ARWIN_honda |
9-7-2007 21:37 |
 Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gilera mark
hoi
welk ophoog blokje past het best op een gilera gsm? aangezien er geen 1 ophoog blokje is voor een gsm.
groeten
ophoog blokje van minnarelli dacht ik
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
erwinko |
9-7-2007 21:37 |
 Posts: 1012 |
ik heb mn nsr blok weer gereviceerd. (nieuwe krukas nieuwe cilinder 6bak erin)
nu ging ik ff het eerste proefrondje maken en eerst natuurlijk lekker laag in toeren gelaten
toen heel ff laten door trekken.
maar als ik schakel slipt de koppeling nog eventjes door.
is dit omdat ik alles ff had schoongemaakt? (en dat het eventueel weer ff moet inslijten)
of zit er iets fout bij de koppeling zelf/koppelingskabel..?
|
|
|
|
geert-nsr |
9-7-2007 21:52 |
 Posts: 6438 |
orgineel nederlandse mbx50 frame en blok. ac05 dus is dat zeldzaam?
|
|
|
|
rik hulkenberg |
9-7-2007 22:18 |
 Posts: 10029 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pau1
Ja ik weet het het, het is een domme vraag, maar wat voor bezine moet er in mn senda? Gewoon euro 95 ongelood toch?
en vergeet niet het olie tankje bij te vullen ken iemand heeft met zijn derbi x race 500 km zondere olie gereden doet het nog steeds
|
|
|
|
Timofzo |
9-7-2007 22:21 |
 Posts: 213 |
Hoe kan ik mijn dtr het beste ophogen?, want veel ruimet zit er niet om er een ophoogblokje op te zetten. (want die moetje met een extra boutje vast zetten.)
Dit bericht is gewijzigd door Timofzo op 9-7-2007 om 22:22 uur.
|
|
|
|
Leonesstsx |
9-7-2007 23:35 |
 Posts: 123 |
heb probleem met tsx...de eerste paar duizend toeren, daar heeft ie helemaal geen kracht.moet aanduwen om ietsje harder te gaan dan gaat ie wel flink..laatst dachten we de bougie die kapot ging..ma ..nieuwe ingedaan..dus dat is het niet...wat kan dat zijn?? bovenin en midden in de toeren is ie perfect.afstelling misschien?ook niet echt slechte ontbranding, beetje blauwe rook maar
|
|
|
|
falco |
9-7-2007 23:44 |
 Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leonesstsx
heb probleem met tsx...de eerste paar duizend toeren, daar heeft ie helemaal geen kracht.moet aanduwen om ietsje harder te gaan dan gaat ie wel flink..laatst dachten we de bougie die kapot ging..ma ..nieuwe ingedaan..dus dat is het niet...wat kan dat zijn?? bovenin en midden in de toeren is ie perfect.afstelling misschien?ook niet echt slechte ontbranding, beetje blauwe rook maar
bekijk de kleur van je bougie is
|
|
|
|
falco |
9-7-2007 23:46 |
 Posts: 3724 |
welke uitlaat zou het goed doen op mn 50cc doppler?? met 14mm?
kheb nu namelijk een gianelli met een deuk erin, loopt nu zo 80-90.
en hoe hard zou hij dan ongeveer gaan met die uitlaat??
|
|
|
|
Ariej |
10-7-2007 0:28 |
 Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leonesstsx
heb probleem met tsx...de eerste paar duizend toeren, daar heeft ie helemaal geen kracht.moet aanduwen om ietsje harder te gaan dan gaat ie wel flink..laatst dachten we de bougie die kapot ging..ma ..nieuwe ingedaan..dus dat is het niet...wat kan dat zijn?? bovenin en midden in de toeren is ie perfect.afstelling misschien?ook niet echt slechte ontbranding, beetje blauwe rook maar
misschien moet je hem even iets lichter vertanden, en kijken of je hem niet wat teveel benzine geeft.
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
erwin fs1 |
10-7-2007 0:29 |
 Posts: 897 |
wat voor brommer?
|
|
vake bej te bange.... |
|
bikkeltje |
10-7-2007 0:42 |
 Posts: 2380 |
bij mijn mtx-sh loopt er benzine uit de carb(in filterslang) als brommer uit staan en benzinekraan nog open. Wat kan ik er tegen doen dat hij dat niet doet? en zeg niet benzinekraan uit, want kga hem nie elke keer als ik hem ff uit zet, uidoen.
|
|
|
|
Makrolon |
10-7-2007 0:44 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
bij mijn mtx-sh loopt er benzine uit de carb(in filterslang) als brommer uit staan en benzinekraan nog open. Wat kan ik er tegen doen dat hij dat niet doet? en zeg niet benzinekraan uit, want kga hem nie elke keer als ik hem ff uit zet, uidoen.
ff afsluiter van de vlotter goed schoonmaken zodat ie weer goed sluit.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
erwinko |
10-7-2007 7:07 |
 Posts: 1012 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
ik heb mn nsr blok weer gereviceerd. (nieuwe krukas nieuwe cilinder 6bak erin)
nu ging ik ff het eerste proefrondje maken en eerst natuurlijk lekker laag in toeren gelaten
toen heel ff laten door trekken.
maar als ik schakel slipt de koppeling nog eventjes door.
is dit omdat ik alles ff had schoongemaakt? (en dat het eventueel weer ff moet inslijten)
of zit er iets fout bij de koppeling zelf/koppelingskabel..?
iemand??
|
|
|
|
zeno |
10-7-2007 10:07 |
 Posts: 1595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
[...]
iemand??
heb je je kopp platen we eerst in de bakolie gelegd, anders lopen ze minder lekker. Veertjes niet te slap? dat is vaan de oorzaak van slippende koppeling.
Toen ik mijn blok had gereviseerd had ik drukmoer wat te strak gestaan waardoor hij ook constand slipte. Dus dat kun je evt ook nog doen, die drukmoer wat losser dan grijpt hij eerder aan.
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
antonhonda |
10-7-2007 10:47 |
 Posts: 3616 |
wat kost een nieuwe zuiger voor een puch ongeveer ?
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|