervaring alleen niet zo groot  . Maja wa je overal leest is dat dat wel een hoop scheeld, wat ook wel logisch is. Maja van 2t moet je wel houden, levert meer onderhoud en kosten mee dan een 4t.
@dronkz:
ik woon vlak bij een porsche garage, soms hebbe ze da ech vette sjit voor de deur staan  .
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-7-2007 om 2:30 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
mcdronkz |
22-7-2007 2:30 |
|
honda_freak |
22-7-2007 2:31 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
naja een 2 takt is stuk lichter dan een 4t, nou is mijn motorervaring alleen niet zo groot . Maja wa je overal leest is dat dat wel een hoop scheeld, wat ook wel logisch is. Maja van 2t moet je wel houden, levert meer onderhoud en kosten mee dan een 4t.
ja precies, en vond het geen probleem om, om de zoveel tijd onder mn brommer te liggen, maar mn motor is mn dagelijkse vervoer, moet het gewoon altijd doen met zo min mogelijk onderhoud, kom je al snel op 4takt uit
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
BIET |
22-7-2007 2:33 |
 Posts: 22355 |
jah logisch  . Maja net als mijn brommer zal mijn motor waarsg meer een speeltje worden. Kans is natuurlijk klein dat ik zown heilige mc28 sp zal vinden, zijn zeldzaam, zijn maar paar 1000 van gmaakt. Maja een rs250 oid bied ook wel uitkomst  .
@dronkz:
kleur van die daarboven is mooier, staat ook vet met die velgen.
Dit bericht is gewijzigd door BIET op 22-7-2007 om 2:36 uur.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
honda_freak |
22-7-2007 2:36 |
 Posts: 7650 |
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
BIET |
22-7-2007 2:37 |
|
honda_freak |
22-7-2007 2:41 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
mjah das wel het risico, als ik een 2t haal koop ik er ook wel 1 die pas gereviceert is, ga geen overhaaste aankoop doen. Dan kan ik er iig eerst mee vertrouwd raken. Beter eerst problemen als gebroken toerenteller kabels dan krukaskevers.
goed plan, maar mijn ervaring met 2takt is nou eenmaal kud, ga er niet meer aan beginnen, ga ooit nog mn brommertjes opknappen, maar die komen dan in een vitrine te staan mooi te zijn.
Maar nu eerst mn NX opknappen  kappen zijn nu allemaal geschuur td, streetfighter kapje is binnen, dinsdag SM-spatbordje ophalen en dan aan de gang met de dremel, polyester en plamuur
Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 22-7-2007 om 2:42 uur.
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
BIET |
22-7-2007 2:43 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]
goed plan, maar mijn ervaring met 2takt is nou eenmaal kud, ga er niet meer aan beginnen, ga ooit nog mn brommertjes opknappen, maar die komen dan in een vitrine te staan mooi te zijn.
Maar nu eerst mn NX opknappen kappen zijn nu allemaal geschuurtd, streetfighter kapje is binnen, dinsdag SM-spatbordje ophalen en dan aan de gang met de dremel, polyester en plamuur 
Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 22-7-2007 om 2:42 uur.
2t is praktisch gzien verreweg van ideaal, kwa kosten ook niet, mar ik vind 2t gwoon vet, het geluid enzow. Mar mense die 2t motor kopen zouden ook op 2t moete geilen, anders ist gwoon nie de moeite waard nee
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
honda_freak |
22-7-2007 2:46 |
|
BIET |
22-7-2007 2:50 |
 Posts: 22355 |
al1 4 in lijn is vet kwa 4t
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
G-Force |
22-7-2007 2:53 |
 Posts: 4603 |
jah pcies dikke V4 inene lijn 
drankprobleem gaat tnooit meer over dek
|
|
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor... |
|
BIET |
22-7-2007 2:55 |
 Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: G-Force
jah pcies dikke V4 inene lijn 
drankprobleem gaat tnooit meer over dek
niet zo overdrijve
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Dit topic is 37598 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 147 van 200
|
|