Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1655 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 113 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86590 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoGPnsr 13-7-2007 23:22 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nee nee! gewoon, snelle scheut in de tank, 100ml is veels te veel:P



hahaha okeej, iets van 30ml ofzo?, kep nog wel zown mini maatbekertje van hoestdrank.

ik ben een echt zown zeikerd dat ik preciese hoeveelheid erin wil doen, dus scheut vind ik gewoon beetje gebeunt klinken.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Fabio 13-7-2007 23:25 Print reply

Posts: 1737
dat is ook gebeun. Het kan wel maar het mengt niet zoals het hoort te mengen met de benzine. Meng anders zelf of bereken hoeveel je er bij moet gooien om van 1:50 naar 1:45 te gaan. En meet dit dan met een maatbeker.
 
Erik 39 13-7-2007 23:26 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



hahaha okeej, iets van 30ml ofzo?, kep nog wel zown mini maatbekertje van hoestdrank.

ik ben een echt zown zeikerd dat ik preciese hoeveelheid erin wil doen, dus scheut vind ik gewoon beetje gebeunt klinken.

gewoon die bus een kwart seconde op de kop houden.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Royal Club 13-7-2007 23:26 Print reply

Posts: 60390

ik reed met 70cc, max 12k, fasmem duo
21mm std filter

gewoon 1:50

weet iemand, als je op easyparts zon stuurklem besteld, voor een crossstuur, of je er dan 2 krijgt voor die kutprijs van 20euro of 1?

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 13-7-2007 om 23:28 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Erik 39 13-7-2007 23:28 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club

ik reed met 70cc, max 12k, fasmem duo
21mm std filter

gewoon 1:50

Crossers rijden het ook hoor, de wedstrijd mannen.
Kennis van ons, die heeft WK enduro's gereden, 2e en 3e geeindigd enzo, dus sturen kan ie wel, en die weet ook wat goed is voor mn moto.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Teunis 13-7-2007 23:29 Print reply

Posts: 1073
wat een idioten zijn jullie. reken gewoon uit wat je wilt rijden zeg maar 1:40 bijv en je tankt 1:50. 10L van uit gaan.
10/50=200mL olie
10/40=250mL olie

250-200= 50 mL olie erbij doen

moet alleen 40 vervangen voor de verhouding die jij wilt rijden dan

je kan dr wel een schuit bijgooie maar hoeveel is dat dan en hoe moet je gieten en dan en hoelang, kortom niet zuiver en dus niet goed voor je blok de ene keer meng je te rijk en de andere keer te arm en daar zul je gezeik van krijgen

@ royal mail ze gewoon ff en vraag het

Dit bericht is gewijzigd door Teunis op 13-7-2007 om 23:31 uur.
 
Erik 39 13-7-2007 23:31 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
dat is ook gebeun. Het kan wel maar het mengt niet zoals het hoort te mengen met de benzine. Meng anders zelf of bereken hoeveel je er bij moet gooien om van 1:50 naar 1:45 te gaan. En meet dit dan met een maatbeker.

normaal is 1:50, 200ml olie op 10 liter benzine.
1:45 = 222ml olie op 10 liter benzine. Dat is dus 22 ml extra.
Per liter benzine, moet je dus 2,2 ml olie erbij doen.

En dat gezeik door olie, slaat volgens mij nergens op. Net alsof het blok weet of je 1:40 of 1:45 meng ;p

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 13-7-2007 om 23:32 uur.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
MotoGPnsr 13-7-2007 23:31 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
dat is ook gebeun. Het kan wel maar het mengt niet zoals het hoort te mengen met de benzine. Meng anders zelf of bereken hoeveel je er bij moet gooien om van 1:50 naar 1:45 te gaan. En meet dit dan met een maatbeker.



tuurlijk... aan dat soort dingen denk ik weer niet he

simpel rekenen.

thanx.


nog ff een andere vraag
is het normaal bij een brommer dat ik als ik rij hem soms als ik van zn 1 opschakel dat ie in zn vrij komt, dit hoort toch niet zo makkelijk te kunnen als je rijd? ik moet echt een grote trap omhoog geven wil ie van zn 1 meteen naar zn 2 gaan.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Teunis 13-7-2007 23:34 Print reply

Posts: 1073
jw moet altijd m duidelijk in de versnelling zetten van de 1 naar 2 doe je twee in een 1-n-2 namelijk, dus je moet als ware erzelf in zetten met je voet en niet een tikje geven dat is gewoon nietzo goed vo0or je bak,.

goedschakelen scheelt best wel voor de levensduur van je bak
 
MotoGPnsr 13-7-2007 23:36 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunis
jw moet altijd m duidelijk in de versnelling zetten van de 1 naar 2 doe je twee in een 1-n-2 namelijk, dus je moet als ware erzelf in zetten met je voet en niet een tikje geven dat is gewoon nietzo goed vo0or je bak,.

goedschakelen scheelt best wel voor de levensduur van je bak



jahh maar wat ik bedoel is:

het hoort toch dat als je in zn 1 rijd, dat je maar 1 tik omhoog hoeft te geven om in zn 2 te komen

en het is echt niet altijd dat ik hem te zacht tik hoor.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children
Erik 39 13-7-2007 23:36 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



tuurlijk... aan dat soort dingen denk ik weer niet he

simpel rekenen.

thanx.


nog ff een andere vraag
is het normaal bij een brommer dat ik als ik rij hem soms als ik van zn 1 opschakel dat ie in zn vrij komt, dit hoort toch niet zo makkelijk te kunnen als je rijd? ik moet echt een grote trap omhoog geven wil ie van zn 1 meteen naar zn 2 gaan.

gewoon doorstampen, idd.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Erik 39 13-7-2007 23:40 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



jahh maar wat ik bedoel is:

het hoort toch dat als je in zn 1 rijd, dat je maar 1 tik omhoog hoeft te geven om in zn 2 te komen

en het is echt niet altijd dat ik hem te zacht tik hoor.

Als je gewoon goed aanhaal, moet ie er gewoon in gaan.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Teunis 13-7-2007 23:45 Print reply

Posts: 1073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoGPnsr
[...]



jahh maar wat ik bedoel is:

het hoort toch dat als je in zn 1 rijd, dat je maar 1 tik omhoog hoeft te geven om in zn 2 te komen

en het is echt niet altijd dat ik hem te zacht tik hoor.


dat klopt ook wel maar het kan origine al wat stug zijn.

mss is je schakelvork wat krom, maar dat zou je ff moeten kijken
 
Erik 39 13-7-2007 23:45 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunis
[...]


dat klopt ook wel maar het kan origine al wat stug zijn.

mss is je schakelvork wat krom, maar dat zou je ff moeten kijken

Dan zou ie in geen 1 versnelling moeten willen.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
MotoGPnsr 14-7-2007 1:19 Print reply

Posts: 332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunis
[...]


dat klopt ook wel maar het kan origine al wat stug zijn.

mss is je schakelvork wat krom, maar dat zou je ff moeten kijken



word lastig, ik ben nog nooit verder "in" mn blok geweest dan mn voorste tandwiel en carberateur enzo.
 
Honda NSR Racing Team, Mind my Speed, Watch your Children

Dit topic is 86590 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 113 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved