Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 644 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 42 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 84802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

steyn123 27-6-2007 9:24 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
[...]


gewoon eerst warm laten worden (is altijd beter) en dan gewoon na tijdje gas iets meer open trekken, niet meteen super hoog in de toeren ofzo. en dan weer wat rustiger


Dus ik moet niet meteen de top gaan zoeken? Maar gewoon even ietsje harder rijden, en daarna meteen weer 30km/uur +-?

Bedankt voor de tips iedereen!
En wishmaster, dat van die olie wist ik al wel Ik rijd momenteel 1 op 35 en doe ook nog een extra scheutje olie uit een tube in m'n tank (op advies van de bromboer!).

oh en, hoeveel km zal ik +- moeten inrijden? Zou 200 á 250 genoeg zijn?
 
NSR_rijder 27-6-2007 10:11 Print reply

Posts: 510
1:50 btekent toch gewoon 1 liter olie op 50 liter benzine?
 
daanmtx 27-6-2007 10:12 Print reply

Posts: 3759
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
1:50 btekent toch gewoon 1 liter olie op 50 liter benzine?


ja
 
Honda VFR400R
NSR_rijder 27-6-2007 10:16 Print reply

Posts: 510
en die steyn123 zegt 1:35 inrijden maar 1:40 is toch wel goed genoeg?
 
steyn123 27-6-2007 10:21 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
en die steyn123 zegt 1:35 inrijden maar 1:40 is toch wel goed genoeg?


1:40 is ook goed hoor
 
Sypie_Honda 27-6-2007 10:40 Print reply

Posts: 13830
1:50 inrijden, als je er 1:40 ingooit rookt ie alleen maar, en komt er niks van het inrijden terecht.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
cmtheman 27-6-2007 10:44 Print reply

Posts: 2710
1:40 of 1:50 kan alle twee, en anders pak je middenweg, 1:45
 
ZAC #802, KNMV #82
NSR_rijder 27-6-2007 11:56 Print reply

Posts: 510
ik ben mijn cilinder ook aan het inrijden en heb nu sproeier 115 in een 21mm immi mikuni met twinair en 70cc malossi..

Alleen hoe kan ik aan de hand van de bougie hem afstellen als ik nog niet volgas kan gaan rijden?

want eerder had ik sproeier 107 met ori filter maar die was warmgelopen ook al was alles oke:S
 
Royal Club 27-6-2007 11:58 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
ik ben mijn cilinder ook aan het inrijden en heb nu sproeier 115 in een 21mm immi mikuni met twinair en 70cc malossi..

Alleen hoe kan ik aan de hand van de bougie hem afstellen als ik nog niet volgas kan gaan rijden?

want eerder had ik sproeier 107 met ori filter maar die was warmgelopen ook al was alles oke:S


begin groot, ik weet niet wat een grote maat is bij mikuni,
en werk dan naar beneden tot ie nog iets te rijk staat bovenin, weet je zeker dat ie niet te weinig krijgt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
NSR_rijder 27-6-2007 12:00 Print reply

Posts: 510
laat ik dat maar voor de zekerheid doen idd,, voor hij weer vastloopt enzo.. 125 is wel groot zat he?
 
helly 27-6-2007 12:37 Print reply

Posts: 2424
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steyn123
[...]


Dus ik moet niet meteen de top gaan zoeken? Maar gewoon even ietsje harder rijden, en daarna meteen weer 30km/uur +-?

Bedankt voor de tips iedereen!
En wishmaster, dat van die olie wist ik al wel Ik rijd momenteel 1 op 35 en doe ook nog een extra scheutje olie uit een tube in m'n tank (op advies van de bromboer!).

oh en, hoeveel km zal ik +- moeten inrijden? Zou 200 á 250 genoeg zijn?


ja dat is genoeg. nou nee niet je top gaan zoeken. kijk als jij 100 rijdt ofzo. en je schakelt gewoon snel (dus niet in hoge toeren komen) rijd je uiteindelijk ook wel 75 ofzo zolang je maar niet in de hoge toeren komt en dat je cilinder teveel te verduren krijgt
 
veel Aprilia RS 50 OM onderdelen te koop! PM me
Royal Club 27-6-2007 12:40 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
laat ik dat maar voor de zekerheid doen idd,, voor hij weer vastloopt enzo.. 125 is wel groot zat he?

begin op 130, kan niet groot genoeg beginnen, zelf begin ik altijd met 180 in me keihin
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
rik hulkenberg 27-6-2007 12:56 Print reply

Posts: 10029
horen de knipperlichten van een honda mb het bij stationair lopen van 1500 toeren het te blijven doen heb hem omgebouwd naar 12 volt
en er zitten lampjes van 12 volt 5w in
 
steyn123 27-6-2007 13:08 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: helly
[...]


ja dat is genoeg. nou nee niet je top gaan zoeken. kijk als jij 100 rijdt ofzo. en je schakelt gewoon snel (dus niet in hoge toeren komen) rijd je uiteindelijk ook wel 75 ofzo zolang je maar niet in de hoge toeren komt en dat je cilinder teveel te verduren krijgt


Ok bedankt Ik mailde net even de brommerboer en die zei: 'het is DR 65cc gietijzer cilinder '

Is dat een goede ciliner? En ik moet hem dan toch 400 á 500 km inrijden?
 
De Schout 27-6-2007 13:12 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
horen de knipperlichten van een honda mb het bij stationair lopen van 1500 toeren het te blijven doen heb hem omgebouwd naar 12 volt
en er zitten lampjes van 12 volt 5w in



als je het goed hebt aangesloten wel. knipperlichten horen over de accu te gaan dus blijven ze werken, zelfde verhaal met remlicht/claxon.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 84802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 42 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved