Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 2569 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 90 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86620 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rubbert 8-7-2007 19:54 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
ist normaal als na revesie bak zegma beetje vast zit?

draaid wel maar niet in versnellingen komen?


lol, nee niet echt, heb je wel de goeie plaatjes er weer tussen zitten?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
zeno 8-7-2007 19:59 Print reply

Posts: 1595
mijn schijfrem loopt een beetje aan, wat kan ik hiertegen doen
mijn achterrem piept zo af en toe een beetje, wat doe ik hier het beste aan

en als je tijdens hard optrekken in de powerband komt en hij slaat als het ware een stukje toerengebied over (schiet ineens omhoog zonder trekkracht toename) heb je dan een slippende koppeling?
 
bier drinken en kut roepen
BIET 8-7-2007 20:27 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zeno
mijn schijfrem loopt een beetje aan, wat kan ik hiertegen doen
mijn achterrem piept zo af en toe een beetje, wat doe ik hier het beste aan

en als je tijdens hard optrekken in de powerband komt en hij slaat als het ware een stukje toerengebied over (schiet ineens omhoog zonder trekkracht toename) heb je dan een slippende koppeling?

slippende koppeling jah
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
freak-out 8-7-2007 22:18 Print reply

Posts: 419
Zou een MHR team 50cc cilinder het goed doen op een originele derbi met Conti CRX eronder?

En zouden mijn lagers dit houden? Aangezien ik tog al bijna 20K er op heb zitten Of kan ik ze dan beter vervangen en ander krukje en zo er in?

 
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
Japs 8-7-2007 22:22 Print reply

Posts: 1285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: freak-out
Zou een MHR team 50cc cilinder het goed doen op een originele derbi met Conti CRX eronder?

En zouden mijn lagers dit houden? Aangezien ik tog al bijna 20K er op heb zitten Of kan ik ze dan beter vervangen en ander krukje en zo er in?




hmmm, 20 k zou ik er een andere kruk en lafers instoppen, dan ben je meteen klaar, en heb je iig geen gezijk met een krukas die het begeeft en je cillinder verneukt
 
FF5 - Family Force 5
falco 9-7-2007 0:39 Print reply

Posts: 3724
mn derbi stotterd vlak voor zn powerband,

zit sproeier 70 in met 50cc doppler en 14mm
bougie iets donkerder dan koffibruin

waar duid het stotteren op??
 
Royal Club 9-7-2007 0:39 Print reply

Posts: 60390
te rijk middentoerengebied, drop je gasnaald 1tje
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MotoGPnsr 9-7-2007 1:11 Print reply

Posts: 332
wat loopt beter op mijn nsr met 70cc

18mm caberateur met 180 sproeier? (heb ik nu onder en geeft redelijk zwarte bougie)
of een 21mm met 110 sproeier? (heb ik liggen)
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
rik hulkenberg 9-7-2007 1:13 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
wat loopt beter op mijn nsr met 70cc

18mm caberateur met 180 sproeier? (heb ik nu onder en geeft redelijk zwarte bougie)
of een 21mm met 110 sproeier? (heb ik liggen)

ik zou de 18 keihin? met 110 sproeier eens proberen
 
MotoGPnsr 9-7-2007 1:18 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

ik zou de 18 keihin? met 110 sproeier eens proberen


dat is nou net het probleem, die sproeiers van die 2 passen niet in de andere caberateur
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
rik hulkenberg 9-7-2007 1:20 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]


dat is nou net het probleem, die sproeiers van die 2 passen niet in de andere caberateur

wat voór'n merk carb is het dan

 
- Han - 9-7-2007 1:20 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
welke cylinder voor mijn mtx-sh lijkt op de ori 50 cc? dus 70 cc dan hé. ik heb nu (denk ik) 70 immi, proma bovenlangs en 18 mm keihin. en t loopt 85, maar k wil sneller. maar je moet niet kunnen zien dat er een andere cylinder op ligt, ivb met ouders.


mcx 80 blok, is het enigste luchtgekoelde 80 blok wat onder een mtx past

is dat niet ideaal?
 
<10.000 posts
MotoGPnsr 9-7-2007 1:23 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
[...]

wat voór'n merk carb is het dan



die 18mm heb geen idee, en nu ff te donker om te kijken

maar die 21mm is een mikuni
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Spark 9-7-2007 2:01 Print reply

Posts: 77
dilemma: vorige week 50cc snel stuk gegaan (cri clipje los)

wat nu op mn mtx-sh?
1. mn originele cilinder er weer op (en mn 4bak repareren (vliegt uit de versnelling met wind tegen))
2. mcx 80 blok, compleet en gereviceerd bij motorimport kopen voor 180 euro
3. ombouwen tot lc met nsr cilinder of iets dergelijks (moet ik ook mn blok repareren of ik moet compleet nsr blok kopen... grr)
4. iets anders waar ik nog niet op ben gekomen



ik HOEF niet harder dan 90 kmph moet zo min mogelijk geld kosten (fucking rijlessen zijn duur) en wil eigelijk zo min mogelijk beunen.


 
mtx-sh for the win!
Pau1 9-7-2007 14:40 Print reply

Posts: 418
Ja ik weet het het, het is een domme vraag, maar wat voor bezine moet er in mn senda? Gewoon euro 95 ongelood toch?
 

Dit topic is 86620 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 90 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved