Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
|
Pagina 94 van 200
|
Dit topic is 82878 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
cmtheman |
31-5-2007 14:32 |
 Posts: 2710 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
staat wss op je carter, maar is in cc gegeven (DUS BV 600CC)
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
ronge48 |
31-5-2007 14:34 |
 Posts: 3003 |
ik zag er niks op staan dus denk vraag maar ff
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
SiFu |
31-5-2007 15:02 |
Posts: 47 |
Een originele Mikuni TM 24 moet aangepast worden om hem goed te kunnen afstellen, dit is een secundaire type carburateur.
Bij Pro Tuning kunnen ze je wel helpen.
Dit stond op een ander forum.. het ging dus over het afstellen van een 24mm mikuni tm.
Klopt dit? want ik hoorde ook iets over een ''remluchtsproeier''?
|
|
|
|
Sypie_Honda |
31-5-2007 15:05 |
 Posts: 13830 |
heb er nog nooit van gehoord
een maat van me (honda-mbx) had ooit zo'n sprint zulu opgebouwd, daar zat ook een Mikuni TM24 achter. maar hij had het erover dat dat ding perfect af te stellen was.
ik heb tot nu toe ook nog nooit problemen gehad met het afstellen van mikuni's.
edit, ik wil niet tof doen tegenover pro tuning maare,
hij beweerde ook ooit dat hij een mysterieuze aanpassing kon doen in een Mikuni VM20, en dat ze dan beter waren aftestellen.
het is wel bekend dat die carbu's wat moeilijker aftestellen zijn, maar dit kan je verhelpen door er een naald in te plaatsen van een Mikuni VM24.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 31-5-2007 om 15:08 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
OmafietS |
31-5-2007 15:12 |
 Posts: 7472 |
Mijn Vespa Si,
Als i aan staat komt er warme lucht tussen cilinder/cilinderkop (valse lucht)..
Kan k dit verhelpen door 2 koppakkingen er tussen te knallen?
Gaat i dan ook heel anders lopen enzo?
En anders boeit t verder toch niet? Met Valse lucht kun je toch wel rijden? tis niet dat i nu hard naar de getver gaat?
|
|
|
|
Royal Club |
31-5-2007 15:17 |
 Posts: 60390 |
wat is het nut van dubbele curve bij hpi?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
- Han - |
31-5-2007 16:46 |
 Posts: 9667 |
gaat om senda
loopt een ducati ontsteking op een leonelli cdi/bobine?
|
|
<10.000 posts |
|
Bruuns |
31-5-2007 17:01 |
 Posts: 2213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
gaat om senda
loopt een ducati ontsteking op een leonelli cdi/bobine?
aansluitingen komen niet overeen.
ik heb hier nog wel wat voor leonelli liggen,
en ducati ook.
|
|
A-j bange leaft goa-j bange dood.. |
|
- Han - |
31-5-2007 17:08 |
 Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
[...]
aansluitingen komen niet overeen.
ik heb hier nog wel wat voor leonelli liggen,
en ducati ook.
ow, dan zet ik wel de hele kabelboom over
|
|
<10.000 posts |
|
Bruuns |
31-5-2007 17:11 |
 Posts: 2213 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
ow, dan zet ik wel de hele kabelboom over
hoe bedoel je dat?
ik bedoelde, dat
ducatie vliegwiel dus op ducati bobine past
en leonellie eensgelijks,
heeft niet echt met je kabelboom te maken
|
|
A-j bange leaft goa-j bange dood.. |
|
gerwin88 |
31-5-2007 17:21 |
 Posts: 5197 |
kun je alle ingewanden (krukas etc) van een puch aanloopblok overzetten naar een puch kickstart blok waar alleen het kickstartmechanisme in zit?
|
|
VW rider for live |
|
- Han - |
31-5-2007 17:24 |
 Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
[...]
hoe bedoel je dat?
ik bedoelde, dat
ducatie vliegwiel dus op ducati bobine past
en leonellie eensgelijks,
heeft niet echt met je kabelboom te maken
ik heb 2 senda's, 1 ligt uit mekaar. De ene heeft een ducati ontsteking, en de andere leonelli. En nou ga ik men ducati ontsteking blok op die andere derbi zetten. Dus dat past niet?
|
|
<10.000 posts |
|
Makrolon |
31-5-2007 17:24 |
 Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
Mijn Vespa Si,
Als i aan staat komt er warme lucht tussen cilinder/cilinderkop (valse lucht)..
Kan k dit verhelpen door 2 koppakkingen er tussen te knallen?
Gaat i dan ook heel anders lopen enzo?
En anders boeit t verder toch niet? Met Valse lucht kun je toch wel rijden? tis niet dat i nu hard naar de getver gaat?
als lucht er uit blaast is het geen valse lucht.
je kunt we wel mee rijden maar je verliest zo wel (veel) vermogen.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
christianos |
31-5-2007 17:45 |
 Posts: 20445 |
je kan zowiezo geen valse lucht tussen cilinder en kop hebben
|
|
|
|
Djeep |
31-5-2007 17:48 |
 Posts: 8621 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
je kan zowiezo geen valse lucht tussen cilinder en kop hebben
Met een scheve kop wel
|
|
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur? |
|
Dit topic is 82878 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 94 van 200
|
|