Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #43068 - "kleine vragen" topic - deel 24
|
Pagina 176 van 200
|
Dit topic is 82452 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Menu2t |
13-6-2007 21:01 |
 Posts: 2815 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rick-mtx-SH
[...]
artikel 4419 op www.50cc.nl
of artikel 19468 op www.50cc.nl
zelf ff zoeke
uh je kan niet zoeken op artikel nummer ofzo, en als je onderdelen-- honda-- mbx80 doet staat er niks bij
|
|
NSR Supersprint special! |
|
honda_freak |
13-6-2007 21:08 |
 Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
waar maak jij die plaatjes van dan joh, conservenblikjes ?
Ik zou toch zeggen dat menig voorspatbord scherper is..
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-6-2007 om 21:01 uur.
zijn genoeg gasten die met van die adelaarsbeeldjes ofzo op hun spatbord zitten, dat mag niet.. te veel uitstekende punten enzo
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
ronge48 |
13-6-2007 21:09 |
 Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]
uh je kan niet zoeken op artikel nummer ofzo, en als je onderdelen-- honda-- mbx80 doet staat er niks bij
jawel kan wel..ga naar begin pagina en dan: kan je het niet vinden? en dan klik je op onderdelen zoek pagina
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
wallarootje |
13-6-2007 21:11 |
Posts: 22 |
Cilinder: gilardoni 70cc
Vario: mhr Multivario
Krukas: doppler
Membraam: polini 2kleps
Carburateur: 18mm delorto
Ontsteking: hpi 2004 binnenrotor
Carters tunend
Koppeling: malossi delta fly
Uitlaat ganelli pro 5
wat zou ongeveer de top zijn van mijn wallarootje
laterzzz stefan
|
|
- |
|
zwarte-beuner |
13-6-2007 21:12 |
|
christianos |
13-6-2007 21:12 |
 Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wallarootje
Cilinder: gilardoni 70cc
Vario: mhr Multivario
Krukas: doppler
Membraam: polini 2kleps
Carburateur: 18mm delorto
Ontsteking: hpi 2004 binnenrotor
Carters tunend
Koppeling: malossi delta fly
Uitlaat ganelli pro 5
wat zou ongeveer de top zijn van mijn wallarootje
laterzzz stefan
ongeveer 89.764543255432652435 km/h (afgerond dan, he?)
even zonder gein, dat kunnen we je niet zeggen
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 13-6-2007 om 21:13 uur.
|
|
|
|
wallarootje |
13-6-2007 21:14 |
Posts: 22 |
jaah dat is waar kunnen jullie niet echt zeggen
zal binnenkort mijn pa en de auto eens lief aan kijke  :P
|
|
- |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
13-6-2007 21:43 |
 Posts: 7728 |
Ik ben even aan het rondkijken voor nieuwe bandjes op de tsx, nou zag ik op bromfietsshop Kenda k270's staan.
-is dat beetje fatsoenlijk voor op de brommer?
ze hebben dus maatje (21)2,75 en 3,00 voor voor, en (18)3,50 en 4,00 voor achter.
-wat is aan te raden; brede sloffen erop of kom je dan de bocht niet meer om? ziet er natuurlijk wel bruut uit, maar hoe het rijd is belangrijker. en het scheelt nog eens 20 euro op een setje ook(als ik dus voor en achter breed pak, voor normaal en alleen achter breed kan ook nog?).
-en past het uberhaubt wel tussen de brug?(gaat dus om tsx, kettingbeschermer blijft er op)
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
mipgast |
13-6-2007 21:43 |
Posts: 43 |
ik heb een vespa piaggio bravo,
hij loopt eindelijk maar nu heb ik weer wat anders.... er zit sproeier 55 in... hiermee loopt hij wel maar niet echt optimaal,als ik de benzinekraan dicht doe rijdt hij nog even... dan vlak voordat de benzine er helemaal doorheen zit trekt hij veel harder... ik dacht van ik zet er een kleinere sproeier in (nu zit er 55 in) ik dacht je zet er een kleinere in want de benzine neemt af als de benzinekraan dicht zit... en dan net voor hij ietviel liep hij harder... dit leek mij dus logisch, gewoon een kleinere... maar nu is het zo dat een andere "maat"van mij zij dat er dan een grotere in moes voor meer benzine,,,
wie heeft er gelijk? want ik wil hem wel optimaal late lopen...
bvd,
pim
|
|
|
|
Makrolon |
13-6-2007 22:38 |
 Posts: 6733 |
snelste bovenlangse uitlaat voor mtx-sh met 70 cc immi en 18 mm kehin?
