Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
|
Pagina 57 van 200
|
Dit topic is 82620 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Erik 39 |
26-5-2007 20:29 |
 Posts: 15088 |
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
dennie1 |
26-5-2007 20:34 |
 Posts: 1003 |
Volgens mij wel is ten slotte hetselfde frame.
Onee ophangingspunten zijn anders zie ik
Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 26-5-2007 om 20:34 uur.
|
|
|
|
Erik 39 |
26-5-2007 20:35 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Volgens mij wel is ten slotte hetselfde frame.
Onee ophangingspunten zijn anders zie ik
Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 26-5-2007 om 20:34 uur.
Zouden die rad-kappen ook passen enzo dan?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
dennie1 |
26-5-2007 20:36 |
 Posts: 1003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
Zouden die rad-kappen ook passen enzo dan?
Neej ik denk niet dat dta gaat pässen als ik zo zie, zul je ophangingspunten moet beunen
|
|
|
|
Erik 39 |
26-5-2007 20:37 |
 Posts: 15088 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]
Neej ik denk niet dat dta gaat pässen als ik zo zie, zul je ophangingspunten moet beunen
En die achterkappen, zou dat dan mooi overlopen op achterspatbord?
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
dennie1 |
26-5-2007 20:39 |
 Posts: 1003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]
En die achterkappen, zou dat dan mooi overlopen op achterspatbord?
Denk het niet nee is een hele andere verbinding dit, gaat nooit mooi worden, als je het pas zou krijgen wat denk ik ookk niej gaat,
|
|
|
|
puch-driver xl |
26-5-2007 21:48 |
Posts: 300 |
Heb me mt blokkie uit elkaar liggen..
De as waar het koppelingshuis op komt ja, Moet die draaien als ik het koppelingshuis draai. koppeling zit er zelf nog niet in.
Hij draait soms een beetje.. maar niet echt. Dus zo draait de as waar het tandiel op komt ook niet..
|
|
|
|
puch-driver xl |
26-5-2007 22:12 |
Posts: 300 |
Klopt wel of niet?
|
|
|
|
Dtje |
26-5-2007 22:37 |
Posts: 1107 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]
welk model cilinder.
moet gewoon 4 boutjes los want anders krijg je cilinder er niet eens af.
Hoebedoel je de spruitstuk zit met 4 inbussen vast alleen de imbus sleutel komt er niet tussen. Moet ik dan de hele clinder eraf halen?
want in me spruitstuk zit een begrenzer en die wil ik er graag uit.
Edit laat maat ik heb al een manier gevonden.
Weten jullie misschien waar nog meer bregrenzers zitte op een tomos snor?
Dit bericht is gewijzigd door Dtje op 26-5-2007 om 22:38 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Dtje op 26-5-2007 om 22:43 uur.
|
|
je mama |
|
Vuile Beunkoe |
26-5-2007 22:46 |
 Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dtje
[...]
Hoebedoel je de spruitstuk zit met 4 inbussen vast alleen de imbus sleutel komt er niet tussen. Moet ik dan de hele clinder eraf halen?
want in me spruitstuk zit een begrenzer en die wil ik er graag uit.
Edit laat maat ik heb al een manier gevonden.
Weten jullie misschien waar nog meer bregrenzers zitte op een tomos snor?
Dit bericht is gewijzigd door Dtje op 26-5-2007 om 22:38 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Dtje op 26-5-2007 om 22:43 uur.
cilinderkop is ongunstig, bromkop is beter. Ontsteking op bromstand zetten, bovenste merkteken op je carter.
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
joren312 |
26-5-2007 23:34 |
Posts: 14 |
heej, weet iemand misschien welke tandwielen ik het best kan vervangen? ik heb een honda mb, 50cc met 16 mm keihin en ori snelle uitlaat. rijdt nu met vertanding 13/45 maar wil een iets hogere top, dus of voor groter, of achter kleiner. wat raden jullie mij aan, voor of achter vervangen? en heeft iemand misschien ook een idee hoeveel verschil er tussen 1 tandje zit? dus stel ik zou achter vervangen, hoeveel maakt 42t en 40t dan verschil?
|
|
|
|
Ariej |
27-5-2007 2:39 |
|
Ariej |
27-5-2007 2:42 |
 Posts: 3685 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: joren312
heej, weet iemand misschien welke tandwielen ik het best kan vervangen? ik heb een honda mb, 50cc met 16 mm keihin en ori snelle uitlaat. rijdt nu met vertanding 13/45 maar wil een iets hogere top, dus of voor groter, of achter kleiner. wat raden jullie mij aan, voor of achter vervangen? en heeft iemand misschien ook een idee hoeveel verschil er tussen 1 tandje zit? dus stel ik zou achter vervangen, hoeveel maakt 42t en 40t dan verschil?
de verhouding is van horen zeggen ongeveer 1 op 3. al zou je voor 1 tandje veranderen dan zou achter 3 keer zo veel moeten veranderen om dezelfde verhouding te behouden. ik zou voor groter doen, zodat je zo groot mogelijke tandwielen hebt, en zo minder slijtage hebt
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Karlmt5 |
27-5-2007 10:47 |
 Posts: 2296 |
hoe heette ookalweer een duitse onderdelen site.. waar je ook SCR corse uitlaten had..
niet mopshop.de maar een ander
laat maar, een slimmer iemand als jullie wist het al
grapj
Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 27-5-2007 om 11:11 uur.
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
Dtje |
27-5-2007 11:57 |
Posts: 1107 |
Als je deel van je spruitstuk kapot is maar je cabrateur valt er gewoon overheen is dt erg?
|
|
je mama |
|
Dit topic is 82620 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 57 van 200
|
|