Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 24

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
Pagina 176 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Menu2t 13-6-2007 21:01 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick-mtx-SH
[...]


artikel 4419 op www.50cc.nl
of artikel 19468 op www.50cc.nl
zelf ff zoeke



uh je kan niet zoeken op artikel nummer ofzo, en als je onderdelen-- honda-- mbx80 doet staat er niks bij
 
NSR Supersprint special!
honda_freak 13-6-2007 21:08 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

waar maak jij die plaatjes van dan joh, conservenblikjes ?

Ik zou toch zeggen dat menig voorspatbord scherper is..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-6-2007 om 21:01 uur.


zijn genoeg gasten die met van die adelaarsbeeldjes ofzo op hun spatbord zitten, dat mag niet.. te veel uitstekende punten enzo
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
ronge48 13-6-2007 21:09 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



uh je kan niet zoeken op artikel nummer ofzo, en als je onderdelen-- honda-- mbx80 doet staat er niks bij


jawel kan wel..ga naar begin pagina en dan: kan je het niet vinden? en dan klik je op onderdelen zoek pagina
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
wallarootje 13-6-2007 21:11 Print reply
Posts: 22

Cilinder: gilardoni 70cc
Vario: mhr Multivario
Krukas: doppler
Membraam: polini 2kleps
Carburateur: 18mm delorto
Ontsteking: hpi 2004 binnenrotor
Carters tunend
Koppeling: malossi delta fly
Uitlaat ganelli pro 5


wat zou ongeveer de top zijn van mijn wallarootje
laterzzz stefan

 
-
zwarte-beuner 13-6-2007 21:12 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wallarootje

Cilinder: gilardoni 70cc
Vario: mhr Multivario
Krukas: doppler
Membraam: polini 2kleps
Carburateur: 18mm delorto
Ontsteking: hpi 2004 binnenrotor
Carters tunend
Koppeling: malossi delta fly
Uitlaat ganelli pro 5


wat zou ongeveer de top zijn van mijn wallarootje
laterzzz stefan



80/90, ik zou zegge meet het op
 
brommerloos
christianos 13-6-2007 21:12 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wallarootje

Cilinder: gilardoni 70cc
Vario: mhr Multivario
Krukas: doppler
Membraam: polini 2kleps
Carburateur: 18mm delorto
Ontsteking: hpi 2004 binnenrotor
Carters tunend
Koppeling: malossi delta fly
Uitlaat ganelli pro 5


wat zou ongeveer de top zijn van mijn wallarootje
laterzzz stefan


ongeveer 89.764543255432652435 km/h (afgerond dan, he?)

even zonder gein, dat kunnen we je niet zeggen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-6-2007 om 21:13 uur.
 
wallarootje 13-6-2007 21:14 Print reply
Posts: 22
jaah dat is waar kunnen jullie niet echt zeggen
zal binnenkort mijn pa en de auto eens lief aan kijke :P

 
-
thunderbird - Forum en Sales Moderator 13-6-2007 21:43 Print reply

Posts: 7728
Ik ben even aan het rondkijken voor nieuwe bandjes op de tsx, nou zag ik op bromfietsshop Kenda k270's staan.
-is dat beetje fatsoenlijk voor op de brommer?
ze hebben dus maatje (21)2,75 en 3,00 voor voor, en (18)3,50 en 4,00 voor achter.
-wat is aan te raden; brede sloffen erop of kom je dan de bocht niet meer om? ziet er natuurlijk wel bruut uit, maar hoe het rijd is belangrijker. en het scheelt nog eens 20 euro op een setje ook(als ik dus voor en achter breed pak, voor normaal en alleen achter breed kan ook nog?).
-en past het uberhaubt wel tussen de brug?(gaat dus om tsx, kettingbeschermer blijft er op)
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
mipgast 13-6-2007 21:43 Print reply
Posts: 43
ik heb een vespa piaggio bravo,
hij loopt eindelijk maar nu heb ik weer wat anders.... er zit sproeier 55 in... hiermee loopt hij wel maar niet echt optimaal,als ik de benzinekraan dicht doe rijdt hij nog even... dan vlak voordat de benzine er helemaal doorheen zit trekt hij veel harder... ik dacht van ik zet er een kleinere sproeier in (nu zit er 55 in) ik dacht je zet er een kleinere in want de benzine neemt af als de benzinekraan dicht zit... en dan net voor hij ietviel liep hij harder... dit leek mij dus logisch, gewoon een kleinere... maar nu is het zo dat een andere "maat"van mij zij dat er dan een grotere in moes voor meer benzine,,,

wie heeft er gelijk? want ik wil hem wel optimaal late lopen...

bvd,
pim
 
Makrolon 13-6-2007 22:38 Print reply

Posts: 6733
snelste bovenlangse uitlaat voor mtx-sh met 70 cc immi en 18 mm kehin?
 
