beetje onder je oksels.. misschien vindtie dat je stinkt en rijdtie daarom langzamer zodattie zn eigen lucht alleen ruikt....
spuiten in de buurt van de scheur.. als de motor anders gaat lopen door een verschil in brandbare stoffen vs lucht gaatie anders lopen.. als er niets gebeurt.. zit er geen valse lucht.. ben er persoonlijk geen fan van.. resultaten zijn vaak dubieus
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
als ik van 13 mm naar 18mm carb wil heb ik dan ook een ander spruitstuk nodig? het gaat dus om een carb voor honda mb (keihin)
jah anders is diameter te klein.
en heeft het dus geen nut.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
ik heb een charmo ge2 cilinder (zon immitatie belg weet je wel)
hij heeft een keer een vastloper gehad omdat er een verkeerde zuiger in zat en toen heeft de zuigerveer in de inlaatpoort gehapt.
van de zuiger was een grote hap weg en de cilinder is nog redelijk goed.
je ziet wel dat hij in die poort heeft gehapt maar volgens mij kan dit geen kwaad. daar zal ik nog even foto's van maken
wel zie je een beetje warmloop sporen in de cilinder. dus een beetje donkere strepen. is niet zo erg toch? (ik kan ze waarschijnlijk wel wegpoetsen met fijn staalwol met olie)
want ik ben van plan om er een nieuwe zuiger voor te halen
maar als hij nog gehoont moet worden word het me te veel en laat ik hem wel weer op de plank liggen
klopt het trouwens dat de cilinder ook gewoon 39mm is?
bij citta scheelt het namelijk 0.2mm tussen std. en 50snel