Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 47 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

steven-o 27-6-2007 22:09 Print reply

Posts: 953
is nietecht te zeggen man.. ligt maar net aan situatie/agent/tijdstip en shit/.... echt tof zullen ze het niet vinden.

ik dacht trouwens ook dat per regio de regels/boetes al wouden verschillen in hoogte
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
Royal Club 27-6-2007 22:10 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steven-o
is nietecht te zeggen man.. ligt maar net aan situatie/agent/tijdstip en shit/.... echt tof zullen ze het niet vinden.

ik dacht trouwens ook dat per regio de regels/boetes al wouden verschillen in hoogte



dat laatst klopt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Furiuzz 27-6-2007 22:18 Print reply

Posts: 3659
Dit staat op rollerbank.nl
Sinds dit jaar kan de politie ook optreden tegen het gebruik van de toerentalbegrenzer. Als wij zo'n apparaatje aantreffen en de eigenaar kan of wil de begrenzer ter plaatse niet verwijderen, wordt het voertuig "in beslag" genomen. De begrenzer wordt dan op het bureau verwijderd. Pas nadat het voertuig opnieuw getest is op de vermogensbank, wordt het teruggeven aan de eigenaar. Tenzij natuurlijk de tweewieler te hard rijdt en het de derde keer betreft. Dan volgt inbeslagname volgens de landelijke nieuwe regels.
Dus toch 3 waarschuwingen en fikse boette ?
 
Terror,Tuning,Team
Furiuzz 27-6-2007 22:22 Print reply

Posts: 3659
Laat maar heb het gevonden even duidelijkheid voor iedereen.


Per 1 januari 2006 is de strafrechtgrens bij overschrijding van de maximum constructiesnelheid verlaagd naar 15 km/h (was 30 km/h). Een bromfiets kan in beslag worden genomen bij een overtreding van de maximum constructiesnelheid van:


Snorfiets = 45 km/h (= 30 + 15)
Bromfiets = 65 km/h (= 50 + 15)

wanneer deze overtreding door dezelfde verdachte voor de 3e keer binnen 2 jaar is begaan. Aan de verdachte moet bij één van de 2 voorafgaande overtredingen een waarschuwingsbrief zijn uitgereikt of toegestuurd. In deze brief staat het beleid ten aanzien van inbeslagneming van brom- en snorfietsen. Een afschrift van de brief moet als bijlage bij het proces-verbaal worden gevoegd. Een gelijksoortige bepaling is opgenomen over de overschrijding van het maximum toegestane geluidsniveau.


Dus na 3 keer in 2 jaar wordt je brommer in beslag genomen.
 
Terror,Tuning,Team
van bussel 27-6-2007 22:29 Print reply

Posts: 695
ik zat laatst eens in mijn bak met troep te kijken(van mijn DT-Mx) kwam ik mijn olie pompje en tankje tegen. ik wil het blok weer een beetje ori gaan maken, dus heb het pompje er op gezet, nu heb ik de hele middag zitten kijken waar dat tankje nou moet, maar ik kan er maar niet achter komen.

wie o wie kan mij vertellen waar het tankje moet
avast bedankt
 
-Bassie- 27-6-2007 22:34 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
ik zat laatst eens in mijn bak met troep te kijken(van mijn DT-Mx) kwam ik mijn olie pompje en tankje tegen. ik wil het blok weer een beetje ori gaan maken, dus heb het pompje er op gezet, nu heb ik de hele middag zitten kijken waar dat tankje nou moet, maar ik kan er maar niet achter komen.

wie o wie kan mij vertellen waar het tankje moet
avast bedankt


aan de linkerkant onder je zadel.

gelijk achter het zei kapje daar hoor een schaniertje te zitten.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
van bussel 27-6-2007 22:35 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


aan de linkerkant onder je zadel.

gelijk achter het zei kapje daar hoor een schaniertje te zitten.



ow oké ga ik daar morgen even kijken
bedankt
 
rubbert 28-6-2007 11:08 Print reply

Posts: 8825
hoe zit het nou eigenlijk met het bijvullen van olie in je voorvork? komt hij dan ook automatisch hoger te staan? want mijn brommer zakt nogal ver in z'n veren als hij gewoon staat of als ik erop zit, ik heb al een flesje voorvork olie maar ligt het dan aan de veer dat hij zover inzakt of komt dat door te weinig olie?
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Matthijsar50 28-6-2007 12:07 Print reply

Posts: 1029
wie kan me ff uitleggen met foto's hoe de veer van een af1 zit?
uit die exploded view van het kb kom ik ook niet echt verder.. dus iemand die foto's ervan heeft??

en ist ook mogelijk om een hele voorvork, dus met kroonstuk en al in een ar50 te bouwen, moet ik dan opmaat lagers hebben ofzo, die dan de buitendiameter hebben van het balhoofd van ar, en binnendiameter van een af1.. zijn die te krijgen??

Dit bericht is gewijzigd door Matthijsar50 op 28-6-2007 om 12:09 uur.
 
Peugeot 106 rallye ph2!
oenoehoofd 28-6-2007 12:07 Print reply

Posts: 17851
oke, ik heb micrometer in me cilinder gestouwt, en op 1,3mm afgesteld zoals in die How To.

Dit is zo no way het goeie tijdstip.

Maar die howto is ook van een mt5 oid, dus derbi heeft ander onstekings tijdstip? iemand enig idee waar ik die kan vinden?
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Otis B 28-6-2007 14:50 Print reply

Posts: 389
me brommer (suz tsx) staat nu bij een brommerwinkel en die monteur belde me op en hij vroeg:
er is te weinig compressie en om erachter te komen waar dat door komt, moet ik het blok openmaken. dan kost de operatie wel meer dan 100 euro.

kan ik hiervoor niet beter een nieuwe cilinder kopen, of is dat probleem dan niet weg.
 
Erik 39 28-6-2007 14:53 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Otis B
me brommer (suz tsx) staat nu bij een brommerwinkel en die monteur belde me op en hij vroeg:
er is te weinig compressie en om erachter te komen waar dat door komt, moet ik het blok openmaken. dan kost de operatie wel meer dan 100 euro.

kan ik hiervoor niet beter een nieuwe cilinder kopen, of is dat probleem dan niet weg.

laat hem eerst de cilinder/zuiger eens checken.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 28-6-2007 15:02 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
hoe zit het nou eigenlijk met het bijvullen van olie in je voorvork? komt hij dan ook automatisch hoger te staan? want mijn brommer zakt nogal ver in z'n veren als hij gewoon staat of als ik erop zit, ik heb al een flesje voorvork olie maar ligt het dan aan de veer dat hij zover inzakt of komt dat door te weinig olie?


hij komt met meer olie hoger te staan, maar dan komt er ook meer druk op je keeringen te staan, met als gevolg dat als je veel gaat stoppien ofzo,

die keering nog welles lek wil springen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
spoorlijncrosser 28-6-2007 15:11 Print reply

Posts: 2687
Waar kan ik mijn brommer het beste mee poetsen? (aprilia rs)
Ik hoord eiets van turtle wax ofzo maar ik heb geen idee waar ik dit kan halen.
 
Royal Club 28-6-2007 15:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
Waar kan ik mijn brommer het beste mee poetsen? (aprilia rs)
Ik hoord eiets van turtle wax ofzo maar ik heb geen idee waar ik dit kan halen.


automaterialenzaak
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 84812 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 47 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved