Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
|
Pagina 98 van 200
|
Dit topic is 82888 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
-simon- |
31-5-2007 22:31 |
 Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]
denk het niet nee
hmm dacht ik al.
dan morge maar ff bij bromboer vragen of die wel zoon brede noppenbanden kan fixen. want van een crossertje werkt dus niet.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Burningtux |
31-5-2007 23:08 |
 Posts: 242 |
Hoi, even een vraagje...
Vroeger ree ik met nsr met malossi cilinder, 50cc kop, 21mm delorto, 4 kleps en tecno. Dit ging 130 km/h @ teller.
Daarnaa een tijdje andere setup gereden... slomer...
Dus maar weer wat ik vroeger had.
Alleen deze keer met een opmaat kopje, 15:1 ongecorigeerd.
Is een pak slomer dan vroeger, trekt niet lekker meer...
Komt dit doordat de compressie lager is dan met het 50cc kopje, of omdat ik maar 10 km ingereden heb. Heeft aardig wat compressie wel hoor!
|
|
|
|
Royal Club |
31-5-2007 23:09 |
 Posts: 60390 |
je heb een fatsoenlijke teller nu?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Burningtux |
31-5-2007 23:11 |
 Posts: 242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
je heb een fatsoenlijke teller nu?
hehe, neen dezelfde  men setupje is 100% identiek... tot sproeier en sponsfilter zelfs...
Ok die teller liegt, maar hij gaat nu nog maar 115 km/h @ teller.
Kunnen die malossi cilinders nieuw (beide hetzelfde type) veel afwijken qua timing en poortgrootte?
Dit bericht is gewijzigd door Burningtux op 31-5-2007 om 23:13 uur.
|
|
|
|
mtlover |
1-6-2007 0:45 |
 Posts: 2372 |
Past een Puch (maxi) benzinekraan @ mt?
|
|
|
|
mtx-motard |
1-6-2007 1:04 |
 Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Past een Puch (maxi) benzinekraan @ mt?
over het algemeen niet.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Kurzel |
1-6-2007 8:12 |
 Posts: 2369 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tim_my_90
Hoe krijg ik die dop eraf van mijn cilinderkop, waar de thermostaat inzit? Ik krijg dat ding er echt niet af, zit muur en muurvast :S
slagschroevendraaier, maar dan je doppenset erin zetten
werkte bij mij iig wel
eerst vaster draaien en dan los werkt ook vaak
Dit bericht is gewijzigd door Kurzel op 1-6-2007 om 8:12 uur.
|
|
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][ |
|
Derbi Joris |
1-6-2007 8:24 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
Hoi, even een vraagje...
Vroeger ree ik met nsr met malossi cilinder, 50cc kop, 21mm delorto, 4 kleps en tecno. Dit ging 130 km/h @ teller.
Daarnaa een tijdje andere setup gereden... slomer...
Dus maar weer wat ik vroeger had.
Alleen deze keer met een opmaat kopje, 15:1 ongecorigeerd.
Is een pak slomer dan vroeger, trekt niet lekker meer...
Komt dit doordat de compressie lager is dan met het 50cc kopje, of omdat ik maar 10 km ingereden heb. Heeft aardig wat compressie wel hoor!
Kan ook aan je inrijden hebben gelegen vertelde mijn buurjongen ook wel eens vaker... Mss is ie ook nog niet helemaal goed afgesteld aangezien je nu een andere cilinderkop hebt en gelijk een andere verbrandingskamer. Ik zou zeggen afstellen en die 130 is mss iets overdreven eerder 120/125.
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
1-6-2007 8:57 |
 Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]
jah zijn 70 uitlaten
is denk ik wel de beste bovenlangse uitlaat voor je MT
als je cilinder hebt die bovenin wil werken, en je geen hekel hebt aan toeren maken kun je wss beter de gia hebben
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]
ja op een 70 helemaal !!
en precies wat sypie zegt zijn de beste uitlaatjes die je kunt krijgen op opmaat uitlaat na.
op 50 is het zowiezo proma
op sommige 70's kun je imo beter de gia hebben
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Burningtux |
1-6-2007 10:14 |
 Posts: 242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]
Kan ook aan je inrijden hebben gelegen vertelde mijn buurjongen ook wel eens vaker... Mss is ie ook nog niet helemaal goed afgesteld aangezien je nu een andere cilinderkop hebt en gelijk een andere verbrandingskamer. Ik zou zeggen afstellen en die 130 is mss iets overdreven eerder 120/125.
Weinig mensen gelove het, maar dat blokje was goud waard man!
130 km/h @ teller plat op de tank @ 12.5k rpm.
twv 16/43, gij ging in 6de op 120 km/h nog over zijn powerband en trok in zen 1 wel es van de grond los.
Mischien hoonbeurtje, en nieuw pistonnetje, 130 euro's
|
|
|
|
ikkejw |
1-6-2007 10:34 |
 Posts: 9886 |
als ik m'n frame ga lassen, moet de electronica er dan ook af? (cdi/bobine/licht/etc)
heb namelijk alles vast gesoldeerd dus ik ben wel ff bezig om het los te krijgen
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Burningtux |
1-6-2007 10:36 |
|
-Bassie- |
1-6-2007 10:51 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Burningtux
[...]
Normaal gezien doe je best je cdi eraf, bougiedop van je bougie en koppel je de bobine af. Die dingen vinden lasstroom niet leuk
ik koppelde bij auto`s alleen de min van de accu los.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
Burningtux |
1-6-2007 11:16 |
 Posts: 242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]
ik koppelde bij auto`s alleen de min van de accu los.
Ja dat weet ik, maar een auto heeft dan ook de accu nodig om ontsteking te krijgen... Een brommertje zijn onstekingcircuit gaat niet langs de accu.. dus heeft dat geen zin lijkt me  beter koppel je alles los, dan ben je zeker
|
|
|
|
mtlover |
1-6-2007 12:04 |
 Posts: 2372 |
Goed alternatief voor Twin-air filter?
Edit, moet wel in mn ori luchtbak passen..
Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 1-6-2007 om 12:09 uur.
|
|
|
|
Dit topic is 82888 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 98 van 200
|
|