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
ronge48 |
13-6-2007 22:38 |
 Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mipgast
ik heb een vespa piaggio bravo,
hij loopt eindelijk maar nu heb ik weer wat anders.... er zit sproeier 55 in... hiermee loopt hij wel maar niet echt optimaal,als ik de benzinekraan dicht doe rijdt hij nog even... dan vlak voordat de benzine er helemaal doorheen zit trekt hij veel harder... ik dacht van ik zet er een kleinere sproeier in (nu zit er 55 in) ik dacht je zet er een kleinere in want de benzine neemt af als de benzinekraan dicht zit... en dan net voor hij ietviel liep hij harder... dit leek mij dus logisch, gewoon een kleinere... maar nu is het zo dat een andere "maat"van mij zij dat er dan een grotere in moes voor meer benzine,,,
wie heeft er gelijk? want ik wil hem wel optimaal late lopen...
bvd,
pim
ik zeg groter..want die pakt dan op het laatst nog ff alles mee en krijgt dan wat meer maar eigelijk moet dat niks uitmake
Dit bericht is gewijzigd door kevin-senda-sm op 13-6-2007 om 22:39 uur.
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
Yamaha-DTR |
13-6-2007 22:39 |
 Posts: 268 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mipgast
ik heb een vespa piaggio bravo,
hij loopt eindelijk maar nu heb ik weer wat anders.... er zit sproeier 55 in... hiermee loopt hij wel maar niet echt optimaal,als ik de benzinekraan dicht doe rijdt hij nog even... dan vlak voordat de benzine er helemaal doorheen zit trekt hij veel harder... ik dacht van ik zet er een kleinere sproeier in (nu zit er 55 in) ik dacht je zet er een kleinere in want de benzine neemt af als de benzinekraan dicht zit... en dan net voor hij ietviel liep hij harder... dit leek mij dus logisch, gewoon een kleinere... maar nu is het zo dat een andere "maat"van mij zij dat er dan een grotere in moes voor meer benzine,,,
wie heeft er gelijk? want ik wil hem wel optimaal late lopen...
bvd,
pim
Kleinere sproeier, check anders je bougie.
|
|
|
|
Yamaha-DTR |
13-6-2007 22:40 |
 Posts: 268 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]
ik zeg groter..want die pakt dan op het laatst nog ff alles mee en krijgt dan wat meer maar eigelijk moet dat niks uitmake
Dit bericht is gewijzigd door kevin-senda-sm op 13-6-2007 om 22:39 uur.
Tuulk niet, hij pakt niet alles mee op het eind, hij krijgt juist minder omdat het bijna op is, pakt ie de laatste restjes uit de vlotterbak.
|
|
|
|
derbi-tuner |
13-6-2007 22:41 |
 Posts: 2605 |
passen derbi gpr uitlaatjes op senda,s?
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Yamaha-DTR |
13-6-2007 22:41 |
 Posts: 268 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
Ik ben even aan het rondkijken voor nieuwe bandjes op de tsx, nou zag ik op bromfietsshop Kenda k270's staan.
-is dat beetje fatsoenlijk voor op de brommer?
ze hebben dus maatje (21)2,75 en 3,00 voor voor, en (18)3,50 en 4,00 voor achter.
-wat is aan te raden; brede sloffen erop of kom je dan de bocht niet meer om? ziet er natuurlijk wel bruut uit, maar hoe het rijd is belangrijker. en het scheelt nog eens 20 euro op een setje ook(als ik dus voor en achter breed pak, voor normaal en alleen achter breed kan ook nog?).
-en past het uberhaubt wel tussen de brug?(gaat dus om tsx, kettingbeschermer blijft er op)
Meet even wat er tussen je brug past, 3,5 wss wel, 4,00 denk ik net niet. En daarbij, brede banden zijn veel bruter  En achter bredere band rijd superfijn vond ik!
|
|
|
|
Dit topic is 82452 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 176 van 200
|
|