KTM 525 EXC Supermoto
ronge48 13-6-2007 22:38 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mipgast
ik heb een vespa piaggio bravo,
hij loopt eindelijk maar nu heb ik weer wat anders.... er zit sproeier 55 in... hiermee loopt hij wel maar niet echt optimaal,als ik de benzinekraan dicht doe rijdt hij nog even... dan vlak voordat de benzine er helemaal doorheen zit trekt hij veel harder... ik dacht van ik zet er een kleinere sproeier in (nu zit er 55 in) ik dacht je zet er een kleinere in want de benzine neemt af als de benzinekraan dicht zit... en dan net voor hij ietviel liep hij harder... dit leek mij dus logisch, gewoon een kleinere... maar nu is het zo dat een andere "maat"van mij zij dat er dan een grotere in moes voor meer benzine,,,

wie heeft er gelijk? want ik wil hem wel optimaal late lopen...

bvd,
pim



ik zeg groter..want die pakt dan op het laatst nog ff alles mee en krijgt dan wat meer maar eigelijk moet dat niks uitmake

Dit bericht is gewijzigd door kevin-senda-sm op 13-6-2007 om 22:39 uur.
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
Yamaha-DTR 13-6-2007 22:39 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mipgast
ik heb een vespa piaggio bravo,
hij loopt eindelijk maar nu heb ik weer wat anders.... er zit sproeier 55 in... hiermee loopt hij wel maar niet echt optimaal,als ik de benzinekraan dicht doe rijdt hij nog even... dan vlak voordat de benzine er helemaal doorheen zit trekt hij veel harder... ik dacht van ik zet er een kleinere sproeier in (nu zit er 55 in) ik dacht je zet er een kleinere in want de benzine neemt af als de benzinekraan dicht zit... en dan net voor hij ietviel liep hij harder... dit leek mij dus logisch, gewoon een kleinere... maar nu is het zo dat een andere "maat"van mij zij dat er dan een grotere in moes voor meer benzine,,,

wie heeft er gelijk? want ik wil hem wel optimaal late lopen...

bvd,
pim


Kleinere sproeier, check anders je bougie.

 
Yamaha-DTR 13-6-2007 22:40 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]



ik zeg groter..want die pakt dan op het laatst nog ff alles mee en krijgt dan wat meer maar eigelijk moet dat niks uitmake

Dit bericht is gewijzigd door kevin-senda-sm op 13-6-2007 om 22:39 uur.


Tuulk niet, hij pakt niet alles mee op het eind, hij krijgt juist minder omdat het bijna op is, pakt ie de laatste restjes uit de vlotterbak.
 
derbi-tuner 13-6-2007 22:41 Print reply

Posts: 2605
passen derbi gpr uitlaatjes op senda,s?
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
Yamaha-DTR 13-6-2007 22:41 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
Ik ben even aan het rondkijken voor nieuwe bandjes op de tsx, nou zag ik op bromfietsshop Kenda k270's staan.
-is dat beetje fatsoenlijk voor op de brommer?
ze hebben dus maatje (21)2,75 en 3,00 voor voor, en (18)3,50 en 4,00 voor achter.
-wat is aan te raden; brede sloffen erop of kom je dan de bocht niet meer om? ziet er natuurlijk wel bruut uit, maar hoe het rijd is belangrijker. en het scheelt nog eens 20 euro op een setje ook(als ik dus voor en achter breed pak, voor normaal en alleen achter breed kan ook nog?).
-en past het uberhaubt wel tussen de brug?(gaat dus om tsx, kettingbeschermer blijft er op)


Meet even wat er tussen je brug past, 3,5 wss wel, 4,00 denk ik net niet. En daarbij, brede banden zijn veel bruter En achter bredere band rijd superfijn vond ik!
 

Dit topic is 82452 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 176 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 175, 176, 177 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved