Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1446 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 108 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 86596 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik 39 12-7-2007 21:05 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
[...]


in top zal het niks tot haast niks schelen, in optrekken en gasreactie wel een beetje.
Ook zal hij wat meer benzine gaan gebruiken.
Je steekt er in verhouding heel veel moeite in om goed af te stellen enz en krijgt er in verhouding vrij weinig van terug.

ok, ik dacht al zoiets, ik laat het ff zitten.
Bedankt voor de info
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
spoorlijncrosser 12-7-2007 21:13 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

ok, ik dacht al zoiets, ik laat het ff zitten.
Bedankt voor de info


ik moet je toruwens eerlijk bekennen dat ik ook bezig ben emt grootere caburateur hoor
maja mijn setup is nu gewoon bagger zegmaar
Aprilia rs met:
12mm ori cabr
14mm spruitstuk
ori verlaste pijp
80cc top performance

naja ik ben dus van plan 2e cabr en uitlaat te kopen en als mn ouders wegzijn dat er ff onder gooien, anders gewoon met bovenstaande setup rijden.
K heb al yasuni spr3 maar deze is voor derbi dus ik moet hier nog verloopstukje voor laten maken. ook heb ik al 20mm spruitstuk dusja alleen nog bijpassende caburateur voor mij
 
Erik 39 12-7-2007 21:14 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
[...]


ik moet je toruwens eerlijk bekennen dat ik ook bezig ben emt grootere caburateur hoor
maja mijn setup is nu gewoon bagger zegmaar
Aprilia rs met:
12mm ori cabr
14mm spruitstuk
ori verlaste pijp
80cc top performance

naja ik ben dus van plan 2e cabr en uitlaat te kopen en als mn ouders wegzijn dat er ff onder gooien, anders gewoon met bovenstaande setup rijden.
K heb al yasuni spr3 maar deze is voor derbi dus ik moet hier nog verloopstukje voor laten maken. ook heb ik al 20mm spruitstuk dusja alleen nog bijpassende caburateur voor mij

Lol, ik heb andere ouders. Mn pa vind het nog steeds een brommertje :P Als ik er 80cc MHR onder gooi vind ie het ook best ;p
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
ARWIN_honda 12-7-2007 21:17 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Lol, ik heb andere ouders. Mn pa vind het nog steeds een brommertje :P Als ik er 80cc MHR onder gooi vind ie het ook best ;p

haha, dat herken ik
 
Suzuki GSX-R600 K4
yomama 13-7-2007 9:57 Print reply
Posts: 34
Hallo,

Ik heb omega zwarte trekveren, maar welke kleur van malossi is even sterk als omega zwarte? :P
 
clutch 13-7-2007 10:48 Print reply

Posts: 993
waarom hebben sommige zuigers 2 veren en anderen maar 1? had toch iets met kwalitiet te maken?

 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Erik 39 13-7-2007 11:05 Print reply

Posts: 15088
Hey, ik wil de boutjes van mijn Derbi blok vervangen.
Kan ik ze er 1 voor 1 uitdraaien, opmeten, weer erin doen. En dan nieuwe halen, en die erin draaien? Of komt er dan allemaal kvs / olie uit? (een drupje is niet erg, maar komt het er meteen uitzeiken of valt dat mee, ik denk het 1e..)
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
geert-nsr 13-7-2007 11:41 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
Hey, ik wil de boutjes van mijn Derbi blok vervangen.
Kan ik ze er 1 voor 1 uitdraaien, opmeten, weer erin doen. En dan nieuwe halen, en die erin draaien? Of komt er dan allemaal kvs / olie uit? (een drupje is niet erg, maar komt het er meteen uitzeiken of valt dat mee, ik denk het 1e..)

gwoon 1 boutje eruit draaie . en een nieuwe erin duwe. olie zijkt er niet meteen uit hoor als hij een boutje mist..
 
PaterMT5 13-7-2007 11:49 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derby_gpr_nude
waarom hebben sommige zuigers 2 veren en anderen maar 1? had toch iets met kwalitiet te maken?




Polini heeft bijvoorbeeld ook 1 zuigerveer, heeft met het toerental te maken. Omdat polini zoveel toeren draait is er maar 1 zuigerveer gebruikt.
 
ikkejw 13-7-2007 11:53 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaterMT5
[...]



Polini heeft bijvoorbeeld ook 1 zuigerveer, heeft met het toerental te maken. Omdat polini zoveel toeren draait is er maar 1 zuigerveer gebruikt.



kan het veel kwaad dan als je een airsal zuiger (met 1 veer) in een imi cilinder zet? dat heb ik namelijk op m'n mt, en dat ding is best laagtoerig.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Erik 39 13-7-2007 11:58 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

gwoon 1 boutje eruit draaie . en een nieuwe erin duwe. olie zijkt er niet meteen uit hoor als hij een boutje mist..

Die van de oliepompdeksel wel, dat bleek ;p
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
BlackHonda 13-7-2007 12:14 Print reply

Posts: 1115
Ik ga dus Monoshock op me mt bouwen, maar wat raden jullie aan voor dikte staal plaat? Ik heb hier verschillende liggen. En kan je frame er mee kromtrekken als je het elektrode last?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 13-7-2007 12:43 Print reply

Posts: 10835
ligt eraan hoe je het wil maken.

en frame kan kromtrekken ja, maar dat maakt voor een mt toch niet zoveel uit
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
BenjaminDG 13-7-2007 15:17 Print reply

Posts: 4605
Hey ik heb een vraag.
Ik heb namelijke 2 orgineele cillinders thuis liggen ( bijde waar HM166 op staat ), nu aan de andere kant ( waar HM166 staat) staat bij de ééne A-1 en bij de andere A-3. Ook zijn de spoelpoorten en uitlaat poort bij A-1 groter dan bij A-3.
Bij A-3 cillinder is de cillinderkraag volledig en bij de A-1 cillinder zit er een verval in de kraag.
Wat is dit?

Groeten,
Benjamin



Dit bericht is gewijzigd door mb1979 op 13-7-2007 om 15:18 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Erik 39 13-7-2007 15:18 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb1979
Hey ik heb een vraag.
Ik heb namelijke 2 orgineele cillinders thuis liggen ( bijde waar HM166 op staat )en weet niet wat het is, nu aan de andere kant ( waar HM166 staat) staat bij de ééne A-1 en bij de andere A-3. Ook zijn de spoelpoorten en uitlaat poort bij A-1 groter dan bij A-3.
Bij A-3 cillinder is de cillinderkraag volledig en bij de A-1 cillinder zit er een verval in de kraag.

Groeten,
Benjamin



Wat is je vraag nu precies? 'ik weet niet wat het is'
Weet je niet waar die A's voor staan, of wil je weten van welke brommer?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl

Dit topic is 86596 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 108 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved