Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 2562 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 93 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86616 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ARWIN_honda 9-7-2007 21:37 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gilera mark
hoi

welk ophoog blokje past het best op een gilera gsm? aangezien er geen 1 ophoog blokje is voor een gsm.

groeten

ophoog blokje van minnarelli dacht ik
 
Suzuki GSX-R600 K4
erwinko 9-7-2007 21:37 Print reply

Posts: 1012
ik heb mn nsr blok weer gereviceerd. (nieuwe krukas nieuwe cilinder 6bak erin)

nu ging ik ff het eerste proefrondje maken en eerst natuurlijk lekker laag in toeren gelaten

toen heel ff laten door trekken.

maar als ik schakel slipt de koppeling nog eventjes door.
is dit omdat ik alles ff had schoongemaakt? (en dat het eventueel weer ff moet inslijten)

of zit er iets fout bij de koppeling zelf/koppelingskabel..?

 
geert-nsr 9-7-2007 21:52 Print reply

Posts: 6438
orgineel nederlandse mbx50 frame en blok. ac05 dus is dat zeldzaam?
 
rik hulkenberg 9-7-2007 22:18 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Ja ik weet het het, het is een domme vraag, maar wat voor bezine moet er in mn senda? Gewoon euro 95 ongelood toch?

en vergeet niet het olie tankje bij te vullen ken iemand heeft met zijn derbi x race 500 km zondere olie gereden doet het nog steeds
 
Timofzo 9-7-2007 22:21 Print reply

Posts: 213
Hoe kan ik mijn dtr het beste ophogen?, want veel ruimet zit er niet om er een ophoogblokje op te zetten. (want die moetje met een extra boutje vast zetten.)





Dit bericht is gewijzigd door Timofzo op 9-7-2007 om 22:22 uur.
 
Leonesstsx 9-7-2007 23:35 Print reply

Posts: 123
heb probleem met tsx...de eerste paar duizend toeren, daar heeft ie helemaal geen kracht.moet aanduwen om ietsje harder te gaan dan gaat ie wel flink..laatst dachten we de bougie die kapot ging..ma ..nieuwe ingedaan..dus dat is het niet...wat kan dat zijn?? bovenin en midden in de toeren is ie perfect.afstelling misschien?ook niet echt slechte ontbranding, beetje blauwe rook maar

 
falco 9-7-2007 23:44 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leonesstsx
heb probleem met tsx...de eerste paar duizend toeren, daar heeft ie helemaal geen kracht.moet aanduwen om ietsje harder te gaan dan gaat ie wel flink..laatst dachten we de bougie die kapot ging..ma ..nieuwe ingedaan..dus dat is het niet...wat kan dat zijn?? bovenin en midden in de toeren is ie perfect.afstelling misschien?ook niet echt slechte ontbranding, beetje blauwe rook maar



bekijk de kleur van je bougie is
 
falco 9-7-2007 23:46 Print reply

Posts: 3724
welke uitlaat zou het goed doen op mn 50cc doppler?? met 14mm?

kheb nu namelijk een gianelli met een deuk erin, loopt nu zo 80-90.

en hoe hard zou hij dan ongeveer gaan met die uitlaat??
 
Ariej 10-7-2007 0:28 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leonesstsx
heb probleem met tsx...de eerste paar duizend toeren, daar heeft ie helemaal geen kracht.moet aanduwen om ietsje harder te gaan dan gaat ie wel flink..laatst dachten we de bougie die kapot ging..ma ..nieuwe ingedaan..dus dat is het niet...wat kan dat zijn?? bovenin en midden in de toeren is ie perfect.afstelling misschien?ook niet echt slechte ontbranding, beetje blauwe rook maar




misschien moet je hem even iets lichter vertanden, en kijken of je hem niet wat teveel benzine geeft.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
erwin fs1 10-7-2007 0:29 Print reply

Posts: 897
wat voor brommer?
 
vake bej te bange....
bikkeltje 10-7-2007 0:42 Print reply

Posts: 2380
bij mijn mtx-sh loopt er benzine uit de carb(in filterslang) als brommer uit staan en benzinekraan nog open. Wat kan ik er tegen doen dat hij dat niet doet? en zeg niet benzinekraan uit, want kga hem nie elke keer als ik hem ff uit zet, uidoen.
 
Makrolon 10-7-2007 0:44 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
bij mijn mtx-sh loopt er benzine uit de carb(in filterslang) als brommer uit staan en benzinekraan nog open. Wat kan ik er tegen doen dat hij dat niet doet? en zeg niet benzinekraan uit, want kga hem nie elke keer als ik hem ff uit zet, uidoen.


ff afsluiter van de vlotter goed schoonmaken zodat ie weer goed sluit.
 
KTM 525 EXC Supermoto
erwinko 10-7-2007 7:07 Print reply

Posts: 1012
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
ik heb mn nsr blok weer gereviceerd. (nieuwe krukas nieuwe cilinder 6bak erin)

nu ging ik ff het eerste proefrondje maken en eerst natuurlijk lekker laag in toeren gelaten

toen heel ff laten door trekken.

maar als ik schakel slipt de koppeling nog eventjes door.
is dit omdat ik alles ff had schoongemaakt? (en dat het eventueel weer ff moet inslijten)

of zit er iets fout bij de koppeling zelf/koppelingskabel..?




iemand??
 
zeno 10-7-2007 10:07 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
[...]



iemand??


heb je je kopp platen we eerst in de bakolie gelegd, anders lopen ze minder lekker. Veertjes niet te slap? dat is vaan de oorzaak van slippende koppeling.

Toen ik mijn blok had gereviseerd had ik drukmoer wat te strak gestaan waardoor hij ook constand slipte. Dus dat kun je evt ook nog doen, die drukmoer wat losser dan grijpt hij eerder aan.
 
bier drinken en kut roepen
antonhonda 10-7-2007 10:47 Print reply

Posts: 3616
wat kost een nieuwe zuiger voor een puch ongeveer ?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud

Dit topic is 86616 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 93 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved