Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 70cc charmo TSX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 661 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43572 - 70cc charmo TSX
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 883 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzukitsxpower 15-6-2007 19:21 Print topicpost

Posts: 38
hoi,

wie heeft er ervaring met de 70cc charmo? met een 16mm carb, proma uitlaat, er zit maar een inlaat van 16 mm in de cilinder, en een afgevlakte kop op de cilinder, hij rijd maar 85 kmh. is het mogelijk om hem harder te laten rijden? hij trek ook nog niet echt suppr hard op.. heeft iemand een tip om hem harder te laten rijden. het is en 16 mm carb en een afgevlakte kop op de cilinder, heeft het nut als ik de inlaat van de cilinder grooter maak? of nog andere tips?


 
2x suzuki ts50x , pitbike 125cc:)

Henk-88 15-6-2007 20:42 Print reply

Posts: 26703
Inlaat vergroten helpt cker. Een grotere carb hoort daarbij uiteraard.

 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 15-6-2007 21:48 Print reply

Posts: 17931
is gietijzeren zilinder, heeft grote uitlaatpoort en is mijn favoriet

mooie cilinder iig
 
Scozzisa 15-6-2007 21:49 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzukitsxpower
hoi,

wie heeft er ervaring met de 70cc charmo? met een 16mm carb, proma uitlaat, er zit maar een inlaat van 16 mm in de cilinder, en een afgevlakte kop op de cilinder, hij rijd maar 85 kmh. is het mogelijk om hem harder te laten rijden? hij trek ook nog niet echt suppr hard op.. heeft iemand een tip om hem harder te laten rijden. het is en 16 mm carb en een afgevlakte kop op de cilinder, heeft het nut als ik de inlaat van de cilinder grooter maak? of nog andere tips?




inlaat minimaal, vooral de uitlaatpoort in z'n breedte dremelen..

voor die cil is een berekening maken niet echt nodig, qua prijs/tijd gezien
rommel maar wat, werk het net af en gegarandeerd betere prestaties omdat deze std. bizar zijn
cil kan overigens in tegenstelling met wat je altijd hoort over charmo best wat hebben, kwaliteit eenmaal afgewerkt is nog best redelijk - iig om lkkr mee te kloten

 
Otis B 15-6-2007 22:02 Print reply

Posts: 389
ik heb die cil ook maar ik krijg hem maar niet afgesteld. nu ga ik een 50cc kopen. want ik ben dat gekut zat met die kutcilinder gvd

Dit bericht is gewijzigd door Otis B op 15-6-2007 om 22:03 uur.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 15-6-2007 22:04 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Otis B
ik heb die cil ook maar ik krijg hem maar niet afgesteld. nu ga ik een 50cc kopen. want ik ben dat gekut zat met die kutcilinder gvd

Dit bericht is gewijzigd door Otis B op 15-6-2007 om 22:03 uur.



ligt aan jou dan, ik was er op 1 middag mee klaar
 
suzukitsxpower 16-6-2007 18:59 Print reply

Posts: 38
owkej bedankt ik ga het eens proberen! hij loopt nu wel lekkr hoor is goed afgesteld maar het valt me veel tegen van een 70 maarja tkomt wel goed hoor.. en anders gooi ik er een malossi op..
 
2x suzuki ts50x , pitbike 125cc:)

Dit topic is 883 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved