spoorlijncrosser |
30-5-2007 10:17 |
 Posts: 2687 |
Is deze derbi senda 500 euro waard en welk bouwjaar zou hij zijn? (voor 2003 en na 2000 denk ik door het bruine blok)
heeft kenteken, 70cc, 19mm cabr en mk uitlaat.
Km stand is ergenst in de 15000
shoke is touwtje net boven uitlaat voorspatbord zijkappen en achterspatbord is overgespoten, zijkappen wel ori stickers erover.
achterlicht mist ook en bedrading is niet veel soeps.(olielampje blijft hele tijd bradnen terweil die gewoon hartstikke vol zat ed.

Loopt netjes en trekt als n beest.
Passen TNT kappen er zonder aanpassingen op?
Dit bericht is gewijzigd door spoorlijncrosser op 30-5-2007 om 10:19 uur.
|
|
|
|
honda_freak |
30-5-2007 10:19 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
Is deze derbi senda 500 euro waard en welk bouwjaar zou hij zijn? (voor 2003 en na 2000 denk ik door het bruine blok)
heeft kenteken, 70cc, 19mm cabr en mk uitlaat.
shoke is touwtje net boven uitlaat voorspatbord zijkappen en achterspatbord is overgespoten, zijkappen wel ori stickers erover.
achterlicht mist ook en bedrading is niet veel soeps.(olielampje blijft hele tijd bradnen terweil die gewoon hartstikke vol zat ed.
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Loopt netjes en trekt als n beest.
Passen TNT kappen er zonder aanpassingen op?
500 euro is zeker niet de hoofdprijs.. alsie gewoon loopt, achterkappie is kapot, achterband is zo goed als versleten..
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
spoorlijncrosser |
30-5-2007 10:20 |
 Posts: 2687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]
500 euro is zeker niet de hoofdprijs.. alsie gewoon loopt, achterkappie is kapot, achterband is zo goed als versleten..
hij is van bekende van me en staat (nog) niet op internet te koop daarom wil ik snel weten  (aangezien k brommerloos ben nu  )
edit: op internet word hogere prijs, vriendeprijsje zegmaar
maar gaat niks vanaf ook. nemen of niet?
Dit bericht is gewijzigd door spoorlijncrosser op 30-5-2007 om 10:21 uur.
|
|
|
|
honda_freak |
30-5-2007 10:22 |
|
spoorlijncrosser |
30-5-2007 10:25 |
 Posts: 2687 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]
tis niet de mooiste senda ooit, maar behalve dus die afbladderende verf, kapot achterkappie, gladde achterband en het feit dattie m wel is schoon mag maken.. 500 euro.. voor een goedlopende brommer van 4-7 jaar oud.. mwoah. mag er best wezen
voorlampkapje zijn rubbers ook kapot.
net nieuwe ketting+tandwielen+remblokjes trouwens(3 maanden oud versta ik hieronder)
|
|
|
|
erwinko |
30-5-2007 11:27 |
 Posts: 1012 |
is een achtertandwiel van een MT hetzelfde als die van een NSR?
want ik weet nu een goedkope webshop en dat staat er gewoon
"honda achtertandwiel 45T"
|
|
|
|
omniradius |
30-5-2007 11:27 |
Posts: 8 |
Hoi
Even een vraag, ik heb een oude snorfiets...een peugeot GL10
Hij rijdt op zich prima, maar als ik voluit rijd (ongeveer 30 km/u) dan trilt ie zo gigantisch dat ik jeuk aan mn handen en kont krijg
Nu vraag ik me af, is daar iets aan te doen, kan dat ergens aan liggen... of is dat normaal voor een oude brommer (1979).
thanks
|
|
|
|
ikkejw |
30-5-2007 11:28 |
 Posts: 9886 |
zomaar ff een ideetje:
zal dit gaan werken?
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
-Bassie- |
30-5-2007 11:31 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
zomaar ff een ideetje:
afbeelding
zal dit gaan werken?
als jij genoeg cilinder + tijd hebt moet je het maar proberen.
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
erwinko |
30-5-2007 11:32 |
 Posts: 1012 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
zomaar ff een ideetje:
afbeelding
zal dit gaan werken?
ik zou het niet doen
je cilinder wordt na een tijdje rijden zowiezo heet
dan gaat ie dus continu de volle hap olie geven
|
|
|
|
ikkejw |
30-5-2007 11:35 |
 Posts: 9886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]
als jij genoeg cilinder + tijd hebt moet je het maar proberen.
ik giet gewoon 1:50 in de tank dan he, en als ie te heet wordt spuit ie olie bij
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
[...]
ik zou het niet doen
je cilinder wordt na een tijdje rijden zowiezo heet
dan gaat ie dus continu de volle hap olie geven
dan zet ik er een zware weerstand tussen dat ie alleen olie geeft als de cilinder TE heet is.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
-Bassie- |
30-5-2007 11:42 |
 Posts: 6617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]
ik giet gewoon 1:50 in de tank dan he, en als ie te heet wordt spuit ie olie bij
[...]
dan zet ik er een zware weerstand tussen dat ie alleen olie geeft als de cilinder TE heet is.
als je continu 1 op 50 smeert waar om wil je dan extra smeering??
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
ikkejw |
30-5-2007 11:44 |
 Posts: 9886 |
dan smeert ie nog net ff extra bij als ie bijna gaat vastnaaien
en heb je dus kans dat je cilinder/zuiger/drijfstang het overleeft
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
erwinko |
30-5-2007 11:46 |
 Posts: 1012 |
beter bouw je er een temperatuur meter op dat je optijd stopt en laat afkoelen
mijn vraag nog ff:
is een achtertandwiel van een MT hetzelfde als die van een NSR?
want ik weet nu een goedkope webshop en dat staat er gewoon
"honda achtertandwiel 45T"
|
|
|
|
Frysk |
30-5-2007 11:54 |
 Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erwinko
beter bouw je er een temperatuur meter op dat je optijd stopt en laat afkoelen 
mijn vraag nog ff:
is een achtertandwiel van een MT hetzelfde als die van een NSR?
want ik weet nu een goedkope webshop en dat staat er gewoon
"honda achtertandwiel 45T"
NSR is anders
|
|
giggitybyte |
|